Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Peters

Gedegen advies en goed meegedacht!

12klik.com doet wat ze zeggen

Komark Administratie & Advies, Marian Kramer

12klik.com heeft 2 websites voor me gemaakt. Alle wensen werden voor zover mogelijk gehonoreerd. Het was een hele fijne en professionele samenwerking. Echt een aanrader.

Tops

De manier waarop met al mijn wensen m.b.t. de website werd omgegaan. Helemaal prima. Ook de nazorg was goed, net zo lang doorgaan totdat iedereen tevreden is.

Levhealthy

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Experts in hun vakgebied! Een aanrader voor mede ondernemers.

Bart

Professionele jongens met duidelijk en snel advies. Ideale partner voor onze e-marketing!

F. Rahhou

Een betrokken organisatie

Landgoed Hoenderdaell

Caribbean LedLights

Klantvriedelijk, goede afspraken en denken zeer goed mee.

Hoekstra landscapers en kwekerij BV

12klik,com heeft voor ons een erg mooie website gemaakt en zorgt ervoor dat we snel te vinden zijn op het internet.

SPRAY-TAN-BESTELLEN.NL

Zeer positieve ervaring met 12klik.com, interessante en leerzame workshop mogen volgen.
Goede prijs kwaliteit verhouding, ze houden ons op de hoogte van de voortgang en overleggen de te nemen stappen.

-Goede communicatie
- Altijd bereikbaar
- Persoonlijk contact
- Overleg

Moar! community

Bij de workshop SEO en SEA erg prettige uitleg van complexe materie. 12Klik had veel inlevingsvermogen in ons bedrijf en dienst waardoor we de stof direct konden toepassen in de praktijk. De SEO... Bij de workshop SEO en SEA erg prettige uitleg van complexe materie. 12Klik had veel inlevingsvermogen in ons bedrijf en dienst waardoor we de stof direct konden toepassen in de praktijk. De SEO analyse heeft ons veel nuttige informatie verschaft. Een aanrader voor ieder bedrijf met een website!

Tips

Kantoor huren bij Moar! zodat we jullie dichter in de buurt hebben ;) Jullie zouden een fantastische aanvulling in het netwerk zijn!

Tops

Persoonlijke betrokkenheid, geen stopwatch, eerlijke feedback, veel inlevingsvermogen