7.8/10
7.8/10

Ria Slootmaaker

Heel goed geholpen

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de goede beoordeling.
Wij besteden veel aandacht aan de zaken waar u zo tevreden over bent. Goed om te lezen dat u dit ook zo ervaart !

Goed bedrijf

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en dank voor de positieve feedback. Ook de volgende keer zijn wij u graag weer van dienst !

Arnaud Miltenburg

Prima!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw feedback en fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Wij zijn u ook in de toekomst graag van dienst !

Goede producten, slecht aangeboden

Marco Van Rijn

Goede en grote sortering, hulp en beoordeling tekeningen kapschuur. Levering volgens afspraak.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met uw feedback.
Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met uw feedback.
Met de omvang van uw project is het aan de hand van een tekenwerk handiger om dat eerst overzichtelijk te hebben. Daarnaast hebben wij een ruimer en diverser aanbod in hout dan is aangegeven op de website zodat we zo veel mogelijk kunnen inspelen op de wens van de klant.
Helaas is net dat laatste stukje dienstverlening over de verloop van de order iets uitgebleven.
Uw punt nemen wij mee ter verbetering en danken u voor de gedane bestelling.
Wij wensen u verder veel succes met uw project en wij hopen dat het een mooi resultaat zal worden.

Cees Maissan

Uitstekend, Jessica heeft mijn geholpen

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met deze geweldige review👍.
Door de vele jaren ervaring bent u bij Jessica altijd in goede handen voor advies.
Het is zelfs zo dat door de vele...
Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met deze geweldige review👍.
Het is zelfs zo dat door de vele jaren die Jessica meedraait in de houthandel en bij Brevé Tuinhout, dat al het houtwerk jaloers is dat zij wel vergrijzen en Jessica niet🤐.
Overigens hebben wij daarnaast nog diverse kundige collega's met ook weer hun eigen expertises.
Wij wensen u verder veel succes met uw project🔨 en zien u graag weer langskomen.

particulier

Goede spullen maar slechte service. Bij binnenkomst meerdere malen genegeerd door medewerkers. Lang wachten, niet meedenken.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het delen van uw feedback en de gedane aankoop.
Bedankt voor het delen van uw feedback en de gedane aankoop.
In ieder geval heel fijn dat u tevreden bent met het kwaliteit van het hout. We proberen een zo goed mogelijke standaard aan hout aan te bieden dus daar ligt het probleem nu niet en wij waarderen uw aankoop dan ook ten zeerste.
Momenteel zijn we bezig met een grote verbouwing en daardoor is de ontvangstbalie tijdelijk verplaatst. Dit hebben wij zo goed mogelijk proberen aan te geven met borden. Omdat wij ook veel klanten hebben die zelf het hout eerst komen bekijken kan de ontvangst verkeerd begrepen zijn door de collega's.
Door de vele aankopen kan ik uw richtbedrag niet koppelen aan een order en, ondanks dat het een aanzienlijke waarde is, nemen wij uw feedback net zo serieus als elke andere order en komen we graag in contact met u om in ieder geval het ongenoegen door te nemen en hierin de lucht te klaren.

Bezoeker Richard heuverkamp

Heel goed geholpen en een goede prijs

Reactie Brevé Tuinhout:

Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service en bedankt voor uw vertrouwen👍.
Wij wensen u veel succes met uw project🔨 en we zien u graag terug als u hout nodig heeft. Uiteraard ook dan weer tegen scherpe prijzen en een zo goed mogelijke klantenservice.

Sandor Veltman

Heel goed, klantvriendelijk, reageren snel, aanpassingen in bestellingen gelukkig nog mogelijk

Reactie Brevé Tuinhout:

Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service👍.
Door de korte lijnen die wij intern hebben kunnen wij snel reageren op wijzigingen.
Achter de schermen werken we hard aan een nieuwe...
Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service👍.
Achter de schermen werken we hard aan een nieuwe website met accurate en up-to-date informatie. Tot die tijd proberen we dit zelf op te vangen in onze klantencontact om een zo goed mogelijke klantenservice te bieden.
Dank voor uw aankoop! Wij wensen u verder veel succes met uw project🔨 en zien u graag terug als u weer hout nodig heeft.

Bezoeker

Redelijke prijs, vlotte levering.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met deze positieve review.
Heel fijn dat u tevreden bent met onze service.
Achter de schermen werken wij hard aan een nieuwe website voor een...
Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met deze positieve review.
Heel fijn dat u tevreden bent met onze service.
Achter de schermen werken wij hard aan een nieuwe website voor een betere gebruiksgemak. Daarmee zal de informatie op de website accurater en meer up-to-date zijn.