Bezorging

J.A. van Buren

Terzake kundig, vriendelijk en geven op verzoek goed advies

Reactie Brevé Tuinhout:

Beste Jan, dank voor deze positieve review! Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Kingma

Bestelling 2 keer niet compleet geleverd

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank voor uw tijd voor het invullen van de review. Wij gaan hier mee aan de slag om de bezorgingen beter te laten verlopen. Intern hoorde ik dat wij het netjes voor u hadden opgelost. Wij hopen u... Dank voor uw tijd voor het invullen van de review. Wij gaan hier mee aan de slag om de bezorgingen beter te laten verlopen. Intern hoorde ik dat wij het netjes voor u hadden opgelost. Wij hopen u bij een volgende bestelling weer te zien. #wooditbemagic

Snijders

Goede spullen, vriendelijk telefonisch contact.Wel moeilijk mensen te bereiken bij opgalen order (misschien vermelden dat bij hel dat jullie uit magazijn oid moeten komen...)

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Ik ga dit intern bespreken zodat wij dit in de toekomst kunnen proberen te voorkomen. #wooditbemagic

SoluJohn’s

Top gewoon super service!!!!

Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Zeg het voort! #wooditbemagic

Bekker

Prima bedrijf, vriendelijke mensen en een goede service.

Reactie Brevé Tuinhout:

Fijn om uw boordeling te lezen. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic

Willem wakker

Bestellen van douglashout

Reactie Brevé Tuinhout:

De informatie op de website is prima maar voldoet nog niet aan onze wensen. Wij zijn hier hard mee bezig om dit te optimaliseren. Wij hopen dat u nog jaren kan genieten van uw Douglas bank. Bedankt... De informatie op de website is prima maar voldoet nog niet aan onze wensen. Wij zijn hier hard mee bezig om dit te optimaliseren. Wij hopen dat u nog jaren kan genieten van uw Douglas bank. Bedankt voor uw beoordeling. #wooditbemagic

Bret

Erg blij met de communicatie rondom de levering en kwaliteit van het geleverde hout!

Reactie Brevé Tuinhout:

Wij hebben de afgelopen maanden geprobeerd om de communicatie rondom leveringen op te pakken en dan is het fijn om te lezen dat u dit in uw beoordeling beschrijft. Onze dank hiervoor. #wooditbemagic

Fank

Alles was goed geregeld .

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. #wooditbemagic

Wim Koster

Goede kwaliteit, goed advies, vriendelijke mensen

Reactie Brevé Tuinhout:

Deze 3 kenmerken die u benoemt, daar staan wij ook voor. Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. #wooditbemagic

J.A. van Buren

Vriendelijk deskundig personeel

Reactie Brevé Tuinhout:

Wat een mooie beoordeling, Jan! Dat wij klantvriendelijk zijn, kunt u weten als trouwe vaste klant. #wooditbemagic