Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Mw J. Q

Denken mee mooi product en fantastische service

Mooie toonzaal. Aardige medewerkers. Vooral de medewerkers aan de telefoon.

Ik zou het niet weten.

JosBakker

Zeer goed geholpen in showroom bij het maken van de keuze voor de keuken. Prima montage personeel. We hebben gelijk de hele woonkamer laten stucen en schilderen. Fantastisch geregeld door ZZPer

Duidelijke afspraken over prijs en zeer goede communicatie voor en na levering / montage.

Geen verbeter tips.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Jos, dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! We wensen je veel kookplezier in je nieuwe keuken. Groetjes Daan- Team Webcare

Eric van den Hoven

Na plaatsing van onze (mat zwarte) Bruynzeel keuken verschenen er na 2 jaar een aantal problemen: grote vlekken op diverse kastjes, loslatende verflagen op de profielen en onze "cooker" kraan ging... Na plaatsing van onze (mat zwarte) Bruynzeel keuken verschenen er na 2 jaar een aantal problemen: grote vlekken op diverse kastjes, loslatende verflagen op de profielen en onze "cooker" kraan ging kapot. Na contact met Buynzeel zijn we door de klantenservice beticht van oneigenlijk gebruik. Bijna 20K uitgegeven aan een keuken die er nu uitziet alsof deze al 20 jaar in gebruik is

goede adviezen, geen adviezen over door ons gekozen (finger proof)kleur

xx

Reactie Bruynzeel Keukens:

Goedemiddag, we hebben je ordernummer ondertussen via de afdeling garantie doorgekregen. We gaan contact met je opnemen om dit verder te bespreken. groetjes Roos

nijdam

Alles ging in 1 keer goed

meedenken, geen druk, geen koehandel

nalevering van glazen bakjes duurde vrij lang

Reactie Bruynzeel Keukens:

Goedemorgen, dankjewel voor de positieve review ! Ik zal hem delen met mijn collega's van het filiaal in Utrecht. We hebben inderdaad te maken gehad met lange levertijden op de glazen bakjes van de... Goedemorgen, dankjewel voor de positieve review ! Ik zal hem delen met mijn collega's van het filiaal in Utrecht. We hebben inderdaad te maken gehad met lange levertijden op de glazen bakjes van de Piet Zwart keukens. Gelukkig zijn ze nu weer leverbaar. Veel plezier met de nieuwe keuken ! Groetjes Jolie

R.

Prachtige keuken ontworpen en geplaatst

Goed advies, rust, vaste prijzen, geen druk

Geen verbeterpunten

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hallo R, bedankt voor deze mooie review. Als er nog vragen of opmerkingen zijn dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Fijne dag, groetjes Nique

A

Klantvriendelijk, nemen alle tijd, denken goed mee. Wordt meegekeken naar diverse mogelijkheden. Er wordt goed rekening gehouden met wensen en mogelijkheden.

Klantvriendelijk. Alle mogelijkheden worden bekeken. Bedenktijd.

Monteurs goed laten anticiperen op de situatie in de woning.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste A. Schallenberg, bedankt voor de mooie review! Heb je vragen of opmerkingen? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice :) Groetjes, Lara

Cornelieke

Zeer positief, goed advies bij aankoop en tekening, duidelijke offerte, keurig ingemeten, goed geïnstalleerd.

meedenken met invullen van de ruimtes, fijn contact met verkoper, niets was te veel om te laten zien, duidelijke offerte die je mee naar huis krijgt. 3 foto toegevoegd.

niet

Hoi Cornelieke, bedankt voor deze mooie review! groetjes Roos

Stelten

Vanaf moment dat we de winkel in zijn gegaan, tot aan het moment van aflevering keuken is alles volgens afspraak verlopen. Resultaat is een prachtige keuken, geheel naar onze wensen.

Persoonlijk, nam de tijd!

Eigenlijk niets

Reactie Bruynzeel Keukens:

Dank je wel voor deze mooie beoordeling.
Heel veel kookplezier met de mooie keuken.
Groetjes Nique webcare team

R. Heimans

Een goede keuze mogelijkheid en begeleiding in de winkel. Goede plaatsing, maar na afloop toch de nodige dingetjes die niet in orde zijn

alles was mogelijk

Wil

Dit is onze tweede Bruynzeel keuken.
De1e was in 1987. De 2e nu😁
Nog steeds zeer tevreden. De bestelling in de winkel(Den Haag centrum) en de montage/bezorging is perfect verlopen.

Direct na de corona sluiting besteld en zeer goed geholpen.

Xx

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Wil, dankjewel voor deze mooie review! Fijn dat we je wederom goed hebben kunnen helpen met het uitzoeken en plaatsen van een Bruynzeel keuken. Ik wens je heel veel kookplezier! Groetjes Jolie