Romont Cyrill

Très professionnelle. Installateur et vendeur au top

Gomer

Vlotte service. Levering en installatie verliep vlekkenloos. Een absolute aanrader.

Jeroen van der Pluijm

Ook wij hebben een mooie Spa gekocht bij de Bubbelkoning. De verkoop bij het filiaal in Berlicum verliep erg prettig. De bezorging van de Spa door Fabio en Sjoerd aan huis verliep erg voorspoedig.... Ook wij hebben een mooie Spa gekocht bij de Bubbelkoning. De verkoop bij het filiaal in Berlicum verliep erg prettig. De bezorging van de Spa door Fabio en Sjoerd aan huis verliep erg voorspoedig. Ook.de installatie en uitleg door Fabio was erg vakkundig en correct. Wij zijn erg tevreden en geniet enorm van onze aankoop.

Simons Marc

Vanaf het begin perfecte en vlotte service

monique van der meer

Een ontzettende goede service ..erg vriendelijk en nemen alle tijd om te plaatsen thuis.
in een woord topservice

Staals

Jacuzzi gekocht bij René, een aardige,kundige en eerlijke verkoper hij geeft goed advies. Levertijd maar 3 weken. Levering volgens afspraak,Cas weet wat hij doet en hij neemt de tijd om alles goed... Jacuzzi gekocht bij René, een aardige,kundige en eerlijke verkoper hij geeft goed advies. Levertijd maar 3 weken. Levering volgens afspraak,Cas weet wat hij doet en hij neemt de tijd om alles goed en veilig in orde te maken en ons alles uit te leggen.

Paul van Weezepoel

Professioneel, ervaren en klantvriendelijk

Van der Linden

Heel fijn bedrijf om zo'n grote aanschaf te doen

Rijkers

TOP bedrijf. We hebben onze jacuzzi 2 jaar en je kunt altijd terecht als er iets is of als je vragen hebt. Ze zijn loyaal naar de klant toe. Hele goede uitleg en service. Heel blij met onze jacuzzi!

Familie uit Gouda

We hebben een heerlijk bad in onze (kleine) tuin. De advisering was goed en er werd op een prettige manier meegedacht over de levering. Dat was niet eenvoudig omdat we in de stad wonen, maar is... We hebben een heerlijk bad in onze (kleine) tuin. De advisering was goed en er werd op een prettige manier meegedacht over de levering. Dat was niet eenvoudig omdat we in de stad wonen, maar is gelukt. Op de dag van levering kwam een zeer ervaren medewerker, dat was ook heel fijn. Wij zijn tevreden.