Deskundigheid
Advies
Showroom
Prijs/kwaliteit

Van sintmaartensdijk

Prima bedrijf goed geholpen goed advies

Je word prima geholpen

Garage Both

Erg vriendelijk en behulpzaam

Erg goede srevice

jansen

Heel goed

100 goed

P. RUTTEN

Zeer prettige mensen, niet opdringerig met betrekking tot aankoop.

Servicegevoeligheid

Wendy Scharloo

Zeer tevreden
Goed geholpen

Zeer vriendelijk

Niets eigenlijk

J Bakker Huijser

Heel goed.

de rustige, niet opdringende verkoop.

weet ik nu zo niet.

Ben tevreden

Dat ze mojn brommobiel bezorgd hebben in Zeeland

Geen uitleg gehad over de verlichting

piek

Fantastisch geholpen door hele aardige eigenaar.

mee denkend met onze situatie en wensen

niets aan toe te voegen

Schouten.

Zeer goed bedrijf,zijn bezig om de klanten te helpen i. p. v. geld verdienen zoals maar al te vaak voorkomt.
Hier en daar wezen kijken(ook bij Both)proefritje gemaakt uiteindelijk nog niet gekocht bij hem,maar ze blijven even vriendelijk,blij dat eerste brommobiel daar weg komt,geeft je een goed gevoel,alle recenties gelezen,niets dan lof,hoe zou dat toch komen?

Menselijk,klantgericht helpen.

Geen.

Liesbeth Dersjant-Donker

Tussen mijn post kom ik een mailtje tegen van 25 september van Brommobiel Centrum Both. waarop ik niet geantwoord heb. Niet zo aardig van me, want ik ben juist zo verschrikkelijk blij met mijn... Tussen mijn post kom ik een mailtje tegen van 25 september van Brommobiel Centrum Both. waarop ik niet geantwoord heb. Niet zo aardig van me, want ik ben juist zo verschrikkelijk blij met mijn brommobiel.
Toen ik niet meer in mijn Toyota kon rijden en me afvroeg hoe ik mijn vrijheid kon blijven behouden, raadde een kennis me aan eens bij Wim Both langs te gaan om te kijken naar een brommobiel. Ik vond het een hele stap, maar Wim heeft me niet teleur gesteld. Op zijn rustige manier, onder het genot van een kop koffie, heeft hij me wegwijs gemaakt met de mogelijkheden. Uitgebreid hebben we gezocht naar de brommobiel die bij mij paste en dat is bijzonder goed gelukt. Omdat een brommobiel nu eenmaal wat anders rijdt dan een Toyota, is hij verschillende keren met me uit rijden geweest.
Over het algemeen willen autoverkopers zo snel mogelijk een auto aan je verkopen, maar Wil neemt er alle tijd voor. En ik voel me steeds lekkerder in mijn knalrode brommobiel. Dankjewel Wim.

Wim straalt rust uit en dwingt je niet snel een beslissing te nemen.

Weet ik niet