Reviews

8.9 / 10
1014 beoordelingen
Schrijf beoordeling

1014 Reviews

Schmidt

1/10

Afgelopen dinsdag heb ik een screenshot gemaakt van de openingstijden en daarop stond duidelijk dat de showrooms woensdag tot 16.00 uur open zijn (donderdag gesloten).
Woensdag na ons werk zijn...
Afgelopen dinsdag heb ik een screenshot gemaakt van de openingstijden en daarop stond duidelijk dat de showrooms woensdag tot 16.00 uur open zijn (donderdag gesloten).
Woensdag na ons werk zijn we direct in de auto gestapt en naar Amersfoort gereden waar we om 14.05 arriveerden.
Daar kregen we te horen dat de vestiging gesloten was vanaf 14.00 uur. Na aandringen hebben we heel even met de verkoper gesproken over de spa die we van plan waren te kopen (maar dit ging niet van harte).
We zijn potverdorie uit Heerhugowaard speciaal naar Amersfoort gereden om daar tot de ontdekking te komen dat van de ene op de andere minuut besloten is de openingstijden per direct te wijzigen (niet ruim van tevoren gecommuniceerd)!
Als dit is hoe er omgegaan wordt met (toekomstige) klanten, dan zijn wij er klaar mee......

Al met al zien wij af van aankoop bij de bubbelkoning, slechte service en slechte communicatie......

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste,
Bedankt voor uw feedback. Ik begrijp uw teleurstelling en de verwarring wat is ontstaan. Wij hebben inderdaad de openingstijden afgelopen woensdag aangepast. Wij hebben dit 24 uur van te...
Beste,
Bedankt voor uw feedback. Ik begrijp uw teleurstelling en de verwarring wat is ontstaan. Wij hebben inderdaad de openingstijden afgelopen woensdag aangepast. Wij hebben dit 24 uur van te voren gecommuniceerd op de websites, Ik geef toe dat dit aan de late kant is geweest. Mijn excuses hiervoor.
Echter heeft mijn collega u nog netjes te woord gestaan tot 14:30. U kwam specifiek voor de Honolulu spa. Deze spa hebben wij in onze Nederlandse showrooms niet staan. Een vergelijkbare spa de Waikiki hadden wij wel staan echter heeft u verschillende keren aangegeven dat u de spa eerst in het echt wilde zien. Omdat u hier heel duidelijk in was kreeg mijn collega sterk het vermoeden dat hij u niet verder kon helpen.
Wellicht dat u ons nog een tweede kans wilt geven en dat ik u nog een mooie aanbieding kan geven voor de Honolulu of een soortgelijk spa met 2 ligplaatsen.
Graag verneem ik van u via mijn email.
Met vriendelijke groet,
Michiel Broker
Michiel@bubbelkoning.nl


Lammert krijnen

9/10

Goed bedrijf alles klopt, vriendelijk personeel en goede service bij aflevering


Erin Thissen

10/10

Levering Spa in 2 maanden bezorgd. Zeer tevreden over de levering en installatie door Rigan. Heel vriendelijke en spontane man. Zeker een aanrader!!


Toon Beyls

10/10

Vlotte en super vriendelijke levering, top spa!