Tsjoen

Zowel op het verkooppunt als bij de levering waren de diensten vriendelijk en korekt.

Alex

Goed advies gekregen van de verkoper. De levering duurde iets langer dan verwacht door de ''corona''. maar hier had ik wel begrip voor. De service was top!

Frans Valgaeren

Zeer goede info bij aankoop door Eric,en zeer behulpzaam

G.den Brok

Goed bedrijf met fijne, bekwame monteur Sander

Annemieke

Van uitstel komt afstel, kunnen niet volgens afspraak leveren!

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Miekel,
Beste Miekel,
vanwege de extreme drukte en de covid 19 problemen hebben wij bij sommige bestellingen inderdaad een leveringsprobleem. Niet alleen u baalt hiervan maar wij natuurlijk ook. Kunt u mij een mail sturen met uw gegevens dan kan ik kijken hoe het er voor staat. Alvast bedankt.
Michiel Broker
0612593287

Erik Jansen

Goed overleg vooraf. De spa is geinstaleerd terwijl de verbouwing van ons huis nog volledig bezig was. Bij ingebruikname deed de spa het niet. Demonteur die langskwam dacht dat het de printplaat was... Goed overleg vooraf. De spa is geinstaleerd terwijl de verbouwing van ons huis nog volledig bezig was. Bij ingebruikname deed de spa het niet. Demonteur die langskwam dacht dat het de printplaat was die kapot was. Hij had echter geen nieuwe printplaat bij. De week later kwam Oscar langs. Hij heeft een nieuwe printplaat gemonteerd en ons prima geinstrueerd over de werkwijze en onderhoud.

Jan Verbeeren

Geleverd door (vriendelijke) Nederlandse monteur die niet wist hoe een driefase zonder nul (typisch belgisch) aan te sluiten. Veertien dagen later aansluiting door bekwamere monteur die er wel... Geleverd door (vriendelijke) Nederlandse monteur die niet wist hoe een driefase zonder nul (typisch belgisch) aan te sluiten. Veertien dagen later aansluiting door bekwamere monteur die er wel meteen bij vertelde dat de wifi-bediening eigenlijk niet werkt. Tien minuutjes uitleg maar een handleiding was niet beschikbaar (behalve technische instructies voor aansluiting).
Intussen verwarmingselement moeten laten vervangen (300 euro) en verschillende lekken. Hoofdsteuntjes brokkelen af en bedieningspaneel buitenkant valt uit mekaar onder invloed van zonlicht.
Verbruik is veel hoger dan wat ons verteld was. Uitleg: dat is berekend voor als hij binnen staat...

Stijn

Een Spa besteld in de winkel in Waregem. De verkoper vertelde ons dat hij normaal gezien enkel bureauwerk doet en niet de verkoop, maar we hebben hier zeer weinig van gemerkt. Vriendelijk en wist... Een Spa besteld in de winkel in Waregem. De verkoper vertelde ons dat hij normaal gezien enkel bureauwerk doet en niet de verkoop, maar we hebben hier zeer weinig van gemerkt. Vriendelijk en wist waarover hij het had. Voor ons was het ook ideaal dat er op afspraak gewerkt werd, de verkoper had voldoende tijd voor ons zonder dat hij z’n aandacht moet verdelen.
We tellen af tot het moment dat hij geleverd komt, bij een vlotte levering komt er nog een sterretje bij. Voorlopig zeer tevreden en we verlangen naar onze Atlantic.

Claudia Wiersma

Goed geholpen tijdens het verkoop process. Er was wel een verschil tussen de specificaties in de catalogus en die in de winkel staan aangegeven. Controleer dit goed tijdens de aankoop. Het door ons... Goed geholpen tijdens het verkoop process. Er was wel een verschil tussen de specificaties in de catalogus en die in de winkel staan aangegeven. Controleer dit goed tijdens de aankoop. Het door ons gekozen model had 11 weken levertijd, maar dat was voor ons geen probleem. De plaatsing werd professioneel uitgevoerd.