Bruut.nl

Mireille

Duidelijke website en hele snelle levering!!

Geen opmerkingen

Charlotte Petra

Ik vond t heel goed, veel keuze. En het aller fijnste is de mega snelle levering!!

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Ik heb hier geen opmerkingen over

Maurice Landzaat

Goed!

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Weet ik niet, het ging erg soepel allemaal en leuk met de sticker en persoonlijke kaart.

Soukaina Mesbah

Fijne winkelervaring en een snelle levering.

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Meer online reclame maken. Iets tof doen met een Instagram pagina, om op die manier meer aandacht te trekken naar jullie webshop of zelfs jullie store. Win acties of samenwerkingen met bekende... Meer online reclame maken. Iets tof doen met een Instagram pagina, om op die manier meer aandacht te trekken naar jullie webshop of zelfs jullie store. Win acties of samenwerkingen met bekende koppen van België en Nederland.

Jacqueline

Online besteld. Bestelling was snel binnen, keurig geregeld allemaal

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Niet, prima ervaring gehad met shoppen online bij jullie

Sascha Vermeulen

Positief, goeie site.

Niet, goed zoals ‘t is.

Niels

De navigatie op de website is heel fijn. Je kan al snel overzicht krijgen van alle producten en ook de filters voor de kleren werken goed. Eenmaal in je winkelmandje kan je heel makkelijk kiezen uit... De navigatie op de website is heel fijn. Je kan al snel overzicht krijgen van alle producten en ook de filters voor de kleren werken goed. Eenmaal in je winkelmandje kan je heel makkelijk kiezen uit bestellen of verder winkelen. Zelf vond ik het proces van betaling heel fijn. Ik hoefde alleen een paar gegevens in te vullen en ik had de volgende dag mijn bestelling in huis.

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Ik heb niet veel te klagen over mijn winkelervaring. Het enige wat eventueel verbeterd zou kunnen worden is het retour beleid. Nu moet je vanaf een papiertje dat wordt meegezonden je retour... Ik heb niet veel te klagen over mijn winkelervaring. Het enige wat eventueel verbeterd zou kunnen worden is het retour beleid. Nu moet je vanaf een papiertje dat wordt meegezonden je retour aanmaken, maar het zou fijner zijn als je dit ook online kan aanmaken.

Jip Schwegler

Ik vind het een hele fijne website, veel mooie merken en veel keuze. Het enige grote minpunt vind ik de manier van retourneren.

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

De manier van retourneren veranderen

Karen

Prima website.