Berg Makelaardij

Betrokken en persoonlijk bedrijf

- De vindbaarheid op internet is top sinds we met B&S werken
- Ze nemen de tijd voor je
- Ze zijn betrokken
- Ze komen met nieuwe ideeën
- Ze komen hun afspraken na

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Top! Bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking.

De Limiet Airco

Wij zijn erg tevreden met de werkzaamheden van B&S Media. Alles wordt keurig toegelicht, maandelijks krijgen wij uitgebreide rapportages. Wij zijn super blij met de resultaten die wij met B&S Media... Wij zijn erg tevreden met de werkzaamheden van B&S Media. Alles wordt keurig toegelicht, maandelijks krijgen wij uitgebreide rapportages. Wij zijn super blij met de resultaten die wij met B&S Media al hebben behaald!

Communicatie.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen! We blijven uiteraard ons best doen om de goede posities te behouden.

Marzieh

Awful

No strong point

CGOB De Herberg

Onze website moest gereviseerd worden. Dit heeft B&S media goed opgepakt in het begin. Het eindresultaat is een goede vindbaarheid. We dus hoeven zeker niet te zoeken naar klanten door onze nieuwe... Onze website moest gereviseerd worden. Dit heeft B&S media goed opgepakt in het begin. Het eindresultaat is een goede vindbaarheid. We dus hoeven zeker niet te zoeken naar klanten door onze nieuwe website. Wat voor ons ook van vitaal belang is. Wel denk ik dat B&S media nog een slag kan maken door ook het onderhouden van de klanten base nog wat te verdiepen. Er komt wel steeds een update wat betreft bijvoorbeeld SEO. En recentelijk is er een telefoontje geweest met de SEO specialist. Maar gezien de klant meestal een leek is op het gebied van marketing, zou er misschien nog wel wat meer meegedacht kunnen worden over verdere verbetering. Er zijn toch continu ontwikkelingen? Wat dan automatisch ook misschien weer inkomsten zou kunnen genereren voor B&S. En leer ook de medewerkers hun facturen (naast de maandelijkse kosten) goed uit te specificeren als daar om gevraagd wordt. Dit is helemaal geen gekke vraag namelijk van een klant.

Helder plan bij de start van een project. Er wordt met je meegedacht. Onze input werd ook omgezet naar ideeën die werkbaar waren.

KidsKonnect

Snelle reactie op vragen en opdrachten

snelle reactie, denken met je mee, proactief (op het gebied van SEO), goede tekstschrijvers

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Leuk om te lezen, bedankt voor deze goede review!

Fresh Waves

Professioneel & gastvrij bedrijf

Kennis van zaken

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze goede review!

J. Willems

Vriendelijke medewerkers die snel reageren op mijn vragen. Tot nu toe heb ik nog geen klanten gekregen door de advertenties op Google en door de SEO-optimalisatie. We zijn nu echter 3 maanden bezig... Vriendelijke medewerkers die snel reageren op mijn vragen. Tot nu toe heb ik nog geen klanten gekregen door de advertenties op Google en door de SEO-optimalisatie. We zijn nu echter 3 maanden bezig en ik begreep van B&S dat het wel even kan duren voordat de advertentiecampagne is geoptimaliseerd. Ik kan nu dus niet aangeven of de internetmarketing goed werkt, waardoor ik nu 3 sterren geef. Wel zijn de medewerkers erg behulpzaam en klantvriendelijk.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Woneninterieur

Uitstekend ! Weten precies wat ze doen.

Communicatie

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze top beoordeling!

FK hekwerken

Wij werken al een aantal jaren samen met B&S Media, wij zijn zeer tevreden over de samenwerking. Goede communicatie en korte lijnen.

Korte lijnen
Goede communicatie

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking.
We blijven natuurlijk ons best doen jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Take It slow, Laura

Fijne samenwerking!

korte lijntjes en een enthousiast team.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Wij zijn ook blij met de samenwerking en je beoordeling, bedankt Laura!