Arjan

Zeer positief, leuke en prettig zaken doen in de showroom Alphen aan de Rijn (Bram/Daan), professionele plaatsing door Marc met goede uitleg. Heel blij met de gekozen jacuzzi Venice Atlantic,... Zeer positief, leuke en prettig zaken doen in de showroom Alphen aan de Rijn (Bram/Daan), professionele plaatsing door Marc met goede uitleg. Heel blij met de gekozen jacuzzi Venice Atlantic, voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Robert V

Mooie jacuzzi's. Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van de jacuzzi. Jacuzzi Manhattan hebben wij gekozen, en die is echt heerlijk! Ligt goed, lekkere diepe zit plekken, en ook twee hogere... Mooie jacuzzi's. Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van de jacuzzi. Jacuzzi Manhattan hebben wij gekozen, en die is echt heerlijk! Ligt goed, lekkere diepe zit plekken, en ook twee hogere plekken. Zit heerlijk ruim voor 4 personen. En je kan er ook echt makkelijk met 6 personen in zitten. De verlichting is 's avonds prachtig! De geluidsboxen krijg je er standaard bij, en voor een zacht achtergrond muziekje zijn ze toereikend.

De levertijd was redelijk in lijn met de vooraf aangegeven leveringsduur. Bel wel zeker 3 tot 4 weken van te voren om de exacte leverdatum te plannen.

Punt van aandacht: De levering van de jacuzzi en de installatie hebben wij op verschillende data laten verrichten. Dat gaf wel enige uitdaging, omdat de jacuzzi werd geleverd op een vrachtwagen, en we deze zelf van de vrachtwagen diende te halen. Dit in tegenstelling tot wat er verteld was, dat de jacuzzi door het transpoortbedrijf naast de vracht auto neer gezet zou worden. De jacuzzi weegt 350 KG !!!! Da's dus niet te doen. Ook werd er aangeven dat je met 4 man de jacuzzi kan kantelen op de locatie waar je de jacuzzi wil hebben. Ook dat is niet te adviseren in verband met gewicht!

Marc Broeders

Prachtige jacuzzi tegen een voordeelprijs.
Het volledige traject van bij het bezoek in de showroow in Genk Waregem, tot bij de levering en plaatsing door Marc waren top!

Wouter Vanderghinste

Prachtige jacuzzi tegen een eerlijke prijs.
Het volledige traject was een prettige ervaring: bezoek aan de showroom Waregem, bestelling, levering en in productiestelling waren top!

Timmer en onderhoudsbedrijf M Jansen...

Goed, professionele uitleg..Denken met je mee.De monteur was zeer behulpzaam en gaf Goed advies..Dankjewel Has voor jou goede hulp en advies...

Familie Geeraerts

Goede duidelijke uitleg gekregen die resulteerde in een bestelling

Fam. Umans

Ik ben zeer tevreden over de Bubbelkoning. We zijn in de showroom erg goed geadviseerd door Bram. Daardoor hebben we uiteindelijk een goede keuze gemaakt en is onze jacuzzi afgelopen dinsdag... Ik ben zeer tevreden over de Bubbelkoning. We zijn in de showroom erg goed geadviseerd door Bram. Daardoor hebben we uiteindelijk een goede keuze gemaakt en is onze jacuzzi afgelopen dinsdag geleverd en geïnstalleerd