Dave

Mooie jacuzzi maar bovenal heel aardig en kundig personeel. We zijn een aantal keer langs geweest om onze wensen te bespreken en daarbij zijn we keer op keer goed geholpen. Ook de monteur was bij... Mooie jacuzzi maar bovenal heel aardig en kundig personeel. We zijn een aantal keer langs geweest om onze wensen te bespreken en daarbij zijn we keer op keer goed geholpen. Ook de monteur was bij aankomst heel vriendelijk en heeft ons alles goed uitgelegd. Top ervaring met Bubbelkoning!

Christian Majoor

Vlotte verkoop, bij levering enkele problemen maar werden snel opgelost. Achteraf nog jets-problemen gehad, maar zou na telefonisch contact in orde gebracht worden. Bedankt voor deze service op... Vlotte verkoop, bij levering enkele problemen maar werden snel opgelost. Achteraf nog jets-problemen gehad, maar zou na telefonisch contact in orde gebracht worden. Bedankt voor deze service op voorbaat.

Van lennep

Goede service komen inderdaad op de geplande dag langs

Willy van Vroenhoven

Sauna op maat besteld en zelf gemonteerd. Als je de stapel hout ziet bij levering vraag je je af waar alles thuishoort. Maar rustig aan alles uitsorteren en voor de voet opbouwen dan krijgt... Sauna op maat besteld en zelf gemonteerd. Als je de stapel hout ziet bij levering vraag je je af waar alles thuishoort. Maar rustig aan alles uitsorteren en voor de voet opbouwen dan krijgt uiteindelijk iedere plank zijn bestemming. De afwerking van de reeds voor gemonteerde delen zoals de banken en hoofdplankjes is uitstekend. Dus het eindresultaat is helemaal wat ik ervan had verwacht.

j van wijk

Vriendelijke monteur , goede deskundige uitleg,alles opgeruimd.super tevreden

Ilse

Goede service, heel vriendelijke monteur, duidelijke uitleg!

Daan

Goede ervaring met Bubbelkoning. Heldere uitleg in de showroom en goede en snelle installatie op de dag zelf!

J. Oldenburger

Als klant waren wij zeer tevreden, bij aankoop goede service geen gevoel van aandringen om te kopen lekker laten bezinken.