7.8/10
7.8/10

Peter

Top!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en natuurlijk dank voor de positieve feedback! Ook de volgende keer zijn wij u graag weer van dienst.

Remko Bakker

Vriendelijk, behulpzaam en vrolijk.

Ben de Booij

Uw computer is irritant traag, (al jaren) voor klanten en medewerkers
Dit kost handenvol geld aan wachttijd.
Overleg met AFAS hoe te verbeteren in software of hardware.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat u lang heeft moeten wachten. Wij zijn intern bezig om dit te optimaliseren. Helaas hebben wij het niet helemaal in onze handen. Het AFAS systeem heeft... Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat u lang heeft moeten wachten. Wij zijn intern bezig om dit te optimaliseren. Helaas hebben wij het niet helemaal in onze handen. Het AFAS systeem heeft recent een nieuwe update gehad en hier zitten nog aardig wat kinderziektes in om het maar even zo te noemen. Wij hopen dat dit snel verholpen is en we u volgende keer sneller en beter van dienst kunnen zijn. Nogmaals dank voor de tijd om ons te beoordelen en graag tot een volgende keer!

Roy Bakker

Super service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de positieve review en graag tot een volgende bestelling bij Brevé!

PW vd Heuvel

Rabatdelen met een afwijkende maat gekocht. Breve had nog een restpartij van niet al te beste kwaliteit, hetgeen gemeld werd. Toch gekocht en tevreden, ondanks wat repareerwerk aan de partij.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en dank voor de positieve feedback. Ook de volgende keer zijn wij u graag weer van dienst !

J Keja

Heel goed.

Reactie Brevé Tuinhout:

Wat fijn dat u even de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn u graag ook de volgende keer weer van dienst!

Harry

Je wordt vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de feedback. Dit is waar we het voor doen!

Ron de Wolf

Prima, goede site, goede communicatie.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de positieve feedback. We zullen dit doorgeven aan ons team !

Ice Man Services

Scherpe prijzen en vriendelijk personeel
De vriendelijke chauffeur belt vantevoren om de aankomst tijd door te geven, TOP.
Voor herhaling vatbaar

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze TOP-review. We doen ons best om uw bestelling van begin tot bij u aan de deur goed te laten verlopen. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Graag tot de volgende bestelling !

Philip Tuinenga

Uitstekend

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de positieve review en graag tot een volgende bestelling bij Brevé !