Cools -De roover

Zeer goede ervaring zowel de uitleg in de winkel als de monteur

bubbelkoning GENK

Levering volgens afspraak. Vooraf even een telefoontje gekregen zodat je exact weet wanneer de jacuzzi geleverd wordt. Zeer vriendelijke en behulpzame plaatser ( R. agachi). Vlotte plaatsing. Goed... Levering volgens afspraak. Vooraf even een telefoontje gekregen zodat je exact weet wanneer de jacuzzi geleverd wordt. Zeer vriendelijke en behulpzame plaatser ( R. agachi). Vlotte plaatsing. Goed uitleg gekregen naar onderhoud toe. Chloordrijver heb ik volgens de plaatser nog tegoed en zal ik nog afhalen in de winkel.

Vinny Verbakel

Supergoede ervaring zowel bij verkoop als plaatsing!

Henk Stapel

Nadat wij een review daden geschreven over het ontbreken van een Nederlandse handleiding kregen wij de volgende dag al een reactie met daarbij een Nederlandse handleiding. Super snel en goed bedankt... Nadat wij een review daden geschreven over het ontbreken van een Nederlandse handleiding kregen wij de volgende dag al een reactie met daarbij een Nederlandse handleiding. Super snel en goed bedankt Bubbelkoning

Henk Stapel

Bij de verkoop kregen we goede, eerlijke en duidelijke informatie. De verwachte levering duurde langer dan was aangeven. Plaatsing ging uitstekend. Uitleg over gebruik was redelijk. Helaas is de... Bij de verkoop kregen we goede, eerlijke en duidelijke informatie. De verwachte levering duurde langer dan was aangeven. Plaatsing ging uitstekend. Uitleg over gebruik was redelijk. Helaas is de handleiding niet in het Nederlands. Wat het erg lastig maakt om het programma te begrijpen.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Henk,
Ik heb u een mail gestuurd met de juiste Nederlandse handleidingen.
Graag verneem ik of u zo geholpen bent.
groeten Team Bubbelkoning

melis

Correcte en vriendelijke ontvangst tijdens verkoop en plaatsing