Freek van Laarhoven

Ik ben 3 keer in de showroom van Waalre geweest. Eerste keer vond ik niet zo gezellig. De 2e keer wel. Goede verkoop, vriendelijk en meedenkend. De 3e keer 2 personen. 1 wat kort en moeilijk...

Klantvriendelijk. Ook al is dit wel sterk afhankelijk van de persoon.

Ik had in het begin wel sterk de indruk dat ze snel van me af wilden. Proberen voor een snelle verkoop. Dat snap ik, maar aan de andere kant mag een dergelijk duur product ook de nodige aandacht en adviezen met zich meekrijgen.

Fam. van Loon

Goed geholpen en plaatsing gaat snel.

Prijs kwaliteit verhouding is bij Bubbelkoning -ten opzichte van andere spa leveranciers- het beste.

M.kanters

Vriendelijk vakkundig geholpen en goede servies en vakundige monteur

Duidelijk

Silence Totaal Cosmetique

We zijn super geholpen door de snelle levering en de monteur ter plaatse was ook top!

snelle levering
mooi materiaal
vakkundige monteur

Deprez

Wij hebben onze jacuzzi nu reeds 2 maanden! Wij gaan er wekelijks 3x in en het blijft genieten! Nog geen moment spijt van gehad!

Goede service zowel voor als na de verkoop!
Goede communicatie!
Zeer vriendelijke installateur!

Van dijck

Heel tevreden

Goede en duidelijke uitleg
En goede service

Trompet Patrick

Zeer tevreden over installateur maar veel telaat verwittigd over de laadtijden levering en installatie
Was een afspraak gemaakt voor levering tussen 14 en 16 uur.
Om 15 uur 30 heb ik...

Installateur

Kristof De Ridder

Na een eerste contact met jullie Sales manager direct antwoord gekregen op alle vragen.

Goede communicatie, vlot verloop van bestelling, levering en installatie.

Vandenbussche Frédéric

Erg blij met de diensten

het enige probleem is een gebruikershandleiding in het Frans. Alles is in het Nederlands.
niet altijd gemakkelijk.

sneel service
vriendelijkheid

doet zijn best om zichzelf in het Frans / Nederlands te begrijpen

Pascal Olislagers

We hebben een positieve ervaring met Bubbelkoning. Zowel in de showroom bij aankoop als bij levering.

Correcte service. Geen verkoopspraatjes. Deskundige uitleg in showroom en bij levering.
Tip: geef de koper meer uitleg over de aanpassing van de elektriciteit, welke nodig is om de spa optimaal te laten werken.