Mandy Jungschlager

Communicatie omtrent levering was minimaal. Dat is het enige punt dat verbetering verdient. Het is niet erg als levering langer duurt, maar klanten komen daar graag achter omdat de verkopende partij... Communicatie omtrent levering was minimaal. Dat is het enige punt dat verbetering verdient. Het is niet erg als levering langer duurt, maar klanten komen daar graag achter omdat de verkopende partij dit uit zichzelf laat weten in plaats van de klant die contact zoekt en dan te horen krijgt dat het langer duurt. De jacuzzi en sauna zijn fantastisch! Ze zijn mooi, de levering was goed en ook professioneel uitgevoerd. Het is heerlijk om gebruik te maken van beiden.

Koen D

Heel tevreden van ons bubbelbad dat werd geleverd na een - gezien de omstandigheden - niet al te lang uitlopen van de leveringstermijn. Werd vlot en deskundig geplaatst door de medewerker van BK,... Heel tevreden van ons bubbelbad dat werd geleverd na een - gezien de omstandigheden - niet al te lang uitlopen van de leveringstermijn. Werd vlot en deskundig geplaatst door de medewerker van BK, maar daarbij deskundige uitleg en wat tips en tricks.

Kalisvaart

Geen klachten. Goed geadviseerd met de verkoop en de montage is ook prima verlopen.

Patrick

Al dagen telefonisch niet bereikbaar. Er wordt gemeld een e-mail te sturen maar daar komt na een paar dagen ook nog steeds geen reactie op.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Het klopt dat wij momenteel wat slechter bereikbaar zijn. We kampen momenteel met een flink aantal collega's die ziek thuis zitten. De collega's die er wel zijn doen hun uiterste best om alles zsm op te lossen voor onze klanten.
Door de onderbezetting maken wij momenteel onderscheid in de service meldingen. Dat uw externe thermometer een 1,5 graad afwijkt van de spa display heeft mijn collega doen besluiten om te reageren als hij in wat rustig vaarwater zit.
Ik heb hem nu opdracht gegeven contact met u op te nemen, dat heeft hij als het goed is gedaan.
In ieder geval onze excuses voor de gang van zaken. ik verwacht dat wij volgende week weer normaal bereikbaar zijn.
met vriendelijke groet,
Team Bubbelkoning
Ik zie wel dat u gisteren deze review heeft geschreven. Let op dat wij op de donderdagen gesloten zijn.

Peeraer Peter

Na lang wachten hebben we eindelijk onze jacuzzi van bubbelkoning