N.Dijkhuizen

Via mijn dochter (woont in Curacao) heb ik jullie site doorgekregen. Zij had vitaminen etc. besteld , die bij mij zijn bezorgd.
Volgende maand neem ik die mee naar Curacao. Door mijn...

Veel produkten, snelle levering, goede prijs!
Ga zo door!

Bestelling van nannycare zuigelingenvoeding na een leveringsprobleem in de winkel.

Duidelijke product informatie en website

Bij online bestelling naast een bevestiging en digitale factuur, ook een mail sturen met de verwachte levertijd + datum en aangezien er gebruik gemaakt wordt van DHL een track & trace geven.

In ons geval waren beiden niet verstrekt waardoor we bang waren qua voeding voor onze kleine in de knoei te komen.

Reactie Broedersgezondheidswinkel.nl:

Goedemorgen, ik kan je opmerking over de levertijd en de communicatie daarover niet helemaal plaatsen. Ik zie dat je op zaterdagavond hebt besteld. Dat betekent dat je bestelling op maandag hier wordt opgehaald door DHL en ik zie dat die op dinsdag is afgeleverd. We beloven binnen 2 werkdagen te leveren en dat hebben in dit geval ook behaald. Als ons dat namelijk om wat voor reden niet lukt, nemen we altijd contact op met de klant om te vragen of ze willen wachten of de bestelling willen annuleren, maar in jouw geval was dat niet nodig. Verder ontvang je als het goed (en hopelijk is die niet in de spam terecht gekomen) een mail met track&trace van DHL, waarin je het verloop van de aflevering van je bestelling kunt volgen, zie https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=JVGL0583163102052410&pc=4827gl&lc=nl-NL. Heb je die mail dan niet gekregen? Of zit die misschien in je spambox?

Vriendelijke benadering

Snelle service

Ik ben heel tevreden

Prima, duidelijke site, acceptabele prijzen, snelle levering

snelle levering

Ik vind supplementen erg duur ten opzichte van wat er in een verpakking zit.

Reactie Broedersgezondheidswinkel.nl:

Wij stellen over het algemeen zelf geen verkoopprijzen vast, dus ook in jouw geval zijn de prijzen van de supplementen allemaal standaard adviesprijzen van de leveranciers. Toevallig hanteren we voor de Depyrrol zelf een scherpe actieprijs, dus daar heb je een voordeeltje aan gehad.

S kargin

Snelle service! Erg vriendelijk personeel.

G. van IJzendoorn

Goed in informatie verstrekken, super klantvriendelijk mooie aanbiedingen die ook nog eens snel geleverd worden. Super tevreden ga hier zeker in de toekomst vaker bestellen

Goede informatie en gebruiksaanwijzingen.

Zo doorgaan.

Lucovitaal magnesium en vit
D3 besteld

Snelheid en prijs!

De bestelling werd niet op tijd geleverd maar na een telefoontje werd ik steeds netjes geïnformeerd over de voortgang

Je wordt goed op de hoogte gehouden en ze zijn vriendelijk aan de telefoon.

Snelle levering. Alles precies zoals omschreven. Prima dus :-)

Snelle levering goed op de afgesproken tijd en goedkoper dan ergens anders