Deskundigheid
Advies
Showroom
Prijs/kwaliteit

Dick

Wij hebben ons eerste contact met Brommobiei Center Both ervaren als zeer positief. Een leuk welkom, fijn informerend- en adviserend gesprek, compleet met koffie en koekje. Wim Both was tijdens het... Wij hebben ons eerste contact met Brommobiei Center Both ervaren als zeer positief. Een leuk welkom, fijn informerend- en adviserend gesprek, compleet met koffie en koekje. Wim Both was tijdens het proefrijden zeer alert op eventuele verkeerde handelingen en reageerde daar direct op. In het nagesprek, waarin wij tot zaken zijn gekomen, attendeerde Wim daar nogmaals op. Wat de service betreft, niets dan lof. Keurig op de afgesproken tijd is de door ons gekozen brommobiel thuis afgeleverd. Samen met pa Both is nog een flinke proefrit gemaakt, tijdens welke weer goed werd gelet op datgene waar Wim ook al op had gewezen. Zeer attent.

Voor ons is dat de gemoedelijkheid die je bij garage Both als klant ervaart.

Geen.

van der Vlies/ Ammerstol

Door omstandigheden moest mijn vader een brommobiel aanschaffen. De keuze viel op Garage Both uit Lekkerkerk. Dat is geen verkeerde keuze geweest, want Wim en zijn vader Leen hebben alle moeite... Door omstandigheden moest mijn vader een brommobiel aanschaffen. De keuze viel op Garage Both uit Lekkerkerk. Dat is geen verkeerde keuze geweest, want Wim en zijn vader Leen hebben alle moeite gedaan om de overgang naar de brommobiel zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hierdoor heeft mijn vader toch nog geruime tijd kunnen genieten van zijn autootje en vrijheid. Zowel het inruilen van de "gewone" auto als de aanschaf van de brommobiel zijn perfect verlopen. Heel veel dank voor alle goede zorgen en aandacht.

Veel persoonlijke aandacht bij zowel aanschaf als aflevering als leren rijden met de brommobiel.
Met name petje af voor de "rijlessen" die vader Leen Both heeft gegeven aan mijn vader en het...
geduld van Leen, geen moeite was teveel.

Prima service, snelle levering

Vriezenga

Via Marktplaats gevonden. Aanbod was ruim en de achtergrond van de brommobiel van onze keuze werd eerlijk, open toegelicht.
Deal werd eenvoudig via de mail vastgelegd en het aanbod om de...
Deal werd eenvoudig via de mail vastgelegd en het aanbod om de brommobiel eerst voor te rijden en te laten uitproberen alvorens koop definitief te maken, was zeer prettig.
Begeleiding bij 'proefrit' was perfect.

Bovengenoemde service was zeer goed.

Nee, beter kunnen wij het ons niet voorstellen.

Annet Huisman

Geven goede informatie als je een brommobiel bij ze wil kopen.
En wanneer er een probleempje is, dan zijn ze op kort termijn altijd bereid dit te verhelpen wanneer dit mogelijk is.

niet van toepassing

A.J.'t Hoen

Een goed contact. Veel vertrouwen. Kwalitatief goede producten. Leuk bedrijf om zaken mee te doen. Eerlijk en correct.

Een eerlijk bedrijf die goede adviezen geeft. Het geeft ons het idee dat je elkaar al jaren kent. Een bedrijf om terug te gaan in alle opzichten.

Geen verbeter punten.

W.Sizoo

Uitstekende service en zeer vriendelijke benadering t.a.v. hun klanten

zie boven

Wat ik ook als uiterst positief heb ervaren is de ongelooflijk behulpzame 'nazorg' van garage Both. De telefonische
adviezen, het verhelpen van kleine of grotere ongemakken aan de auto, soms...
adviezen, het verhelpen van kleine of grotere ongemakken aan de auto, soms aan huis of anders in de garage in
Lekkerkerk, en ook het leren rijden en manoevreren met de Microcar in Rotterdam door vader Both ..... echt geweldig.
Heel veel dank!

pieter de jong

Zeer goed

als je belt voor onderhoud of reparatie dan word er gelijk een afspraak met je gemaakt

Ik vind deze manier van review invullen snel en nuttig en daarom leuk.