Kris Demuynck

Zeer goede vriendelijke mensen. Heel behulpzaam. Veel kennis

Pieter Joosten Helden.( Peel en Maas)

Zwemspa Adelaide perfect geleverd. Monteur Sander nog vroeger dan verwacht op ons adres. Hij is een zeer behulpzame monteur.Zou hem graag nog een keer op ons adres ontmoeten zodat hij zelf de... Zwemspa Adelaide perfect geleverd. Monteur Sander nog vroeger dan verwacht op ons adres. Hij is een zeer behulpzame monteur.Zou hem graag nog een keer op ons adres ontmoeten zodat hij zelf de ervaring met de adelaide ontdekt en samen met ons en toekomstige klanten het fijne van de Adelaide kan ervaren. Stuur hem maar langs!! Over de toevoegingen om water goed te houden moet ik nog veel ontdekken met jullie hulp.

C van Wijk

Keurig op tijd, belde zelfs 20 minuten van te voren .Enthousiaste medewerker en een vakman.

Martin van Leeuwen

In september 2020 een bubbelbad gekocht in de showroom in Alphen. We kregen te horen dat de levertijd lang was vanwege de drukte, ongeveer 24 weken (wat uiteindelijk 27 weken werd). Goed advies in... In september 2020 een bubbelbad gekocht in de showroom in Alphen. We kregen te horen dat de levertijd lang was vanwege de drukte, ongeveer 24 weken (wat uiteindelijk 27 weken werd). Goed advies in de showroom. Goed contact en overleg vanaf 2 weken voor de plaatsing. Plaatsing ging goed en snel, vriendelijke monteur en goede uitleg over het gebruik en onderhoud. We zijn nu 2 weken verder en hebben al vaak genoten van onze nieuwe aanwinst in de tuin.

bubbelkoning@.nl

Afspraken niet nakomen ,knoei herstellingen ,beschadiging niet opgelost

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Heer Westers,
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de plaatsing en herstelling.
Beste Heer Westers,
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de plaatsing en herstelling.
Omdat de plaatsing toch iets moeilijker is als we verwacht hadden heeft onze zeer ervaren monteur toch wat schade ( schaaf plek) gemaakt aan de omkasting van de spa.
Dit wordt natuurlijk netjes hersteld maar dit is niet naar behoren gelukt. zodoende gaan we opnieuw iemand sturen om het toch naar wens op te lossen.
Excuses voor de gang van zaken.
met vriendelijke groet,
team Bubbelkoning

Six Pascal

Goeie uitleg gekregen van Kevin.
Normaal ging ik geurflesjes krijgen als geschenk maar nog niks ontvangen ;-(

DE MORELLE RONNY

ZEER GOED UITGELEGD DOOR KEVIN