Informatie via website, mail en telefoon

Familie Bierman

Wij hebben een aankoop gedaan via de website .. hoewel het via internet ging was het erg persoonlijk en werden wij erg goed van alle vorderingen op de hoogte gehouden ..!! Wij zijn ook super blij... Wij hebben een aankoop gedaan via de website .. hoewel het via internet ging was het erg persoonlijk en werden wij erg goed van alle vorderingen op de hoogte gehouden ..!! Wij zijn ook super blij met de gekochte producten

Persoonlijk en goede updates

Deze zijn er niet echt een top bedrijf met super goede service

G Damen

Hans reageert snel op de aanvraag per mail of telefonisch. De stenen waren op voorraad. Keurig aan de afspraak gehouden. De chauffeur wist zijn 18 meter lange wagen in 1 keer achteruit in de straat... Hans reageert snel op de aanvraag per mail of telefonisch. De stenen waren op voorraad. Keurig aan de afspraak gehouden. De chauffeur wist zijn 18 meter lange wagen in 1 keer achteruit in de straat te parkeren en heeft alles keurig neergezet op plaatsen waar niemand er last van heeft.
Begreep eruit dat als de vrachtwagen niet in de woonwijk kan rond rijden waarschijnlijk de bezorgkosten veel duurder worden omdat er dan met een bus tegels worden gebracht.
Fijn contact gehad met Hans. Snel toegezonden offerte met scherpe prijs.
De levering was al binnen enkele dagen. Professioneel afgeleverd en van te voren door Hans keurig op de hoogte gebracht hoe laat de chauffeur kwam leveren. Chauffeur stuurt bij aflevering gelijk per telefoon de gemaakte foto’s van de neergezette tegels en afleverbon naar kantoor. Al met al perfect geregeld.

Perfect geregeld, scherp geprijsd.

Meer voorbeelden van ideeën van aangelegde tuinen

Camping De Wachtsluis

Hardstikke goed!

snelheid, klantgericht

Flierman

Heel goed

Service en betrouwbaarheid

Bonthuis

Erg tevreden

Scherpe prijzen, duidelijke website en advertenties op marktplaats. Snelle en heldere communicatie. Snelle levering.

Teerling

Veel informatie ,kwaliteit tegels,snelle levering

GOED gevoel bij aankoop

Nee

A.J. Boeve

Zeer tevreden

Meedenken met de klant. Erg vriendelijk

Zeynep Sari

Alles naar wens, perfect.

Communicatie

Nvt

w scholte

Zeer tevreden goede uitleg

ervaring en komt zijn afspraken na

zo doorgaan

J. Meintema

Goede aanbevelingen bij aankoop, ons plan daardoor ten goede gewijzigd.

Zeer betrokken

Vooral zo doorgaan