6.8/10
7.6/10
Bezorging
6.8/10

Jurrien de Klerk

Jammer dat er een stop is tijdens de zomer.

Reactie Brevé Tuinhout:

Door de corona was dit het eerste jaar dat de productie en de verkoop gezamenlijk dicht waren. Normaliter is de verkoop het gehele jaar geopend. #wooditbemagic

Don

Top bedrijf met ruim assortiment.

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic

10/10!!! Bedankt voor deze geweldige beoordeling. #wooditbemagic

Emmy Meijer

Prima service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om de review in te vullen. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic

Paul koning

Goed georganiseerde "chaos" , doelmatig en prima geholpen , uiteindelijk een puike schutting kunnen bouwen , dank daarvoor .

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij zijn nieuwsgierig naar het eindresultaat. Foto's zijn altijd welkom. #wooditbemagic

J Biesheuvel

Goede service

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Zeg het voort! #wooditbemagic

info@eggshibits.nl

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. #wooditbemagic

Bezoeker

Slechte levering, eerste levering op dag van levering afgezegd bij definitieve levering zijn inplaats van de 14,5 x 1,8 planken 14,5 x 1,2 geleverd

Reactie Brevé Tuinhout:

Wanneer u een opmerking heeft over uw bestelling, vragen wij om een mail met foto's. Zo kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Helaas is dit niet het geval geweest. Onze excuses voor de slechte... Wanneer u een opmerking heeft over uw bestelling, vragen wij om een mail met foto's. Zo kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Helaas is dit niet het geval geweest. Onze excuses voor de slechte communicatie. Wij zijn intern hier mee bezig om dit te optimaliseren. #wooditbemagic

marcel

De bestelde planken waren niet op de door mij gevraagde lengte afgezaagd. Er zaten enkele millimeters afwijking in. Dat is niet wat ik verwacht van een professionele zagerij.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal uw opmerking intern doorgeven om daar beter op te letten. #wooditbemagic