Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Chris Engelaar

De Centrale BTW Teruggave

Op het moment dat de Belastingdienst de teruggave dreigde te weigeren heeft men direct een alternatieve weg voorgesteld, en met succes!

Ga zo door

J.Wouterse

We zijn super geholpen met de teruggave van de BTW. Onze hartelijke dank daar voot

Communicatie

A. van de Steeg

Deskundig/professioneel, alert, goede en snelle communicatie, kortom uitstekend wekend. Zeer tevreden. Aanrader.

Zie boven.Weet niet.

Weet niet.

A. Zoetekouw

Prima geregeld door deze organisatie.

Alles weer opgepakt toen de belastingdienst de ingediende formulieren niet kon vinden. Deze organisatie is er achter aan gegaan zodat eindelijk na 5 maanden de btw werd terugbetaald

Delhaas

Snelle reactie bij vragen

Snelle reactie bij vragen.

S.L. van der Linden

De teruggave werd netjes geregeld.

Duidelijke Berichtgeving over de volgende stappen, die genomen worden of moeten worden

Jeroen

Zeer slechte ervaring met het terugvragen van BTW op aangeschafte zonnepanelen. Zelf moet ik na 6 weken vragen hoe het met de aangifte staat. Is deze niet aangekomen, volgens de belastingdienst.... Zeer slechte ervaring met het terugvragen van BTW op aangeschafte zonnepanelen. Zelf moet ik na 6 weken vragen hoe het met de aangifte staat. Is deze niet aangekomen, volgens de belastingdienst. Moeten ze het opnieuw (PER POST!!!) indienen.

nog geen kunnen ontdekken

Betere opvolging ingediende aanvragen en niet wachten totdat een klant contact opneemt. Tevens het indienen electronisch maken.

E van Hemel

De BTW van mijn zonnepanelen is keurig overgemaakt, volgens de opgegeven planning.

Alles is volgens de planning verlopen.

Gee. Heel tevreden over de afhandeling.

Gerard van Haarlem

Snel, deskundig, klantgericht, adequaat, prettig contact, meedenkend.

Zie boven

Wiebe

Goed, snel en prima geregeld

Goede, duidelijke en snelle communicatie

Ik zou het niet weten!