Deskundigheid
Advies
Showroom
Prijs/kwaliteit

Verbraak

Uiterst bekwame, rustige, niet opdringerige eigenaar / verkoper. Denkt met de klant mee, zonder dat je euro-tekens in zijn ogen ziet blinken.

De ontvangst, de mailwisseling, de dubbele proefrit, telefonisch contact, klant-is-koning-gevoel, prima aflevering

Nog geen ontdekt

M. van de Burgt

Op zoek naar ons eerste brommobiel, zijn wij langs meerdere brommobielbedrijven in Zuid-Holland gegaan (Den Haag, Bleiswijk, Numansdorp, Spijkenisse, ...). Keus genoeg zolang je maar niet naar de... Op zoek naar ons eerste brommobiel, zijn wij langs meerdere brommobielbedrijven in Zuid-Holland gegaan (Den Haag, Bleiswijk, Numansdorp, Spijkenisse, ...). Keus genoeg zolang je maar niet naar de garantie vraagt... De meesten boden geen enkele garantie op 2ehandse auto's, een enkeling 3 maanden. Geen garantie geven op wat je verkoopt zegt ons al genoeg.

Uiteindelijk bij Brommobiel.nl (Brommobiel Centrum Both) in Lekkerkerk gekomen. Vergeleken met de andere bedrijven ging een wereld voor ons open. Er werd de tijd genomen en je kon alles bekijken als ook vragen. Van de geschiedenis van een auto, regels voor op de weg, ... Er werd totaal geen druk op gelegd om wat te kopen en hij (Wim Both) dacht met je mee; dat was bij sommige anderen wel anders... Deze openheid en betrouwbaarheid en de 6 maanden BOVAG garantie deed ons besluiten daar een auto te kopen!

Op dat moment hadden ze niets van onze gading maar amper 2 weken later kregen we een email (met informatie en foto's) over een auto die aan onze voorwaarden voldeed. De volgende dag zijn we erheen gegaan en de koop was vrij snel rond. Anderhalve week later konden we de auto ophalen. Hij was helemaal voor ons was klaargemaakt en op sommige punten aangepast. We hoefden zelf helemaal niets te doen.

Klantvriendelijk, de koffie en thee staat altijd klaar.
Eerlijk en betrouwbaar en hij neemt de tijd om je alles goed uit te leggen.
Betrouwbare auto's, dat is bij sommige anderen wel wat...
Klantvriendelijk, de koffie en thee staat altijd klaar.
Eerlijk en betrouwbaar en hij neemt de tijd om je alles goed uit te leggen.
Betrouwbare auto's, dat is bij sommige anderen wel wat anders...
Zes maanden BOVAG garantie.
Totaal geen probleem om de auto naar onze wensen wat aan te passen. Denkt zelfs mee over oplossingen.

Geen. Gewoon op deze manier doorgaan.
Dit soort klantencontact is meer tijdsintensief maar zoals bij ons blijkt werpt het wel zijn vruchten af.

cees

Goed top bedrijf weet waar hij over praat
had mijn eerste brommobiel daar moeten kopen

weet waar hij het over heeft
en helpt altijd met het vinden van een oplossing

ga zo door

Koen Verstraete

Alleen maar goede ervaringen.
Mijn volgende brommobiel zal zeker weer een van Both zijn.

Klantvriendelijk en eerlijk.
Prettige feedback via e-mail.
Bij aflevering zeer goede uitleg.

Gewoon zo doorgaan Toppie!

Van zundert

Super bedrijf en echt top service super klant vriendelijk,
onze eerste auto kwam uit numansdorp bij Rimini cars hebben er veel afgezien.

Rob van Breugel

Zeer goed, spijt dat ik voor mijn 1e brommobiel niet naar Both ben gegaan.

Komt zeer betrouwbaar over en klantgericht

Al jaren zeer tevreden over snelle service en goed advies.

Prima service.
Snelle levering.
Deskundig en eerlijk.

Geen.

Heel positief. Heel aardige behulpzame mensen, super service.

Vriendelijk
Behulpzaam
Eerlijk
Kennis
Service

Uitstekende service

goed overleg i.v.m. reparatie

Jack Machielsen

Goede ontvangst vanaf t eerste contact met een goede indruk van t bedrijf.

Direct en open gang van zaken doen.

Geen op of aanmerking.