1296 Reviews

Fred van der Weij

10/10

Keurig netjes geholpen in de showroom en tijdens de plaatsing van de Spa

Kitty

10/10

Heel tevreden van Bubbelkoning. In de showroom van zandhoven door een hele vriendelijke verkoopster Pelien verder geholpen. Zij gaf ons de goede en duidelijke informatie over de spa. De afgesproken... Heel tevreden van Bubbelkoning. In de showroom van zandhoven door een hele vriendelijke verkoopster Pelien verder geholpen. Zij gaf ons de goede en duidelijke informatie over de spa. De afgesproken leveringsdatum is zonder problemen ook verlopen. De vriendelijke monteur Fabio heeft alles snel en correct geplaatst en aangesloten. Hij heeft ook noch eens de goede uitleg gedaan over het onderhoud van de spa. Voor ons is de ervaring met Bubbelkoning perfect! Ik raad het iedereen aan om zeker ook bij jullie eens een kijkje te komen nemen in de showroom met veel verschillende modellen die je kan bezichtigen.

Cools -De roover

6/10

Zeer goede ervaring zowel de uitleg in de winkel als de monteur

bubbelkoning GENK

10/10

Levering volgens afspraak. Vooraf even een telefoontje gekregen zodat je exact weet wanneer de jacuzzi geleverd wordt. Zeer vriendelijke en behulpzame plaatser ( R. agachi). Vlotte plaatsing. Goed... Levering volgens afspraak. Vooraf even een telefoontje gekregen zodat je exact weet wanneer de jacuzzi geleverd wordt. Zeer vriendelijke en behulpzame plaatser ( R. agachi). Vlotte plaatsing. Goed uitleg gekregen naar onderhoud toe. Chloordrijver heb ik volgens de plaatser nog tegoed en zal ik nog afhalen in de winkel.

Vinny Verbakel

10/10

Supergoede ervaring zowel bij verkoop als plaatsing!

Henk Stapel

10/10

Nadat wij een review daden geschreven over het ontbreken van een Nederlandse handleiding kregen wij de volgende dag al een reactie met daarbij een Nederlandse handleiding. Super snel en goed bedankt... Nadat wij een review daden geschreven over het ontbreken van een Nederlandse handleiding kregen wij de volgende dag al een reactie met daarbij een Nederlandse handleiding. Super snel en goed bedankt Bubbelkoning

Henk Stapel

8/10

Bij de verkoop kregen we goede, eerlijke en duidelijke informatie. De verwachte levering duurde langer dan was aangeven. Plaatsing ging uitstekend. Uitleg over gebruik was redelijk. Helaas is de... Bij de verkoop kregen we goede, eerlijke en duidelijke informatie. De verwachte levering duurde langer dan was aangeven. Plaatsing ging uitstekend. Uitleg over gebruik was redelijk. Helaas is de handleiding niet in het Nederlands. Wat het erg lastig maakt om het programma te begrijpen.