6.6/10
7.6/10
Bezorging
6.6/10

Henk van de Kuit

Goede kwaliteit. Langzame afhandeling van de officiële rekening.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. #wooditbemagic

Bezoeker

Uitgebreid assortiment,goede prijs en service. Vriendelijk geholpen

Bedankt voor uw beoordeling. Dit zal intern doorgeven worden. #wooditbemagic

angelo Hermans

Wij hebben nog geen hout ontvangen , 2,5 week geleden besteld vanwege de corona zou het langer duren maar nog geen mail ontvangen wanneer het komt . Ik zou ze aanbevelen als ze de kopers beter op... Wij hebben nog geen hout ontvangen , 2,5 week geleden besteld vanwege de corona zou het langer duren maar nog geen mail ontvangen wanneer het komt . Ik zou ze aanbevelen als ze de kopers beter op de hoogte houden

Ruud de Jong

Flexibel en klantgericht

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd voor het invullen van de beoordeling. #wooditbemagic

Hogenberg

Levering conform afspraak van 37 maal 5x20x400cm douglas groen geïmpregneerd. Diverse balken waren niet geïmpregneerd, enorm kwaliteitsverschil, enorm gewichtsverschil en het belangrijkste dikte... Levering conform afspraak van 37 maal 5x20x400cm douglas groen geïmpregneerd. Diverse balken waren niet geïmpregneerd, enorm kwaliteitsverschil, enorm gewichtsverschil en het belangrijkste dikte verschil van 1 cm aan het eind van de balk. Slecht gezaagd.

Reactie Brevé Tuinhout:

Graag hadden wij foto's ontvangen zodat wij het konden beoordelen. Heeft u voor ons een ordernummer zodat wij uw beoordeling kunnen refereren aan uw bestelling. U kunt dit mailen naar... Graag hadden wij foto's ontvangen zodat wij het konden beoordelen. Heeft u voor ons een ordernummer zodat wij uw beoordeling kunnen refereren aan uw bestelling. U kunt dit mailen naar verkoop@brevetuinhout.nl #wooditbemagic

S. Lieftink

Geholpen door Henk, vriendelijk en deskundig advies ontvangen, enorm behulpzaam, goede service en niet geheel onbelangrijk...topkwaliteit hout geleverd!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Ik zal dit intern aan Henk en zijn team doorgeven. Fijn weekend! #wooditbemagic

Bezoeker

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. In eerste instantie werd het verkeerde geleverd. Dit werd direct op correcte wijze opgepakt en vandaag hebben wij de juiste bestelling ontvangen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Wat een geweldige beoordeling, dank hiervoor. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic

Rob Keeris

Lange levertijd

Reactie Brevé Tuinhout:

Wij zijn afhankelijk van onze toeleveranciers De omloopsnelheid van de artikelen is erg versneld door corona. Hierdoor hadden wij levertijden van +4 weken. #wooditbemagic

J. Ramkisoensingh

Op 7 mei rabatplanken besteld. Qua verloop slecht op de hoogte gehouden. Voorraad op de website klopte niet. Op 11 juni de verkeerde planken bezorgd gekregen welke direct weer mee terug gingen. Op... Op 7 mei rabatplanken besteld. Qua verloop slecht op de hoogte gehouden. Voorraad op de website klopte niet. Op 11 juni de verkeerde planken bezorgd gekregen welke direct weer mee terug gingen. Op 18 juni eindelijk de juiste planken gekregen waarvan sommige aan de bovenkant stuk zijn. Vanwege een schutting die wordt geplaatst ben ik genoodzaakt om deze te houden en maar uit te vogelen hoe ik dit ga herstellen.

Ik heb begrepen dat vanwege een oud medewerker alles in het soep is gelopen maar desondanks kan ik niet echt tevreden zijn.

Reactie Brevé Tuinhout:

Dat over de kapotte planken heb ik niks van u vernomen dan alleen via de review. Jammer dat u daar niet eerder mee kwam dan hadden wij nog een oplossing kunnen aanbieden. #wooditebemagic

Mat Botman

Was altijd meedenkend en persoonlijk en professioneel. nu een grote omslag in negatieve zin. ik denk dat breve opzettelijk particulieren wegpest. aannemers verdienen beter. jammer.

Beste Mat Botman,
Beste Mat Botman,
Erg jammer dat u zo over ons denkt. En u heeft het nog fout ook want onze particuliere klanten zijn net zo belangrijk als onze aannemers! Het gaat er niet om aan wie wij het meest verdienen. Wij gaan voor goede service, kwaliteit en klantvriendelijkheid! #wooditbemagic