Bruynzeel Keukens

Bruynzeel Keukens Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bruynzeel Keukens? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company259
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bruynzeel Keukens met 8.6/10. Gebaseerd op 259 ervaringen.
Advies in de winkel
Prijs / kwaliteit
Plaatsing

Onvoldoende (4/10)

verkoper nam de tijd voor ons

betere service verlening na levering van de keuken indien er iets mis is

Score voor Bruynzeel Keukens:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

We hebben onze keuken gekocht bij poggenpohl in zaandam. de verkoper die ons geholpen heeft was aardig. wil je een hippe keuken, dan moet je hier niet zijn, dan kun je denk ik beter naar poggenpohl amsterdam, waar ik achteraf spijt van heb..
de verkoper heeft ons allerlei dingen verteld over ons nieuwbouwproject (een groot project aan de zuidas), die achteraf helemaal niet waar bleken te zijn. dat ging over planning en de werkwijze van de bouw. hij leek hiermee vertrouwen te willen winnen bij ons. steeds liep hij maar naar het toilet, waarbij het duidelijk was dat hij daar even snel ging roken. raar. na de verkoop is alle communicatie via bruynzeel gegaan, niet via poggenpohl. de factuur ook op bruynzeel papier. toen er na levering iets mis bleek met de keuken, heb ik hier alle keren zelf achteraan moeten bellen. dhr. as heeft mij nooit meer gebeld om te vragen of het opgelost was. ik zou hier nooit meer een keuken kopen.

Fam van Eeten
Fam van Eeten

De eerste dame die ons hielp dacht oed mee vooral practisch voor een kleine ruimte

De tweede keer werden we geholpen door een meneer die duidelijk niet geintereseerd was ons een kleur liet zien die dichtbij de kleur kwam wat we uitgekozen hadden. Later bleek dat de keuken een heel andere kleur had.

Score voor Bruynzeel Keukens:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldige service, snel vriendelijk en altijd terug koppelen of alles goed verlopen is.

Bruynzeel Keukens 1 beoordeling

Op zich worden alle problemen met wat moeite waarschijnlijk goed opgelost, maar een klanttevredenheidsonderzoek voordat de keuken in zijn geheel is geplaatst en gemonteerd is echt heel raar!.

Familie Kelder
Familie Kelder

Mooie betaalbare keukens, precies samen te stellen naar wens.

Bedrijven die ingeschakeld worden door Bruynzeel, mogen wel wat nauwkeuriger zijn met het afstellen van keukenkastdeurtjes. En in ons geval werd de Boretti koelkast nageleverd en geplaatst door een en dezelfde persoon. Deze bleek er achteraf geen verstand van te hebben van het plaatsen van koelkasten... Dit is later verholpen door een bekwaam persoon.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bruynzeel keukens is een bedrijf dat zijn afspraken nakomt: in het traject tot de levering is er duidelijke communicatie over hoe en wanneer de keuken ingemeten en geplaatst gaat worden. onze keuken is precies geworden zoals we in gedachten hadden, we zijn er erg tevreden over.

Bergwerff
Bergwerff

Persoonlijke benadering

Niet

Score voor Bruynzeel Keukens:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima geholpen super keuken.

Voldoende (6/10)

Ze waren zeer attent en gastvrij. Doordat wij ongeveer een jaar van te voren de keuken uitzochten, hebben we in de loop van de tijd nog wel wat aanpassingen gedaan. Ook op het gebied van de apparatuur. Dat was nooit een probleem.

Wat opviel was dat de computers zeer traag werkten of er kon niet worden ingelogd, dan gaat veel tijd verloren.
Het 3D model aanmaken leek wel een zware bevalling en ging nooit helemaal goed.

Misschien is het goed om het personeel beter te trainen over de mogelijkheden die er zijn, wat betreft indeling, ontwerp voor een bepaalde ruimte, nieuwe ontwikkelingen. Out of the box denken.

Score voor Bruynzeel Keukens:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben geen bruynzeel keuken maar een uit een hoger segment. wij wisten zelf precies hoe we de indeling wilden en welke apparatuur. die aanvulling met andere merken heeft een toegevoegde waarde. anders waren we bij bruynzeel niet geslaagd..

Diyaddin Zengin

Wat michel bredie heeft gedaan, een wauuw effect!!.
zo vakkundig en prof is zijn werk, zeker aan te bevelen voor alle klanten welke jullie een keuken verkopen, dan weet je dat alles 100% goed komt!.
wat een gezellige en aardige kerel, chapheu voor het werk wat hij heeft verricht..
fam. zengin.

Goed (8/10)

Er wordt goed meegedacht met de klant. Zowel bij de aanschaf als bij het monteren van de keuken.

De monteur had bij het inmeten moeten kijken of de vaatwasser geplaatst kon worden op de plek waar ik hem wilde hebben. Dit bleek niet mogelijk tijdens het monteren (andere monteur) omdat de afvoer achter het desbetreffende kastje liep.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service! fijn advies in de winkel gekregen met duidelijke uitleg en hulp bij het maken van keuzes. het inmeten was prettig, het contact met de klantenservice was fijn. de problemen die bij montage van mijn keuken aan het licht kwamen werden snel en in overleg goed opgelost.

J.B Jansen
J.B Jansen

Ze nemen alle tijd voor je.

Ik heb voor de winkel geen verbeter punten.maar wel voor de afhandeling door de contact persoon .men moet zich aan de afspraak houden zo als die in het begin zijn afgesproken.Uiteindelijk heeft Linda Vissers haar best gedaan om het toch goed te regelen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bruynzeel keukens een top bedrijf de verkoper was vriendelijke behulpzaam hij gaf goed advies we zijn wel bijna twee uur daar geweest, om de keuken te realiseren zo als wij het wilden hebben. marco de vries bedankt voor je goede adviezen.

Antonisse
Antonisse