Briqwise

Pedro

Zijn heel duidelijk over wat er gaat gebeuren en hebben er fijne aanspreekpunten die een op een te benaderen zijn

Ben

Zeer tevreden! Heldere communicatie, bij vragen altijd vrijwel meteen antwoord. Zeer verantwoorde investeringen, tot en met heden alles ook keurig op tijd en conform afspraken nagekomen.... Zeer tevreden! Heldere communicatie, bij vragen altijd vrijwel meteen antwoord. Zeer verantwoorde investeringen, tot en met heden alles ook keurig op tijd en conform afspraken nagekomen. Financieringen waarin geïnvesteerd kan worden, worden altijd zeer helder en duidelijk beschreven middels een zeer uitgebreid memorandum. Tot nu toe niets dan lof!

Prima communicatie, goede voorlichting en snelle respons op vragen. Het enige minpuntje vind ik wel dat het jammer is dat investeringen pas gedaan kunnen worden vanaf € 100.000,= en dat lagere... Prima communicatie, goede voorlichting en snelle respons op vragen. Het enige minpuntje vind ik wel dat het jammer is dat investeringen pas gedaan kunnen worden vanaf € 100.000,= en dat lagere bedragen niet mogelijk zijn. Verder alles prima!

Goede standaardisering product

Eric

Kijken naar mogelijkheden in plaats van procedures, communicatie 10+, zeer professioneel, correcte afhandeling

Jeroen

Top, snel maar ook goed geregeld!

R.J.

Voor ik überhaupt een reactie kreeg heb ik eerst meerdere keren de snelscan in moeten vullen. Men vroeg mij toen enkele vragen te beantwoorden waarna ik een "Term sheet" zou ontvangen. Dit heb ik... Voor ik überhaupt een reactie kreeg heb ik eerst meerdere keren de snelscan in moeten vullen. Men vroeg mij toen enkele vragen te beantwoorden waarna ik een "Term sheet" zou ontvangen. Dit heb ik per omgaande gedaan waarna ik zelfs na herhaaldelijk navragen niets meer heb vernomen. Gezien de positieve reviews op internet vind ik dit bijzonder vreemd.

Briqwise is een betrouwbare onderneming die mee denkt met betrekking tot de financieringsvraagstukken van onze relaties. Korte lijntjes en duidelijke afspraken!

Bas - MKB Investeert

Prima samenwerking en snel schakelen. Het is meteen duidelijk waar je aan toe bent. Ook goed bereikbaar per app.

Mol Stapelfinancieren

Zeer betrouwbaar en deskundig bedrijf die op maat gesneden Vastgoedhypotheken verstrekt aan ondernemers en beleggers in vastgoed.
Mol Stapelfinancieren heeft meerdere hypotheken bij Briqwise...
Mol Stapelfinancieren heeft meerdere hypotheken bij Briqwise geinitieerd en als u geïnteresseerd bent dan kunt u contact met met mij opnemen.