Bubbelkoning.nl

Bubbelkoning.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bubbelkoning.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company239
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bubbelkoning.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 239 ervaringen.

Focus op één ding; Jacuzzi

Prima.

Rardy
Rardy

Zowel de verkoper en de monteur weten waar ze het over hebben. Ook de mevrouw van de planning komt correct over.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede uitleg in de showroom amersfoort waardoor we de juiste keuze hebben kunnen maken. al onze vragen zijn beantwoord , peter heeft alle tijd voor ons genomen..
installatie is tevens goed verlopen, deskundige monteur die weet waar hij mee bezig is. ook hier weer een duidelijke uitleg ..
correcte monteur die alles netjes afwerkt en alle afval meeneemt.

Henk
Henk

Enthousiast team

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed advies gekregen in waalre tijdens onze oriëntatie naar de juiste jacuzzi keuze! onze aanwinst is compleet, keurig en professioneel geïnstalleerd.

Roy

Goede service. we hebben in het begin wat problemen gehad met de spa, maar nu is alles netjes opgelost en hebben we veel plezier van onze spa.

Zeer goed (9/10)

Er werd stipt op tijd geleverd

Score voor Bubbelkoning.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel info ontvangen over onderhoud.

daems daniella
daems daniella

goede service en correcte afhandeling

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Toen mijn jacuzzi aankwam was het de verkeerde maardat is direct recht gezet, ik heb een positieve ervaring met.
bubbelkoning, vind het wel spijtig dat de handleiding in het engels is kunnen jullie mss een nederlandse handleiding .
bezorgen a u b , mvg.

Bas xavier
Bas xavier

Prima.

Goed (8/10)

Heb de indruk dat jullie in een goed georganiseerd bedrijf werken met kennis van zaken.

Score voor Bubbelkoning.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ontvangen in de showroom in genk. een fijne verkoper die wel niet helemaal zeker bleek te zijn van zijn zaak wat, van de andere kant, dan wel een "non-agressieve" en fijne verkoopsbabbel opleverde hetgeen ik waardeerde. de installatie thuis verliep vlot. de installateur kende zijn vak maar ging wel wat snel over de handleiding heen. voor mij was het de eerste jacuzzi dus vragen als; wat te doen in de winter? wat te doen als je hem langere tijd niet gebruikt? etc. bleven toch wel onbeantwoord. ten gepaste tijden zal ik jullie echter contacteren in de hoop dan antwoorden te krijgen op deze vragen.

Jos van Kronenburg
Jos van Kronenburg

Duidelijk, meedenkend en zeer klantvriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed en netjes geholpen bij de bubbelkoning waalre. duidelijke uitleg en antwoord op alle vragen. op de dag van het plaatsen is het helaas was uitgelopen maar werd netjes gecompenseerd met een gratis artikel voor de jacuzzi zelf. ook de monteur was zorgvuldig en netjes en gaf goede uitleg. deze man was zeer vrolijk en zet net even dat puntje op de i. al met al zeer tevreden en als de verdere service net zo goed is als tot nu toe geef ik een 10.

Tom Van Eeckhout
Zeer slecht (2/10)
Tom Van Eeckhout

Geen !!!!

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte heer van Eeckhout,
Wij zijn op zondagen in Waregem tot 18:00 geopend. Naar ons inzien hebben wij zeer ruime openingstijden in Waregem. Indien u om 17:45 binnen komt voor het aanschaffen van een spa en mijn collega is nog bezig met andere klanten voor een zwemspa, lijkt het mij een normale reactie van mijn collega dat het niet gaat lukken om u nog te woord te staan. Uw reactie om een paar minuten te luisteren is niet onze manier van werken. Wij nemen de tijd voor onze klanten en willen goed en uitvoerig advies geven, dus dit is niet in een paar minuten geregeld.
Kleine tip naar u: Maak van te voren een afspraak als u advies wilt hebben buiten de openingstijden.
Indien u geen goed gevoel meer heeft in ons bedrijf ivm dit voorval dan doet u er goed aan om de spa ergens anders te kopen wij wensen u alvast veel spa plezier toe.
Michiel Broker
Zaakvoerder.

Zaakvoerder
Michiel Broker

Score voor Bubbelkoning.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wij zijn net terug van bezoek waregem !.
direct door arrogante verkoper aangesproken dat het niet meer zou lukken om ons te woord te staan..
wij gaan zeker een spa installeren in onze tuin, maar hij zal zeker niet van dit bedrijf komen !.
is inderdaad een mooie zondag met 30 graden, ik moet ook werken bij deze temperaturen..
jammer zo'n mensen in sales, jammer voor het management ! .
een paar minuten info geven , even luisteren, een paar minuten langer werken, nee hoor, om het met zijn woorden.
te zeggen : het is genoeg geweest voor deze zondag !.

Bedrijfsinformatie

De bubbelbad / spa / whirlpool marktleider van de Benelux!

Bubbelkoning nr. 1 in buitenspa’s en bubbelbaden. Bubbelkoning levert ook allerlei onderhoudsprodukten voor uw Jacuzzi®, buitenspa’s en bubbelbaden.
Adres
Van Elderenlaan 8