Shari

Echt een goede ervaring gehad met dit bedrijf! Zeer vakkundig en professioneel personeel! Heel erg vriendelijk en meedenkend! Goede communicatie en afspraken. Ik raad dit bedrijf aan, aan iedereen... Echt een goede ervaring gehad met dit bedrijf! Zeer vakkundig en professioneel personeel! Heel erg vriendelijk en meedenkend! Goede communicatie en afspraken. Ik raad dit bedrijf aan, aan iedereen die graag goed geholpen wil worden aan kwalitatieve goede bubbelbaden en jacuzzi’s! Super bedrijf!

Wouter H

Onze laatste bestelling van om en bij de €200 raakte beschadigd tijdens transport, niets is nog bruikbaar. UPS had de beschadigde producten (mits 1 ontbrekend product) opnieuw verpakt (na... Onze laatste bestelling van om en bij de €200 raakte beschadigd tijdens transport, niets is nog bruikbaar. UPS had de beschadigde producten (mits 1 ontbrekend product) opnieuw verpakt (na communicatie met de afzender blijkbaar), nietsvermoedende buren hebben dit pakket aangenomen tijdens onze afwezigheid. Klantendienst van bubbelkoning reageert gewoon niet op onze emails hieromtrent. Helaas zijn bepaalde vervang onderdelen (zoals hoofdsteunen) enkel via bubbelkoning beschikbaar, dus ben je volledig afhankelijk van hun goodwill wanneer het fout gaat.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste,
Beste,
Vervelend om te horen dat UPS de bestelling beschadigd heeft afgeleverd. U heeft ons een mail hierover gestuurd op afgelopen vrijdag om 22:07. onze after sales werkt niet in het weekend.
Ik heb de producten opnieuw naar u gestuurd. excuses voor het ongemak.
team Bubbelkoning

Giezen

Goede info, meedenkend, en uitzonderlijke goede expertise maakt dit bedrijf onderscheidend van overige aanbieders.

Inge

Prima ervaring met dit bedrijf. Goeie communicatie, komt beloften na.

Niels Lommelen

Komt afspraken na, fijne service, goede communicatie en goede uitleg in showroom bij aankoop

Remko en Anouk

Wij zijn super tevreden met onze hottub.
Wij zijn super tevreden met onze hottub.
Het leuke is dat je hem helemaal zelf kunt samen stellen, van kleur kuip en buitenkant, tot de techniek. Wij hebben gekozen voor ledjes, airblower en ook extra isolatie. Na de beloofde 4 weken levertijd was die dan ook daar, toen die op z'n plaats stond uiteraard gelijk gevuld en na een opwarmtijd van 2.5 uur was die 38⁰ graden. Heerlijk avondje gebubbeld en zelfs de volgende dag was die nog steeds 35⁰ graden. Volgende avond weer een paar houtblokken aangestoken en op en halfuurtje konden we er weer in. In 1 woord "geweldig".
Top bedrijf en top product.

En nu gaan we weer ff bubbelen.

Schollaert.y

Goede uitleg bij aankoop

Goede uitleg door monteur
Snellere reactie op mail zou ook wel fijn geweest zijn

Rottiers Dirk

De ervaring was heel goed , alleen de leveringstijd was 2maand langer dan voorzien door externe problemen.

Magali

Zowel voor de aankoop als bij levering een heel fijn contact en goede uitleg.