Veenboer

Zeer goede ervaring. De monteur die het bad kwam plaatsen was top ! Zeer deskundig en behulpzaam. En ook vriendelijk net als de verkoper. Wij zijn zeer tevreden.

Kelly

Enkel bij verkoop vriendelijk, alle service daarna is dramatisch! weinig info, oplossing voor problemen komt er niet, er wordt enkel gevraagd mailtjes te sturen waar je dan vervolgens een algemene... Enkel bij verkoop vriendelijk, alle service daarna is dramatisch! weinig info, oplossing voor problemen komt er niet, er wordt enkel gevraagd mailtjes te sturen waar je dan vervolgens een algemene mail op terugkrijgt maar alles behalve een uitleg om uw probleem op te lossen. Er is 1x bij ons een technieker geweest die u dan enkel producten zonder factuur verkoopt en daar stopt het dan ook. Ik kan mensen echt niet aanraden hier iets te kopen omdat zij enkel verkopen en geen service bieden!

ista

Hele vriendelijke, vlotte en snelle levering.
Goed geholpen in de showroom.
Heel vriendelijke monteur die de spa kwam plaatsen.

Vlotte, vriendelijke en snelle levering en service na verkoop

Kristof De Ridder

Na pech gehad te hebben, dat binnen de 2j ons verwarmingselement stuk ging, en 9m later dit onderdeel opnieuw stuk ging, is er een vlugge interventie geweest van hun technieker, die ervoor zorgde na... Na pech gehad te hebben, dat binnen de 2j ons verwarmingselement stuk ging, en 9m later dit onderdeel opnieuw stuk ging, is er een vlugge interventie geweest van hun technieker, die ervoor zorgde na contact met leverancier, dit vervangen kon worden onder garantie. Bubbelkoning.nl, een firma die niet alleen vriendelijk is bij verkoop, maar ook bij de na-service. Een echte aanrader!