Michael

Na oriëntatie bij andere bedrijven mede op basis van goede reviews naar de showroom in de buurt van Veghel gereden. Wat ons vooral aansprak, waren de goede ervaringen met de aftersales. In de... Na oriëntatie bij andere bedrijven mede op basis van goede reviews naar de showroom in de buurt van Veghel gereden. Wat ons vooral aansprak, waren de goede ervaringen met de aftersales. In de showroom heldere uitleg gekregen. Levering en installatie is prima verlopen, goede uitleg gehad over gebruik en onderhoud en genieten nu als een koning in onze jacuzzi.

Anouk

Vanaf de aankoop tot het leveren en installeren van de jaccuzi, is alles perfect verlopen. fijne en aardige monteur die de jacuzzi heeft geïnstalleerd en alles werd perfect uitgelegd. Wij zijn er... Vanaf de aankoop tot het leveren en installeren van de jaccuzi, is alles perfect verlopen. fijne en aardige monteur die de jacuzzi heeft geïnstalleerd en alles werd perfect uitgelegd. Wij zijn er heel blij mee en genieten er volop van.

Natascha Boreas

We gingen in juni 2021 naar de bubbelkoning Genk. We werden heel goed geholpen door de verkoopster. Helaas konden we de jaccuZi niet meteen plaatsen, zonder extra kosten werd de jaccuZi opgeslagen.... We gingen in juni 2021 naar de bubbelkoning Genk. We werden heel goed geholpen door de verkoopster. Helaas konden we de jaccuZi niet meteen plaatsen, zonder extra kosten werd de jaccuZi opgeslagen. April 2022 kwam de monteur met de jaccuZi, ook toen werd alles goed aangesloten en uitgelegd. Ook op vragen die we hebben gesteld tussendoor via mail kregen we ook meteen duidelijk antwoord. In het kort was alles van A tot Z dus top geregeld. We zullen de bubbelkoning dan ook zeker aanraden bij vrienden en familie.

Cuypers Sandra

Vlotte plaatsing, vriendelijk personeel, de nodige uitleg

Spiessens

Er was een foutje gebeurt bij het bestellen van onze Spa zou tussen half okt en half nov 2021 geleverd worden maar we zijn eind feb 2022 eens gaan luisteren hoe het nu eigenlijk zat en blijkbaar was... Er was een foutje gebeurt bij het bestellen van onze Spa zou tussen half okt en half nov 2021 geleverd worden maar we zijn eind feb 2022 eens gaan luisteren hoe het nu eigenlijk zat en blijkbaar was er een foutje gebeurt maar de verkoper heeft dat onmiddellijk rechtgezet met als resultaat dat we enkele dagen later telefoon kregen dat de Spa half april geleverd werden dat is ook zo gebeurt op 13 april toch zijn we tevreden over de bubbelkoning en Een foutje dat kan overal gebeuren en had ik sneller gereageerd dan hadden wij onze Spa sneller gehad