Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

F. Martijnse

Mooie keuken. Duurde erg lang voordat alles in orde kwam

Mooie keuken . Alle medewerkers aan de telefoon doen erg hun best, maar veel meer dan een probleem doorgeven kunnen ze niet. De deskundige monteur is erg belangrijk.

Betere logistiek zou de klant veel ergernis besparen en het het bedrijf waarschijnlijk veel geld. Bij de advisering zouden de energie-labels van de apparatuur ook aandacht moeten krijgen. Als de... Betere logistiek zou de klant veel ergernis besparen en het het bedrijf waarschijnlijk veel geld. Bij de advisering zouden de energie-labels van de apparatuur ook aandacht moeten krijgen. Als de klant wensen heeft die in de praktijk onpraktisch zijn, zou de adviseur daarin moeten adviseren en zo de klant behoeden voor onhandigheden.

Rinske

Een klantvriendelijk bedrijf met redelijke prijzen en uitstekende service.

In de winkel wordt je goed geholpen en er wordt naar je wensen geluisterd, en de monteurs die de keuken plaatsen zijn uiterst bekwaam. De service is prima!

Tip voor de keukenfabrikant, vraag eens hoe de tevreden de klant is met de indeling van de kastjes/ besteklades. Er zijn dingen die ik anders zou doen maar ik kan zelf geen contact krijgen met de... Tip voor de keukenfabrikant, vraag eens hoe de tevreden de klant is met de indeling van de kastjes/ besteklades. Er zijn dingen die ik anders zou doen maar ik kan zelf geen contact krijgen met de fabrikant.

Marjolein de Gruijter

Van ontwerp tot plaatsing en nazorg heel tevreden

Transparante prijzen, veel tijd per ontwerp.

Top!

Myrthe

Heel tevreden! Goed geadviseerd in de showroom en super blij met onze nieuwe keuken.

Goed geadviseerd

Interne communicatie verbeteren.

Ramler

Wij zijn alleen maar positief over de voorlichting, aankoop, levering, plaatsing, kwaliteit en service! Kortom: wij raden Bruynzeel absoluut aan!

Meedenkend en meewerkend, heel positief

B. Relouw

Niet doen!

Ze zijn heel goed in verkeerde onderdelen leveren, keer op keer.

Eerste leverdatum: verkeerd blad en verkeerde steunwand vaatwasser geleverd, verkeerde greepjes, geen bestekbak, verkeerde korfplug, geen afwerklijstjes, etc. Aantal deurtjes beschadigd geleverd. Eerste leverdatum: verkeerd blad en verkeerde steunwand vaatwasser geleverd, verkeerde greepjes, geen bestekbak, verkeerde korfplug, geen afwerklijstjes, etc. Aantal deurtjes beschadigd geleverd.
Keuken wordt toch gemonteerd want is weer onderaannemer die moet monteren "met dat wat er is".
Nieuwe afspraak maken. Moet je zelf bellen naar servicecentrum, staat op de brief. Die verwijzen door naar de winkelverkoper. Die meldt schade, na een: "tsja, dat is een lange lijst, zet alles maar op de mail." Geen: wat vervelend, excuses, niets.
Weken later een afspraakinplanformulier met niet alle punten erop. Bel het servicecentrum bij vragen. Die verwijzen weer naar winkel, die verwijst naar servicecentrum, etc.
Lijst wordt aangepast na veel bellen en mailen.
Tweede leverdatum van verkeerde/defecte onderdelen (maanden later): weer dezelfde verkeerde onderwand geleverd en weer geen bestekbak.
Ik moest zelf aandringen dat het mischien wel klantvriendelijk zou zijn deze even op te sturen, ipv weer maanden wachten op volgende afspraak. Dat is toen gedaan.
Keuken wordt weer vrijwel volledig gedemonteerd (de hoogte was ook niet goed en nooit overlegd) en nieuw blad komt erop.
"Wandje onder kunnen we volgende keer wel van onderaf doen.
Derde monteursafspraak (2 maanden later):
Strips boven kookplaat eindelijk geplaatst (dus 5 maanden onbeschermd geweest tegen kookvocht). "Oei, nee dat wandje kan toch niet van onderaf..."
We hebben het erbij gelaten en nu dus 1 hoogglansonderdeel in onze mat keuken.
Geen snippertje klantenservice!! (Dat ze gewoon de juiste keuken plaatsen noem ik geen service).
Tientallen mails en telefoontjes en veel tijd en energie.
En dan zeggen na een opleverlijst van 15 punten: "wees maar blij dat je bij Bruynzeel hebt besteld, wij zorgen er tenminste voor dat het in orde komt."
Gewoon niet doen dus.

