E Van der Molen

Uw ervaring met Brievenbusdirect.nl:

Kwamen per toeval bij brievenbusdirect uit. Prijs leek goed. Daarom niet verder gezocht. Snelle levering in goede verpakking.
De dagen na de bestelling kregen wij ongevraagd vele reclames van...
De dagen na de bestelling kregen wij ongevraagd vele reclames van verschillende websites; brievenbusdirect heeft een goede prijs.

Kirsten

Mooie prijs voor een prima tuintafelkas

Tom

Top Sevice

Uw ervaring met Brievenbusdirect.nl:

Bij levering bleek de brievenbus beschadigd door transport. Na kort contact werd er kosteloos en snel een nieuwe opgestuurd. Vriendelijke en top service.

Roger Timmermans

Deurklinken besteld

jans Feenstra

Onjuiste levering

Reactie Brievenbusdirect.nl:

Bedankt voor uw review.Uw bestelling bestond uit twee pakketten. Normaal gesproken worden deze samen geleverd door de vervoerder, in dit geval is één pakket een dag later bij u bezorgd. Gelukkig... Bedankt voor uw review.Uw bestelling bestond uit twee pakketten. Normaal gesproken worden deze samen geleverd door de vervoerder, in dit geval is één pakket een dag later bij u bezorgd. Gelukkig heeft u nu wel alles in bezit. We hebben hierover contact met u gehad via e-mail, helaas heeft u hierop niet meer gereageerd.

Dave Groos

Top tunnelkas

Josee Reynders

Tunnelserre

M. van Aken

Zeer tevreden, super service.

Charlotte van Urk

Mooi product helaas te klein voor de krant

Uw ervaring met Brievenbusdirect.nl:

Mooie brievenbus besteld, binnen de gestelde tijd geleverd.
Helaas, met de opening aan de voorkant kan de krant er niet in dus heb ik hem terug gestuurd.
Nu op zoek naar een brievenbus met...
Mooie brievenbus besteld, binnen de gestelde tijd geleverd.
Nu op zoek naar een brievenbus met de opening bovenop

Diana Van Elssen

Mooie, stevige pakketbrievenbus

Uw ervaring met Brievenbusdirect.nl:

Eenvoudig bestelproces, ruime keuze, duidelijke website.
Leveringsproces en updates via mail verliepen prima.