Accountantskantoor Sterkenburg

Accountantskantoor Sterkenburg is al jaren klant van B&S Media en dat heeft ons geen windeieren gelegd. Wij hebben in de afgelopen jaren gemerkt dat wij meer potentiële klanten via onze website... Accountantskantoor Sterkenburg is al jaren klant van B&S Media en dat heeft ons geen windeieren gelegd. Wij hebben in de afgelopen jaren gemerkt dat wij meer potentiële klanten via onze website krijgen dan daarvoor. Waarom wij gekozen hebben om het uit te besteden is omdat wij ons wilden bezig houden met waar wij goed in zijn namelijk accountancy wat B&S ook doet binnen hun vakgebied. Zo heeft ieder zijn steel. Kortom, wij zijn erg tevreden en houden van de korte lijntjes en de goede communicatie tussen B&S Media en accountantskantoor Sterkenburg.

De korte lijnen en resultaat gericht

Erik Korte Uitvaartverzorging

Fijne mensen met wie goed samen te werken valt. Communicatie en afstemming verloopt uitstekend.

Hebben ervoor gezorgd dat Google ons uitstekend kan vinden, wat we direct in de omzet terug zien. Ze geven ook goede tips waarmee we zelf aan de slag kunnen. Maandelijks krijgen we een overzicht... Hebben ervoor gezorgd dat Google ons uitstekend kan vinden, wat we direct in de omzet terug zien. Ze geven ook goede tips waarmee we zelf aan de slag kunnen. Maandelijks krijgen we een overzicht van de behaalde resultaten.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze prettige recensie!

Te Biesebeek Advocaten

B&S Media is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn ontzettend goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de sector, adviseren goed en zijn duidelijk. Daarnaast zijn ook de... B&S Media is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn ontzettend goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de sector, adviseren goed en zijn duidelijk. Daarnaast zijn ook de resultaten fantastisch. Kortom, wij bevelen B&S Media zeker aan.

Deskundig, duidelijk, snel.

Haaksma & de Haan Uitvaart

Wij kunnen goed met al onze vragen bij medewerkers terecht en worden prima ondersteund en geholpen.

Rapportage van resultaten en werkzaamheden

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor de goede beoordeling, fijn om te lezen!

We zijn als kleine zorginstelling in korte tijd heel goed vindbaar geworden op internet waardoor onze aanmeldingen enorm zijn toegenomen.

heldere communicatie

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking!
We blijven natuurlijk ons best doen jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Helex BV

Website bouwer

Zeer klantgericht en steeds monitorend op de achtergrond om de site up-to-date te houden.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor het schrijven van deze goede recensie!

Hotel van Dijk vof

We zijn zeer tevreden over de diensten van B&S Media Internetmarketing. Zij beheren naar volle tevredenheid onze Google AdWords campagne en onze website. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en... We zijn zeer tevreden over de diensten van B&S Media Internetmarketing. Zij beheren naar volle tevredenheid onze Google AdWords campagne en onze website. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en komen hun afspraken na. Een betrouwbare partner die reserveringen opleveren.

Communictie, het hele team denkt goed met ons mee.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt Irma, voor het schrijven van deze mooie review! Wij zijn ook blij met de succesvolle samenwerking.

Naamborden.nl

B&S doet al een tijd de marketing voor naamborden.nl en dit werpt zijn vruchten af. De communicatie verloopt uiterst prettig.

Voor elke discipline is een echte expert in huis.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt Theo, voor het schrijven van deze mooie review.
Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking.

Enjoy Sailing

B&S media doet wat het beloofd. Enjoy Sailing is nu bijna 4 jaar klant van B&S Media en zeer tevreden.

B&S Media heeft de SEO marketing voor Enjoy Sailing sterk verbeterd. De communicatie is helder en maandelijkse rapportages geven een goed beeld omtrent de voor(ui)tgang.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking!
We blijven natuurlijk ons best doen jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn.