7.8/10
Bezorging
7.8/10

Marc Delhaise

Uitstekend, goede service en prima kwaliteit. één klein missertje: ik kon mijn spullen ophalen vanaf 13 uur, maar de pauze is van 13 tot 13:30. ik werd toch wel geholpen na wat wachten.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze feedback. Inmiddels hebben wij intern de pauze aangepast zodat er altijd een medewerker is die u en andere klanten vanaf 13 uur kan helpen om hun bestelling af te halen.... Bedankt voor deze feedback. Inmiddels hebben wij intern de pauze aangepast zodat er altijd een medewerker is die u en andere klanten vanaf 13 uur kan helpen om hun bestelling af te halen. #wooditbemagic

Bezoeker

Bedankt voor uw beoordeling. #wooditbemagic

Piet Hiddink

Zeer goed

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te boordelen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Lucas

Alles ging prima en snel!

Bezoeker uit Zeist

Perfecte ervaring, alles goed en uitstekende kwaliteit.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Ik zal dit intern doorzetten. Fijne paasdagen en tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Jochem Schieven

Top

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic

Cees Maissan

Prima bedrijf

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

MF Lindner

Prima service, goede kwaliteit

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Wat een fijne beoordeling. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Paul Jansen

Degelijk en groot aan sortiment hout.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd en deze fijne beoordeling. #wooditbemagic

Floor Klarenbeek

Uitstekende service!