MarcoN

Na veel vooronderzoek en diverse aanpassingen in de tuin besloten we voor een Spa bij de Bubbelkoning te gaan. Bij de showroom in Zandhoven (Be) zijn mijn vrouw en ik gaan kijken. Door het speurwerk... Na veel vooronderzoek en diverse aanpassingen in de tuin besloten we voor een Spa bij de Bubbelkoning te gaan. Bij de showroom in Zandhoven (Be) zijn mijn vrouw en ik gaan kijken. Door het speurwerk hadden we best wat vragen, die 1 voor 1 het juiste antwoord kregen. Na meer dan goed geholpen te zijn, konden we al snel thuis de spa ontvangen. Samen met een behulpzame monteur kon de spa mbv een hijskraan in de tuin worden gezet en worden geïnstalleerd. Na een uitleg om alles op te starten konden we de volgende dag direct gebruik maken van de Spa. En nu is het continue genieten en ontspannen.

Dennis

We kregen een goede uitleg in de winkel zelf toen we kwamen kijken.
Verder met het bestellen van de jacuzzi & de offerte verliep de communicatie goed.
De jacuzzi werd op tijd volgens...
We kregen een goede uitleg in de winkel zelf toen we kwamen kijken.
De jacuzzi werd op tijd volgens afspraak geleverd. Aangename ervaring met de leveraar ! Heel klantgericht en vriendelijk !

Beniest Patrick

Top service en afspraken worden perfect uitgevoerd

Vandermeeren vanvinckenray

Zeer vriendelijk, zeker de verkoopster pélin cibli. Staat steeds voor je klaar met goede raad en heel behulpzaam. Ook de service na verkoop is super. Veel plezier aan onze aankoop

Smolders

We werden goed begeleid bij het kiezen van de spa die bij ons past en kregen een duidelijke uitleg.

FlorisJan Wijnveldt

In de winkel in Alphen was het te druk, liep slechts 1 medewerker, was uiterst vriendelijk maar gehaast. Gelukkig hadden wij zelf al voorwerk gedaan en toen via de mail tot bestelling genomen. In de winkel in Alphen was het te druk, liep slechts 1 medewerker, was uiterst vriendelijk maar gehaast. Gelukkig hadden wij zelf al voorwerk gedaan en toen via de mail tot bestelling genomen.
De plaatsing zelf verliep soepel, maar monteur was wel bijzonder. Wij zijn zeer tevreden hoe de directeur dit met ons heeft besproken. Uiteindelijk zeer tevreden en voor ons een betrouwbaar bedrijf. Dus aanrader.

Geerts Luc

Zeer goed, alles volgens afspraak
Plaatsing was iets later maar dit kwam door klant voor mij