Deskundigheid
Advies
Showroom
Prijs/kwaliteit

Willem de Graaf

Goede service, leenwagentje beschikbaar gedurende wachttijd op nieuwe brommobiel. Netjes transport naar afleverplaats.

Goede communicatie

Geen stickers van het bedrijf op de nieuwe brommobiel a.u.b.

Carla Schipper

Door omstandigheden moesten wij onze auto opgeven en een brommobiel aanschaffen, deze hebben we bij garage Both gekocht. We werden heel vriendelijk ontvangen en werden direct op ons gemak gesteld.... Door omstandigheden moesten wij onze auto opgeven en een brommobiel aanschaffen, deze hebben we bij garage Both gekocht. We werden heel vriendelijk ontvangen en werden direct op ons gemak gesteld. Er werd met ons meegedacht en we werden goed van advies gediend.
Bij de aanschaf kreeg ik ook een aantal rijlessen, zodat ik de brommobiel leerde kennen. Dit heeft mij veel zelfvertrouwen gegeven.
Het onderhoud wordt uiterst kundig uitgevoerd, niets is teveel. De brommobiel wordt indien nodig gehaald en gebracht.

Heel vriendelijk, er wordt goed rekening gehouden met de wensen en behoeften van de klant.
Onderhoud wordt zeer kundig en snel verricht.

Naar mening zijn geen verbeterpunten.

Altijd correcte behandeling, er wordt meegedacht over het ophalen van de brommobiel bij pech, duidelijke prijsopgave vooraf.

richard

Betrouwbaar aardig en zeer vriendelijk

degelijke uitleg goede en lange proefrit

Goede voorlichting. Niet opdringerig

Zie hiervoor

Nee

Karin Hooghwerff

Wij hebben een prima ervaring met brommobiel centrum Both. Wij kregen gelijk een ged gevoel toen we binnenstapten en werden zeer vriendelijk en met alle tijd geholpen. Auto netjes thuis afgeleverd... Wij hebben een prima ervaring met brommobiel centrum Both. Wij kregen gelijk een ged gevoel toen we binnenstapten en werden zeer vriendelijk en met alle tijd geholpen. Auto netjes thuis afgeleverd en met veel zorg overgedragen,!

De persoonlijke benadering en deskundigheid en de eerlijke manier van handelen.

Vooral zo doorgaan!

Ad van Ginneken

Mijn ervari ng is zeer goed.
Het contact en de bediening verdiendzeker een 9/

Zoals al heb aangegeven , vediend de garage en cijver 9

J.A. de Boeff

Wij komen al enige jaren bij Brommobiel centrum Both, omdat je er op een eerlijk, gastvrije manier word ontvangen en behandeld.
eigenaar Wim Both geeft je een eerlijke mening en zal je zeker...
eigenaar Wim Both geeft je een eerlijke mening en zal je zeker niets opdringen, en je kunt altijd terecht met eventuele vragen.

eerlijk, goed, goede prijs/kwaliteits- verhouding, ruime ervaring in onderhoud en verkoop van brommobielen, goede begeleiding rondom de aanschaf van een brommobiel, mogelijkheid tot halen en brengen... eerlijk, goed, goede prijs/kwaliteits- verhouding, ruime ervaring in onderhoud en verkoop van brommobielen, goede begeleiding rondom de aanschaf van een brommobiel, mogelijkheid tot halen en brengen van de brommobiel.

enige tip, misschien een iets groter pand zodat de verkoop-modellen beter tot hun recht zouden kunnen komen

J.A.H. van Sasse van IJsselt

Zeer coulante en deskundige ervaring opgedaan.

Vooral snel en deskundig de problemen vinden en olossen.

Mijn mening is ga zo door .

Jan Kuik

Ik had een brommobiel gekocht bij de Garage both na een weekend er mee rijden bleken er toch verborgen gebreken te zijn dit gemeld en auto bij hun gebracht direct een leen auto mee gekregen na een... Ik had een brommobiel gekocht bij de Garage both na een weekend er mee rijden bleken er toch verborgen gebreken te zijn dit gemeld en auto bij hun gebracht direct een leen auto mee gekregen na een week bleek dat het erg moeilijk werd om de problemen van mijn voertuig op te repareren samen met Wim hebben we een hele mooie oplossing gevonden door een het vinden van een zeer mooie brommobiel echt top service bij Wim is echt niets te veel en word je nog geholpen zoals het hoort ga zo door Wim

gewoon een goede garage met eerlijke mensen