Bruut.nl

Danny

Prettig, veel keus.

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Andere bezorgservice, eentje waarbij je goed kunt zien hoe laat je een levering kan verwachten.

Nvt

Netjes

Iets meer uitleg

Ik heb schoenen besteld en heb de compleet de verkeerde kleur gekregen en ben er niet tevreden mee.

Bestelling goed doen

De vries

Verzendkosten vanaf €50,-. Koop je iets van precies €50,-, krijg je toch te maken met verzendkosten. Vraag je hoe dat kan, krijg je geen reactie!

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Reageren op vragen van klanten

Fantastisch

Meer aanbod trendy schoenen

Marion

Duidelijke site, goede aanbieding

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

als je een kortingscode stuurt, moet je deze wel in kunnen leveren. Helaas niet het geval. Jammer

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Als er dingen uitverkocht zijn, uitverkocht bij zetten zodat je dr niet op klikt

Atmosics

De website is zeer gemakkelijk en overzichtelijk. De bestelling kwam snel toe, maar er zat wel een item te kort bij. Ik stuurde hen een berichtje en ik had meteen antwoord. Dezelfde dag nog... De website is zeer gemakkelijk en overzichtelijk. De bestelling kwam snel toe, maar er zat wel een item te kort bij. Ik stuurde hen een berichtje en ik had meteen antwoord. Dezelfde dag nog verstuurden ze mijn item dat ik tekort had. Ik ben dus enorm blij met hun service! Ook de artikelen kwamen goed verpakt en onbeschadigd toe. Alles is dus top aan Bruut.nl!

Alles top!

Prettig

is prima

Daniël en Ellie

Ik had mooie nike s besteld maar kreeg per ongeluk de verkeerde toegestuurd. T team deed er alles aan t op te lossen en ze op tijd, voor de verjaardag van mijn zoon, ze bij mij te krijgen!

Geen idee