7.8/10
7.8/10

Tinus de Greeuw

Alleen maar positieve ervaringen

Reactie Brevé Tuinhout:

Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service en bedankt voor uw vertrouwen👍. Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht en we zien u graag terug, al is het maar voor koffie☕. Succes met uw... Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service en bedankt voor uw vertrouwen👍. Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht en we zien u graag terug, al is het maar voor koffie☕. Succes met uw project en we zien u graag weer terug als u hout nodig heeft.

Rein Kooijman

Top

Reactie Brevé Tuinhout:

Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service en bedankt voor uw vertrouwen👍. Succes met uw project en we zien u graag weer terug als u hout nodig heeft.

Ellen

Mooi product (vlondertegel), goede communicatie, ook bij een vraag over het product

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met deze geweldige review.

NVT

Snel en vriendelijk

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met deze positieve review.
Veel succes met uw project en wij hopen dat het een mooi resultaat zal worden.

L Strijker

Prima netjes en snel

Marco van Gelder

Afmeting van de planken is nog al variabel

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Ondanks alle goede deelscores en gemiddelde eindoordeel is het toch jammer dat uw bestelling niet was zoals u gehoopt had. Als het gaat om de 'afmeting'.... Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Ondanks alle goede deelscores en gemiddelde eindoordeel is het toch jammer dat uw bestelling niet was zoals u gehoopt had. Als het gaat om de 'afmeting'. Het ene stuk hout kan droger zijn dan het andere, waardoor er maatverschillen kunnen zijn. Daarnaast ‘werkt’ hout door weersomstandigheden wat vooral te zien was tijdens de snelle weersomslag van koud/regen naar droge/zonnige dagen.
Mijn collega zal toch contact met u opnemen om uw opmerking door te nemen.

Bezoeker

Redelijk

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw review. Ondanks een zo goed mogelijke service heeft u ons wat minder gewaardeerd op bezorging. Ook dit is een stap in het hele proces wat goed moet verlopen. Het staat genoteerd als... Bedankt voor uw review. Ondanks een zo goed mogelijke service heeft u ons wat minder gewaardeerd op bezorging. Ook dit is een stap in het hele proces wat goed moet verlopen. Het staat genoteerd als agendapunt en desondanks de minder goede ervaring van de bezorging hopen we dat u tevreden bent met het geleverde materiaal en wensen u veel succes met uw project.

Gerdy Burgsteijn

Rene van Dijk

Ruime sortering en goed personeel

Reactie Brevé Tuinhout:

Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service en bedankt voor uw vertrouwen👍. We zie u graag weer terug als u hout nodig heeft.

Dirk-Jan Slingerland

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen😊. #wooditbemagic