Offerte
Nazorg
Communicatie

Snel gehandeld uitstekend

snel geregeld prima

De samen werking met Brandwacht huren is zeer goed en deskundig verlopen.

Bedrijf is zeer alert en reageert overal zeer snel

1 medewerkster was te veel met haar eigen problemen bezig, maar dit is netjes opgelost.

De lange van der plas

nette mensen die niet in de weg lopen

niks

Goede service en communicatie.

Gideon Security BV

Zeer tevreden.

levering van brandwachten
goede tips tijdens werkzaamheden

duidelijke offerte/prijsafspraken

Reactie Brandwacht Huren:

Hartelijk dank voor uw Feedback, wij zullen dit meenemen en onze processen hieromtrent verbeteren.

Voor de ingebruikname van ons nieuwe kantoor waarvan de brandmeldcentrale nog niet functioneerde hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van brandwachthuren. Ze waren netjes op tijd, en de heren... Voor de ingebruikname van ons nieuwe kantoor waarvan de brandmeldcentrale nog niet functioneerde hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van brandwachthuren. Ze waren netjes op tijd, en de heren waren ook zeer representatief.

Kuijpers Beveiligingssystemen B.V.

Goed bereikbaar, duidelijke communicatie, snelle service.

Laurens De Oudelandse Hof

Wij waren erg blij met de snelle actie om op onze locatie 2 keurige heren te plaatsen voor een nacht.

Niet anders dan dat ik hier boven hebt beschreven.
netjes, snel, het gaf ons een veilig gevoel

Zou ik niet weten.

Jac van den Brand / Sunchemical BV te Ettenleur

Afgelopen zondag voor de eerste maal een brandwacht van Uw bedrijf on site gehad. Brandwacht is via Kuijpers georganiseerd waardoor een aantal punten hieronder misschien door mij niet voldoende... Afgelopen zondag voor de eerste maal een brandwacht van Uw bedrijf on site gehad. Brandwacht is via Kuijpers georganiseerd waardoor een aantal punten hieronder misschien door mij niet voldoende beoordeeld kunnen worden.

Brandwacht straalde rust uit.

Persoonlijk vind ik dat de brandwacht mogelijk met te weinig informatie op onze site is achtergelaten. Brandwacht heeft bij aankomst onze veiligheidsinstructie gekregen met daaraan gekoppeld een... Persoonlijk vind ik dat de brandwacht mogelijk met te weinig informatie op onze site is achtergelaten. Brandwacht heeft bij aankomst onze veiligheidsinstructie gekregen met daaraan gekoppeld een rondleiding in de te inspecteren zones. Ik ben om 22 uur nog even langs gegaan en we hebben samen een inspectierondje gelopen. Brandwacht had op dat geen vragen.

Reactie Brandwacht Huren:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij zullen deze informatie meenemen om onze processen te verbeteren.

Zeer snel, vakkundig en duidelijk

zeer goede en duidelijke communicatie