Deskundigheid
Advies
Showroom
Prijs/kwaliteit

N.van.Aalst

De koper staat centraal,een goede uitleg over de aankoop vaneen brommobiel.

Ze zijn pas tevreden als de klant ook te vrede is.

Niet van toepassing.

Ferry Gommers

Heel goede service en hele vriendelijke mensen

Omdat ze echt alles goed kunnen oplossen als er wat kapot gaat met de brommobiel

Arie van sintmaartensdijk

Je word heel goed geholpen erg behulpzaam je krijgt goede uitleg hoe het werkt en er n a ook nog je kunt ze altijd even bellen als je wat wil weten heel goed

Ja heel goede begeleiding

Je word goed te woord gestaan.en je word goed geholpen.

Voor oudere mensen is het handig dat ze z'n Brommobiel nemen als ze de rijbewijs niet meer hebben.

Na een lange zoektocht naar een goede betrouwbare brommobiel kwamen we uiteindelijk uit bij garage both.

We werden zeer netjes ontvangen door De eigenaar ( Wim both ). Wim is een...

We werden zeer netjes ontvangen door De eigenaar ( Wim both ). Wim is een persoon met hart voor de zaak en oplossing gericht, en wil graag meedenken.

Mijn vrouw had in de (destijds) huidige brommobiel een lift in de koffer ruimte om haar rolstoel er in te tillen.
Die hadden we graag in de nieuwe brommobiel,
Geen probleem antwoorden Wim.

Wim heeft de lift op een mooiere en betere manier bevestigt in de auto, al met al zijn we erg tevreden met de service van het bedrijf en kwaliteit die er word geleverd.

We hebben een zeer mooie en zo goed als nieuwe aixam coupe gekocht.

Voordat we bij Wim terecht zijn gekomen zijn we eerst bij andere aixam dealers geweest, en man man man wat word er veel gerotzooid met brommobielen, eenmaal dat ontdekt te hebben kijk je natuurlijk met een veel scherper oog voordat je een aankoop doet.

Ook bij Wim heb ik de auto goed nagekeken, maar al vlug bleek het niet echt nodig te zijn.

This is the place to be.

Goede service en erg goede kwaliteit brommobielen

Eigenlijk niks.

We zagen dit bedrijf toen we aan kijken op internet en het voelde gelijk goed aan. Telefonisch contact gehad en werd op een hele vriendelijke manier te woord gestaan. Toch ook nog langs geweest ,... We zagen dit bedrijf toen we aan kijken op internet en het voelde gelijk goed aan. Telefonisch contact gehad en werd op een hele vriendelijke manier te woord gestaan. Toch ook nog langs geweest , vriendelijk ontvangst, een hele fijne ervaring wat je niet overal meer ervaart. Overall het was een top ervaring en ik zou zeker mensen doorverwijzen die op zoek zijn naar een brommobiel. Thanks!!!!!

Vriendelijk, goed ontvangst, behulpzaam en goede nazorg

Blijf zo doorgaan :-)

Bol

Ervaringen zijn goed

deskundigheid

Fam. van Dam

Al jaren komen wij bij Both voor de reparaties en onderhoudsbeurten van de brommobielen van onze dochters. Alles wordt altijd correct geregeld.

Er is niet zo veel parkeerruimte op het terrein

C. Elfering

Site is zeer overzichtelijk met alle informatie die nodig is, voor meer informatie netjes aan de telefoon alles mogen ontvangen en verloop van verkoop netjes in de puntjes afgerond.

Duidelijke nederlandse taal, goede uitleg en keurige service.

dit moment nvt