7.8/10
7.8/10

Chris Pastor

Goed kwalitatief hout

Daniëlle Veenendaal

Het bedrijf is ontzettend vriendelijk, hulpvaardig en denken erg met je mee. Hierbij geven ze ook nog goede adviezen. Omdat ik bij Brevé al goede ervaring had met hout voor schutting en een veranda,... Het bedrijf is ontzettend vriendelijk, hulpvaardig en denken erg met je mee. Hierbij geven ze ook nog goede adviezen. Omdat ik bij Brevé al goede ervaring had met hout voor schutting en een veranda, ben ik ook voor andere "houtzaken" meteen naar ze toegegaan.

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank u voor deze uitgebreide reactie. Ik zal dit intern doorzetten naar de verkoop. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Prima!

Lastige website, vriendelijk personeel

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te boordelen. Wij zijn bezig met het bouwen van een nieuwe webshop. Hopelijk ervaart u de nieuwe webshop gebruiksvriendelijker. Deze zal in juni 2021 online gaan.... Bedankt voor uw tijd om ons te boordelen. Wij zijn bezig met het bouwen van een nieuwe webshop. Hopelijk ervaart u de nieuwe webshop gebruiksvriendelijker. Deze zal in juni 2021 online gaan. #wooditbemagic

Freek De Graaf

Zeer mooi hout

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. #wooditbemagic

Bernardus Mulder

Goede clandizie

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Ruud Hendriksen

Top

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. #wooditbemagic

Desmond de Graaff

Positief. Behulpzaam en goede kwaliteit hout

Arie Van Lunteren

Is buurman

Reactie Brevé Tuinhout:

Hallo Buurman, bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Bezoeker

Na telefonisch overleg kon ik spullen eerder ophalen, erg fijn