Kwaliteit van lipstick zeer goed, vooral de lipstick Millenaci! Blijft zeer goed zitten, gebruik deze als basis! Blij dat ik deze site gevonden heb? Om de Millenaci te bestellen, zeer lastig te... Kwaliteit van lipstick zeer goed, vooral de lipstick Millenaci! Blijft zeer goed zitten, gebruik deze als basis! Blij dat ik deze site gevonden heb? Om de Millenaci te bestellen, zeer lastig te krigen! Kleuruitbreiding (waaronder matte kleuren) zeer welkom zou zijn!
De rode kleur, geeft wel erg af! Je moet niet per ongeluk aan je gezicht / lippen zitten.

Zeer snelle leveringen!

Meer keuze in kleuren van de lipstick; Millebaci!

Prima en snelle bezorging levering

vd Broek

Snelle levering, toppie

Jammer dat de wenkbrauwpouder alleen als ser verkocht wordt.

Snelle levering en correctie na foute zending

snelheid en correctheid

Sabrina

Wat een geweldig bedrijf!! Ik ben super goed behandeld na het plaatsen van een bestelling waarbij de site aangaf dat een nouba poeder nog op voorraad was. Het aantal wat ik had besteld was meer dan... Wat een geweldig bedrijf!! Ik ben super goed behandeld na het plaatsen van een bestelling waarbij de site aangaf dat een nouba poeder nog op voorraad was. Het aantal wat ik had besteld was meer dan voorradig ik werd netjes gemailed met excuus en mogelijke oplossingen. Uiteindelijk andere poeder besteld met 2 extra ter compensatie!!! Wauw! Daarna weer 10 poeders besteld met 2 extra poeders gratis omdat ik zoveel heb besteld! Ik weet niet wat ik kan zeggen over jullie service. Vandaag besteld morgen in huis maar dan ook echt! Alles super goed met liefde verpakt! Annemiek en Jos super vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en mail. Hartelijk dank voor alles en ik bestel nergens anders meer ??

Werkelijk alles!

Niks!

Uitstekend !!!
Stuur alleen de lipstick in “ dikke” enveloppe pakje / doosje niet nodig
Verder snelle afhandeling , prima

Snelheid ok

Zie boven

Slechte ervaring. Het poeder van een wenkbrauwpoeder set kwam helemaal verbrokkeld aan en het kwastje ontbrak. Klantenservice geeft niet thuis. Hier bestel ik dus nooit meer iets.

Klantenservice

N.Besseling

Goede service en snelle levering

De verpakking kan kleiner, grote doos voor klein artikel

Prima communicatie per telefoon. Prima levering

Snelle lijn wat betreft mondelinge informatie voorziening.

Saskia

Snel geleverd en top product ontvangen ;-)

Snelle bevestiging order en snelle levering.

Geen verbeterpunten :-)