Pieter van Dijk

Heb in een koop appartement een projectkeuken gekocht elke aanpassing kost aanzienlijk en uiteindelijk kwam de keuken op ruim € 15.000,=. Dan mag je toch wel wat verwachten.
16 december werd de...
16 december werd de keuken geplaatst, echter het front voor de koelkast en vaatwasser ontbraken, afwerklijst ontbrak, spoelbaklade was te diep en paste niet i.v.m. Quooker en afzuigkap was beschadigd. Frontjes e.d. moesten opnieuw besteld worden en konden niet eerder dan 13 februari geplaatst worden. Toen kwam een week daarvoor het bericht dat het 20 februari werd vanwege tekort aan personeel. week ervoor word ik weer gebeld met mededeling dat de frontjes zoek zijn geraakt en wederom opnieuw gemaakt moeten worden, plaatsing 7 april 2023?? Op 20 februari is er een servicebezoek om spoelbaklade te plaatsen en twee extra binnenlades. De monteur moet ja daadwerkelijk 4x de laderails verzetten omdat hij deze tot 4x toe verkeerd monteert, kastenwand is dus van binnen gatenkaas geworden. Tijdens dit bezoek zou er ook een noodfront op de koelkast geplaatst worden om de koelkast op een normale manier te kunnen openen, echter de monteur weet van niets. Na telefoongesprekken blijkt niemand te weten waar dit noodfrontje gebleven is. Het is nu 22 februari en wij zitten nog steeds met een half afgemaakte keuken met gebreken en beschadigingen. Moedeloos om van te worden.

Zijn er niet!

Teveel om op te noemen

John Grütters

Persoonlijke service, mee denkend, ruime keuze

klant gericht, vriendelijk, nemen de tijd voor de klant, mee denkend

nvt

WvdB

Mocht je een nieuwe keuken willen kopen dan ben je hier aan het goede adres. Let erop dat je er een telefoonabonnement bij neemt voor het vele overleggen met de klantenservice na het plaatsen. Mocht je een nieuwe keuken willen kopen dan ben je hier aan het goede adres. Let erop dat je er een telefoonabonnement bij neemt voor het vele overleggen met de klantenservice na het plaatsen.

Bedrijf werkt Zzp ers en die hebben minder liefde voor de keuken. De ruwheid waar er mee gewerkt wordt is soms niet over naar huis te schrijven. ( Voor t plaatsen van de keuken is 3 dagen uitgetrokken, na 1 dag was hij al klaar en zat het er in. Daarna begonnen de gebreken wat de klantenservice moest lossen) juli 22 keuken geplaatst, feb 23 is het eindelijk klaar. Bedrijf is 6x langs geweest

Keukenverkoper Sander in Zwolle is een fijne man, kan veel overleggen en hij neemt de tijd.

Lans Hooijer

Mooie showroom. Opstelling van de diverse keukens, materialen en het 3D programma (impressie)

Na de afspraak, de genomen tijd. Geen enkele 'rush rush' door de adviseur.

Info over her vertrek van de adviseur wie dan de contact persoon in deze vestiging is geworden (per mail bijv.)