Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Suzanne

BTW Teruggave zonnepanelen via deze aanbieder geregeld. Tot onze verbazing kregen we post van de Belastingdienst dat we 20.000eu moesten betalen. Dit is vervolgens verlaagd tot 130eu. Er was iets... BTW Teruggave zonnepanelen via deze aanbieder geregeld. Tot onze verbazing kregen we post van de Belastingdienst dat we 20.000eu moesten betalen. Dit is vervolgens verlaagd tot 130eu. Er was iets misgegaan in het systeem van de Centrale. Heel vaak gemaild en gebeld. Mededeling dat het geregeld wordt. Inmiddels zijn we herinneringen, aanmaningen en dwangbevelen verder en is het nog steeds niet geregeld. Ik ben bang dat er zo een deurwaarder bij ons op de stoep staat. Ze zijn onbereikbaar vanaf donderdag 13:00u, dus dan zijn wij te laat met het dwangbevel betalen. Nu moeten dus gaan betalen voor hun fout? Zorgeloos uitbesteden is geen sprake meer van.

Overigens positief puntje: medewerkers aan telefoon zijn erg vriendelijk. Ze doen helaas beloftes die ze niet na kunnen komen. Ik hoor graag zsm van de Centrale hoe we dit op gaan lossen voor het weekend.

Zaken met de Belastingdienst beter regelen

Michael Bosch

Helder en duidelijk

Communicatie

Pauline

Communicatief sterk, deskundig. Nemen je alles uit handen

Deskundig

J van Klink

De Centrale BTW Teruggave werkt heel zorgvuldig,duidelijk en snel.
Ook wordt er goed gecommuniceerd voor hoe alles verloopt enz.

Alles in goed overleg en duidelijk.

Zou het niet weten.

P. Ouwerkerk

Na het eerste contact bleek de naam niet juist te zijn. Werd onmiddellijk verbeterd. De totale communicatie was vlot, zakelijk/vriendelijk, correct. Bij elk contact had je het gevoel dat men met... Na het eerste contact bleek de naam niet juist te zijn. Werd onmiddellijk verbeterd. De totale communicatie was vlot, zakelijk/vriendelijk, correct. Bij elk contact had je het gevoel dat men met jouw zaak bezig waren.

Per kerende post antwoorden. Korte lijnen en verwerkingstijden.

- -

J klok

Heel fijn contact. En vriendelijk behulpzaam correct

Duidelijk en fijne uitleg geduldig

Tips moeilijk het enige is dat ouderen wat moeite hebben met de digitale wereld. Kost wat inspanningen. En nog niet zo getraind met de technische aspecten. En niet zo snel. En het ook allemaal... Tips moeilijk het enige is dat ouderen wat moeite hebben met de digitale wereld. Kost wat inspanningen. En nog niet zo getraind met de technische aspecten. En niet zo snel. En het ook allemaal niet goed begrijpt . En ook niet goed de terug gave. Had duizend euro betaald iets meer aan BTW. En dacht dat ik wat meer terug zou krijgen over dat bedrag. Dat was de verwarring bij mij. Niks te klagen over de uitleg en vriendelijkheid en het geduld. Dus heel tevreden.

Marcel

Perfecte ervaring zeer deskundig en snelle en correcte communicatie hartelijk dank marcel

Snelle beantwoording vragen

Geen verbeterpunt correct bedrijf

Theo Gerrits

L.S.,

L.S.,

Zeer tevreden! Wat ik geweldig vond, was het overzichtelijke plan van aanpak. Daarin een duidelijke beschrijving van de te ondernemen stappen en de verwachtingen t.a.v. deze, voor mij nogal vage en saaie wereldje van de Belastingen dienst.
Vragen mijnerzijds ontstonden er niet en de overduidelijkheid gaf mij gelijk het vertrouwen dat het goed ging komen, hetgeen nu is gelukt!
Ga zo door en een welgemeende dank hiervoor!
Vriendelijke groet,

Theo Gerrits

Zie beschrijving

Voor mij perfect

H.Spruijt

Uitstekend

uitgebreide communicatie

Kadijk

Perfecte dienstverlening, beloven niks teveel

snelle en heldere respons