Reviews

7.3 / 10
112 beoordelingen
Schrijf beoordeling

76% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Info over verloop order
6.8/10
Bestelgemak
8.2/10
Klantvriendelijkheid
7.8/10
Informatie op de website
7.6/10
Bezorging
6.8/10

112 Reviews

Jurrien de Klerk

8/10

Jammer dat er een stop is tijdens de zomer.

Reactie Brevé Tuinhout:

Door de corona was dit het eerste jaar dat de productie en de verkoop gezamenlijk dicht waren. Normaliter is de verkoop het gehele jaar geopend. #wooditbemagic


Don

7/10

Top bedrijf met ruim assortiment.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic


Jose van akkeren

7/10

Positief

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic


Ronald De Bies

10/10

Helemaal top!

Reactie Brevé Tuinhout:

10/10!!! Bedankt voor deze geweldige beoordeling. #wooditbemagic


Emmy Meijer

9/10

Prima service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om de review in te vullen. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic


Paul koning

10/10

Goed georganiseerde "chaos" , doelmatig en prima geholpen , uiteindelijk een puike schutting kunnen bouwen , dank daarvoor .

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij zijn nieuwsgierig naar het eindresultaat. Foto's zijn altijd welkom. #wooditbemagic


J Biesheuvel

10/10

Goede service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Zeg het voort! #wooditbemagic


info@eggshibits.nl

7/10

Goed

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. #wooditbemagic


Bezoeker

6/10

Slechte levering, eerste levering op dag van levering afgezegd bij definitieve levering zijn inplaats van de 14,5 x 1,8 planken 14,5 x 1,2 geleverd

Reactie Brevé Tuinhout:

Wanneer u een opmerking heeft over uw bestelling, vragen wij om een mail met foto's. Zo kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Helaas is dit niet het geval geweest. Onze excuses voor de slechte... Wanneer u een opmerking heeft over uw bestelling, vragen wij om een mail met foto's. Zo kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Helaas is dit niet het geval geweest. Onze excuses voor de slechte communicatie. Wij zijn intern hier mee bezig om dit te optimaliseren. #wooditbemagic


marcel

6/10

De bestelde planken waren niet op de door mij gevraagde lengte afgezaagd. Er zaten enkele millimeters afwijking in. Dat is niet wat ik verwacht van een professionele zagerij.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal uw opmerking intern doorgeven om daar beter op te letten. #wooditbemagic