Michel

Alleen maar positieve ervaring. Van showroom tot levering uitstekend door Lynn geholpen. Plaatsing zonder problemen en vakkundig door Rigan.

Paolo de Winter

Vandaag onze Malibu gold mogen ontvangen. Super geïnformeerd door Sil in Amersfoort. Installatie gedaan door Rigan. Onwijs aardige man. Neemt de tijd om je alles uit te leggen en is ook in voor een... Vandaag onze Malibu gold mogen ontvangen. Super geïnformeerd door Sil in Amersfoort. Installatie gedaan door Rigan. Onwijs aardige man. Neemt de tijd om je alles uit te leggen en is ook in voor een lolletje. Kortom wij zijn onwijs blij met dit bedrijf.

Maarten Sohie

Dit is de tweede keer dat we een jacuzzi bestellen bij Bubbelkoning en we zijn weer zeer tevreden over hun service.

Houben

Vandaag onze jacuzzi geleverd! Ontzettend vriendelijk personeel! Alles super geregeld! En alles netjes achter gelaten!
Wij kunnen gaan genieten!! Dank jullie wel!

Jaqueline

Heb een tijdje geleden daar een jacuzzi gekocht. Tijdens verkoop allemaal netjes gegaan. Rond de 10.000 euries betaald. Nu heb ik onderdeel kapot en vraag om oplossingen. Hun antwoord: dit model... Heb een tijdje geleden daar een jacuzzi gekocht. Tijdens verkoop allemaal netjes gegaan. Rond de 10.000 euries betaald. Nu heb ik onderdeel kapot en vraag om oplossingen. Hun antwoord: dit model hebben we niet meer, en dan ben je bedankt. Nooit meer!!!!

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Jaqueline, Ik kan u zo niet vinden in ons systeem. Weet u zeker dat de spa bij ons vandaag komt? Wij hebben de onderdelen van al onze spa's ALTIJD leverbaar. Zelf de spa's van 12 jaar... Beste Jaqueline, Ik kan u zo niet vinden in ons systeem. Weet u zeker dat de spa bij ons vandaag komt? Wij hebben de onderdelen van al onze spa's ALTIJD leverbaar. Zelf de spa's van 12 jaar geleden. Kunt u contact opnemen met michiel@bubbelkoning.nl Ik verneem graag van u. groeten Michiel

Timmerman

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed. Vriendelijk geholpen, kennis van zaken en ook de aftersales Is aanwezig!

O.Ben Avraham

Top goed werkgedaan an afspraak na gekomen

Juliette Peters

Erg fijne begeleiding bij het uitzoeken van de jacuzzi door Daan en de plaatsing is ook voortreffelijk gegaan, kundig en vriendelijk door Reagan.

Geerlof

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop Rigan onze jacuzzi heeft geplaatst. Het was even een klus door de tuin maar hij was alleen maar heel positief! We mogen ook altijd bellen als er vragen... Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop Rigan onze jacuzzi heeft geplaatst. Het was even een klus door de tuin maar hij was alleen maar heel positief! We mogen ook altijd bellen als er vragen zijn. Een groot compliment voor Rigan, dankjewel!

Reactie Bubbelkoning.nl:

Hallo Wilfred,
bedankt voor de leuke reactie. Ik zal uw bericht doorgeven aan Rigan. Veel plezier met uw spa. groeten Michiel