Communicatie
Deskundigheid
9.5/10
Resultaat

John Graat

Snelle, adequate en duidelijke mailing rondom uitleg, wat te verwachten. Daarnaast wordt regelmatig een terugkoppeling gevraagd en is er nazorg. Kortom, een ontzorgend model werd mij geboden.

De snelheid waarmee gewerkt werd en de volledigheid. Voor een leek allemaal goed te snappen.

Heb ik niet direct

Vriendelijk en correct bedrijf.

Helma

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf, omdat er helder gecommuniceerd wordt en men alert is of het proces goed verloopt. Zo niet, dan wordt er adequaat gehandeld.

Alertheid of het doel gehaald wordt

Hans Mondeel

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf vanwege de heldere communicatie over de te nemen en de genomen stappen. En over het vinger aan de pols houden. En dat voor een schappelijke prijs.

Dankzij dit bedrijf geen bemoeienissen met de belastingdienst, alles wordt voor je geregeld!

Snelle en correcte beantwoording van alle vragen.

Willem

Zeer kundige aanpak en goede communicatie. Alles verliep transparant en vlekkeloos.

Prima service

bij een vraag krijg je een echt antwoord, geen standaard bericht

Tot op heden zijn alle processen naar wens verlopen

Ze doen wat ze zeggen

P.H.Kerkhoff

Onverwachts. Prima verzorging en terugkoppeling.

Niet wetend wat de procedures zijn: geweldig begeleid. Niet gehinderd door enige vorm van (on)kennis heb ik het over mij heen laten komen. End goed, al goed.

Misschien helpt het om duidelijk te maken hoe het komt dat je BTW terug kunt krijgen.

Eric Sperling

Na een moeilijke start (aansluitingen moeilijk) en weinig communicatie uwerzijds, is het verder prima gegaan, zodat ik zeer tevreden ben.

Snelle offertes en duidelijkheid over garanties.

Misschien eerst bekijken of de omvormer geplaatst kan worden en daarna pas installatie. Maar misschien was ik een uitzondering.