Familie uit Gouda

We hebben een heerlijk bad in onze (kleine) tuin. De advisering was goed en er werd op een prettige manier meegedacht over de levering. Dat was niet eenvoudig omdat we in de stad wonen, maar is... We hebben een heerlijk bad in onze (kleine) tuin. De advisering was goed en er werd op een prettige manier meegedacht over de levering. Dat was niet eenvoudig omdat we in de stad wonen, maar is gelukt. Op de dag van levering kwam een zeer ervaren medewerker, dat was ook heel fijn. Wij zijn tevreden.

Gerrits

Super bedrijf! Eerlijk en goed advies en zeer tevreden met onze nieuwe jacuzzi

Cauwelier-Dubois

Verkoop, levering en installatie zeer vlot verlopen!

Smidts Ria

Heel goed , prima service, onze jacuzzi is al 10 jaar oud , maar werkt nog steeds perfect.

Daniel van Soest

Goede duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden qua jacuzzi en zwemspa. Vriendelijke en persoonlijke aanpak.
Mijn enige punt van kritiek is dat de verkoper weinig wist over het...
Mijn enige punt van kritiek is dat de verkoper weinig wist over het inbouwen van een jacuzzi terwijl dat tegenwoordig ook veel wordt gedaan. wel een goed bedrijf aanbevolen maar het was handig geweest als we een wat beter financieel plaatje hadden gehad.

Gezinshuis SamSam

We zijn enorm tevreden over de uitleg in de showroom en over de montage/levering bij ons thuis.

Menno boer

We zijn gaan kijken in Alphen aan den rijn.en een fijne spa gevonden en tevens een barrelsauna.met Sjoerd overlegd dat deze in overleg worden geleverd omdat de tuin nog niet klaar was.maar nu wel en... We zijn gaan kijken in Alphen aan den rijn.en een fijne spa gevonden en tevens een barrelsauna.met Sjoerd overlegd dat deze in overleg worden geleverd omdat de tuin nog niet klaar was.maar nu wel en de spa laten plaatsen door regan.fijne gezellige kerel en dat ging allemaal prima.even van te voren werden we gebelt wanneer de levering plaats vond.prima service en goede uitleg.nemen ook de tijd ervoor.