Informatie via website, mail en telefoon

Lotte

Goed en snel geregeld.

Met onduidelijkheden werd ik direct gebeld.

Geen voor 17:00 uur besteld morgen in huis garantie geven als je het niet kunt waarmaken.

Reactie Bricks and Stones:

Wij leveren normaal gesproken binnen 1-2 werkdagen. Bij dit artikel stond geen levertijd vermeld aangezien wij niet altijd alle kleuren op voorraad hebben. De Cooker is in de daarop volgende week op de voorkeursdag geleverd.

Aleid

Perfecte informatie, advies en ondersteuning. Elke vraag wordt beantwoord

Zeer klantvriendelijk, goede adviezen

Marcel Menkhorst

Prima, zeer prettig contact.

Zeer flexibel.

Anja

Vanaf het eerste informatieve telefoontje had ik een goed en soepel lopend contact met H. Boerema. Hij deed echt zijn best mij te helpen. Ook het aanbieden van proefmonsters van tegels, alleen...

Service verlening en bereidwilligheid om je klanten tevreden te stellen. Daarnaast goed product tegen een redelijke prijs.

nee.

Karin Slotman

Prima meedenken, offerte snel en netjes.

Prima service, zelfs zonder problemen een nieuwe datum voor aflevering geregeld. Producten netjes afgeleverd.

goede prijzen

Niet geleverd op afgesproken dag, 4 dagen later. Hierdoor alles om moeten gooien, waardeloos!

Scherpe prijs

Reactie Bricks and Stones:

Excuses voor de overlast. Helaas had de fabriek de stenen niet tijdig klaargezet . De chauffeur kon ze daarom niet meenemen en tijdig afleveren.

Vriendelijke begeleiding bij de selectie en neemt alle tijd voor je onder het genot van een kopje koffie.

Prijs, vriendelijkheid, meedenken.

G.P. van Baaren

Duidelijke goede afbeeldingen op de site

Goede communicatie

Alles was prima en conform afspraak verlopen dus ik heb geen punten die verbetering behoeven.

Menno Bekker

Goed advies, behulpzaam en helder

Kennis van product, goed verhaal, prettige prijsstelling

levertijd was langer dan verwacht, deels doordat het richting vakantie liep en de productie de vraag niet aan kon
Er was geen mogelijkheid een volle onaangebroken pallet te retourneren. Daar is vast wel een mouw aan te passen ook omdat de productie de vraag voor de vakantie al niet aankon....