Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Dekies Hoogvliet

Perfect van begin tot einde

denkt mee, maar laat de keuze geheel aan de klant

prijs, nee alle kwaliteit kost geld, maar tegenwoordig is het echt niet gewoon meer wat de prijzen doen, enfin dat is niet alleen met keukens.

Inge

Prima keuken

Fijne communicatie en zeer benaderbaar.

geen.

Bruynzeel in Duiven.

Vriendelijk.

Degene die mij hielp bij het uitzoeken van mijn nieuwe keuken deed het goed.

Een advies: Kom eerder bij de klanten die problemen hebben met de keuken. Het heeft mij 10 maanden geduurd voordat het helemaal klaar was.

Peter de Backer

Er waren een paar zaken die fout liepen bij levering en na plaatsing kwamen we erachter dat een muurplankje teveel licht wegnam. Uiteindelijk zijn alle zaken prima opgelost. Jammer dat je wel moet... Er waren een paar zaken die fout liepen bij levering en na plaatsing kwamen we erachter dat een muurplankje teveel licht wegnam. Uiteindelijk zijn alle zaken prima opgelost. Jammer dat je wel moet wachten omdat zaken weer ingepland moeten worden. Het enige kritiekpunt is dat je niet direct een bevestings email krijgt als je melding maakt van een probleem. Je weet niet of de melding ontvangen is en wanneer je antwoord kan verwachten. Dat kan beter. Verder dik tevreden.

Problemen worden opgelost.

Terugkoppeling en email communicatie.

Fam. Bohm

Alles is goed geregeld er waren alleen wat panelen niet in de goede kleur en hebben daar erg lang op moeten wachten keuken is in week 41 2022 geplaatst en n in week 5 pas helemaal klaar . Maar wel... Alles is goed geregeld er waren alleen wat panelen niet in de goede kleur en hebben daar erg lang op moeten wachten keuken is in week 41 2022 geplaatst en n in week 5 pas helemaal klaar . Maar wel een prachtige keuken

Hoop dat de leveringen in de toekomst sneller gaan

Esther

Positief met een kleine kanttekening

Dat is absoluut het verkoopteam vestiging Spijkenisse. Een goede begeleiding en advies bij het samenstellen van keuken en apparatuur. Geen druk of verkooppraatjes maar kundig advies. Er werd aan ons... Dat is absoluut het verkoopteam vestiging Spijkenisse. Een goede begeleiding en advies bij het samenstellen van keuken en apparatuur. Geen druk of verkooppraatjes maar kundig advies. Er werd aan ons als klant alle ruimte gegeven om tot de juiste beslissing te komen, een beslissing waar wij ook na de aankoop ons goed bij voelde en ook nu de keuken is geinstalleerd. Ook de installateur van de keuken alle lof, keuken is perfect opgeleverd, netjes en kundig gemonteerd.

Dit is voor ons de afdeling Aftersale (customerservice, klantbegeleiding, logistiek) met uitzondering van de pareltjes (de ervaren rotten in het vak) vraagt echt om een verbeterslag. Bij fouten,... Dit is voor ons de afdeling Aftersale (customerservice, klantbegeleiding, logistiek) met uitzondering van de pareltjes (de ervaren rotten in het vak) vraagt echt om een verbeterslag. Bij fouten, dat was in ons geval het niet goed verlopen van het logistieke proces (ontbreken van apparatuur bij aflevering) zou de klant geen last moeten ervaren, maar siert het aftersale als deze snel en voor de beste mogelijke uitkomst van de klant handelt. Klantgericht denken (denken vanuit perspectief van de klant en ook 'hoe zou ik graag als klant behandelt willen worden) een warm klantcontact, waarbij klant ook tussentijds wordt geinformeerd door aftersales over de te nemen stappen e.e.a., neem de klant mee in het proces. De klant zou hier niet zelf om moeten vragen en leuren, dit voelde niet fijn. Een klant voelt zich dan niet gehoord en begrepen. Het had weinig gescheelt en de score was een stuk minder, maar dat zou geen recht doen aan alles wat wel goed is gegaan verkoop, montage. Door ons iets gestrekte been (gevoel van dit is niet rechtvaardig en oke) is na over en weer bellen/mail, aftersale tot snelle actie overgegaan, via deze weg toch onze dank.
Tip: niet alleen controle/scan bij inpakken voor transport, maar zorgen dat bij de bezorging er ook een controle/scan is door de transport
(wij begrepen dat het scansysteem al wat langer niet altijd even correct werkt) hiermee voorkom je fouten/blunders, er wordt namelijk wel verwacht van de klant dat deze tekent voor ontvangst, terwijl de klant absoluut niet weet waarvoor hij/zij tekent op het moment dat er geen controle/scan plaatvindt en de klant en ook transport niet weet of de keuken, apparatuur e.e.a compleet is afgeleverd (door onze eigen alertheid zagen wij direct dat 2 grote paketten/apparatuur ontbraken en konden wij direct na levering contact opnemen met de customerservice)

Joost S.

Zeer positief

Kwalitatief goede keukenmeubels en apparatuur. Zeer goede bereikbaarheid van de klantenservice hetgeen belangrijk was in het lastige jaar 2022 met topdrukte van installateurs en daarbij... Kwalitatief goede keukenmeubels en apparatuur. Zeer goede bereikbaarheid van de klantenservice hetgeen belangrijk was in het lastige jaar 2022 met topdrukte van installateurs en daarbij leverproblemen van elektrische keukenapparatuur.

Misschien toch een kleine voorraad keukenapparatuur aanhouden?

J Lanjouw-Kroeze

Er waren enkele beschadigingen en daar zijn ze 3 keer voor terug geweest ! Omdat de fabriek verkeerde of weer beschadigingde producten mee gaf ,dat vonden we slordig!

Goede informatie

Beter in de fabriek nakijken of de spullen ook beschadigd zijn.

Dirk

Vriendelijk benaderd en goed achteraf nog geholpen

Uitgebreid geholpen in het samenstellen van de keuken op basis van onze wensen.

Wij kregen vaak e-mails voor de oplevering van ons huis die aan ons gericht waren maar waar alleen de bouwer iets mee kon. Dat zou vermeden kunnen worden.

Theo Tijman

Vriendelijkheid, deskundigheid, je voelt je gelijk thuis, tijd ging snel voorbij.

Deskundigheid in uitleg, duidelijk naar ons toe.

Zou niet weten.