7.8/10
7.6/10
Bezorging
6.8/10

Henny Moesman

Heb hier nog geen mening over ,omdat ik de bus olie nog niet gekregen heb

Beste Henny,
Beste Henny,
De review is een automatisch gegenereerde e-mail. Deze wordt helaas te snel verstuurd. Dit hebben wij inmiddels aangepast na een opmerking van een klant. Zou u een review willen achterlaten zodra u de bestelling heeft ontvangen. Dit kan zelf via de site. Alvast bedankt. #wooditbemagic

Ben Sok

Super! En erg behulpzaam

Ben! Wat een geweldige beoordeling!!! Dank daar voor. #wooditbemagic

Mark van der Velde

Matig

Reactie Brevé Tuinhout:

Inmiddels heeft u contact gehad met Henk van de klachtenafdeling. Wij horen helaas in deze tijd dat wij achter blijven met het informeren over verloop order. Dit gaan wij intern nogmaals bespreken.... Inmiddels heeft u contact gehad met Henk van de klachtenafdeling. Wij horen helaas in deze tijd dat wij achter blijven met het informeren over verloop order. Dit gaan wij intern nogmaals bespreken. #wooditbemagic

EJ ten Brinke

Artikel nog niet ontvangen, dus kan geen mening geven

Reactie Brevé Tuinhout:

Helaas zijn wij afhankelijk van PostNL, de feestdagen die er tussen kwamen en de maatregelen. Via de link in de aparte e-mail van MyParcel kon u zien dat de bestelling vandaag bezorgd zou worden.... Helaas zijn wij afhankelijk van PostNL, de feestdagen die er tussen kwamen en de maatregelen. Via de link in de aparte e-mail van MyParcel kon u zien dat de bestelling vandaag bezorgd zou worden. Als het goed is, is vanochtend rond 10 uur, uw bestelling bezorgd. #wooditbemagic

Eric Senders

Her was mijn eerste keer maar kom zeker weer als materialen nodig heb

Reactie Brevé Tuinhout:

En wij zien u graag terug als nieuwe klant. #wooditbemagic

Matig

Reactie Brevé Tuinhout:

Ik heb uw beoordeling intern besproken met mijn collega's. Henk van onze klachtenafdeling heeft contact met u opgenomen en het u uitgelegd. Wij gaan onze communicatie naar onze klanten beter voeren.... Ik heb uw beoordeling intern besproken met mijn collega's. Henk van onze klachtenafdeling heeft contact met u opgenomen en het u uitgelegd. Wij gaan onze communicatie naar onze klanten beter voeren. Dank voor uw beoordeling. #wooditbemagic

Yelda Altindag

Fijn maar door drukte duurt het langer om mijn bestelling te krijgen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas door de omstandigheden is de levertijd vertraagd. Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk klaar te hebben. #wooditbemagic

Goede webwinkel, goede sevice.

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank u voor het invullen van de beoordeling. 10/10, dit stellen wij zeer op prijs. #wooditebemagic

Sander van der Plas

Ik heb al vaak hout besteld bij Brevé en dat bevalt me uitstekend. Ze denken mee, zijn geïnteresseerd in wat ik er mee gemaakt heb en ze controleren mijn bestellingen ook goed, zo werd ik gebeld om... Ik heb al vaak hout besteld bij Brevé en dat bevalt me uitstekend. Ze denken mee, zijn geïnteresseerd in wat ik er mee gemaakt heb en ze controleren mijn bestellingen ook goed, zo werd ik gebeld om mee erop te wijzen dat ik een deel wél, en een deel niet geinpregneerd besteld had. Of dat inderdaad mijn bedoeling was, vond ik netjes! Daarnaast goede kwaliteit hout!

Beste Sander van der Plas,
Dank voor de uitgebreide beoordeling. Wij zeggen: Zeg het voort. Tot de nieuwe bestelling. #wooditbemagic

SoluJohn’s Thakoersingh

Toppers daar hoor weten wat ze doen!!!!!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw geweldige beoordeling. Op naar de volgende bestelling. #wooditbemagic