7.8/10
Bezorging
7.8/10

Jan Willem Bredewout

Prima service, bestelling stond keurig klaar. Goede communicatie. Balkje te weinig, geen probleem, langskomen en direct meenemen!

Jenny

Via internet kwam ik er niet helemaal uit wat ik moest bestellen met 1 telefoontje was het snel geregeld

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de positieve feedback. Wij denken graag in alle opzichten met u mee!

Leo Visser

Keurige behandeling en hulp

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Jeroen Hensen

Na 1 verkeerd item opgestuurd te hebben gekregen supersnel opgelost. Alles toch nog optijd binnen voor het project

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw feedback en fijn om te lezen dat alles op tijd is opgelost.
Tot het volgende project !

Bart Hulten

Zeer goed

H van Dijk

Prima, goede kwaliteit en ditto service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de positieve feedback. Hier doen we het voor !

Aad-Jan Binneveld

Prima, meedenkend

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de review. Wij werken momenteel hard aan een nieuwe website. Hierdoor zal het gemak van bestellen via de webshop nog meer verbeteren. Wij gaan ervan uit dat met de komst van deze... Bedankt voor de review. Wij werken momenteel hard aan een nieuwe website. Hierdoor zal het gemak van bestellen via de webshop nog meer verbeteren. Wij gaan ervan uit dat met de komst van deze website ook de informatievoorziening voor u en de andere gebruikers optimaal zal zijn.

Y.K.

Goede service, denken met je mee en superaardige mensen. Voor mij alleen nog: 'zeg geen nee tegen hout van Breve'

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de positieve review. Voor ons is het meedenken met onze klanten een belangrijk aspect van onze serviceverlening. Fijn dat u dit als zo positief ervaart. Daar doen we het voor !

Margriet Niehof

Heel goed

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw feedback en fijn om te zien dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zien u graag de volgende keer weer !

C.A.M. Tammer

Goed geregeld

Reactie Brevé Tuinhout:

Wat fijn dat u even de tijd heeft om ons te beoordelen. Wij zijn u graag ook de volgende keer weer van dienst!