Resultaten
Betrokkenheid
Communicatie

Raisa Zwart Photography

Ik ben erg blij met jullie service en zie ook al resultaat!

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Beste Raisa, bedankt voor je beoordeling. Hier worden we blij van als team!

HelderinHuizen.nl

Brandmerck helpt ons zeer deskundig en professioneel. Ze denken goed met je mee
Kortom: Toppers!

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Bedankt voor de Feedback.

Fresh Goggles

Goed contact, Snelle resultaten.

Tips

Af en toe iets meer uitleg met betrekking tot vaktermen

Tops

Mits gevraagd komt de uitleg altijd snel

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Bedankt voor de feedback. Goeie tips waar we zeker wat mee gaan doen om het voor iedereen begrijpelijk te houden.

Ferdy - Plexz

Topgasten.
Goede service, duidelijke taal en denken mee.

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Bedankt voor je feedback. We zijn blij met de reactie. We zien nog veel kansen en mogelijkheden om de resultaten nog beter te maken.

Piepschuimletters.nl

Tijdens en voor de campagne heb ik een leuk en goed contact met Brandmerck. Ik vind het een vlot bedrijf dat goed bezig is en weet wat ze doen. Bij vragen en onduidelijkheden word er de tijd genomen... Tijdens en voor de campagne heb ik een leuk en goed contact met Brandmerck. Ik vind het een vlot bedrijf dat goed bezig is en weet wat ze doen. Bij vragen en onduidelijkheden word er de tijd genomen om het uit te leggen en bij nieuwe ideeën wordt er mee gedacht.
De campagne loopt naar mijn mening goed en zorgt voor een extra naamsbekendheid en omzet.

Tips

Nu heb ik wel een beetje kennis van online marketing maar er zijn ook mensen die dit niet hebben. Zelf zou ik een pdfje maken met een beknopte uitleg over hoe je zelf de informatie uit Analytics... Nu heb ik wel een beetje kennis van online marketing maar er zijn ook mensen die dit niet hebben. Zelf zou ik een pdfje maken met een beknopte uitleg over hoe je zelf de informatie uit Analytics kunt halen en wat hier de belangrijkste items zijn waar je op moet letten. Erwin heeft dit mij mondeling uitlegt en dat is natuurlijk ook een keus om dit soort vragen in het contact moment te bespreken.

Tops

Ik vind het leuk dat Brandmerck bij nieuwe klanten even een kaartje met hun dank er opsturen en af en toe een gadget weg geven ter promotie. Dit zorgt er voor dat je het bedrijf naast online ook... Ik vind het leuk dat Brandmerck bij nieuwe klanten even een kaartje met hun dank er opsturen en af en toe een gadget weg geven ter promotie. Dit zorgt er voor dat je het bedrijf naast online ook tegenkomt/herkent op andere momenten dat je niet achter de computer zit.

Dus goed bezig heren!

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Dank je wel voor de feedback. Met de tip zijn we al druk bezig. We gaan video's maken waarin we uitleggen hoe je bij de belangrijkste tabbladen van Google Analytics kan komen om zo meer inzicht te... Dank je wel voor de feedback. Met de tip zijn we al druk bezig. We gaan video's maken waarin we uitleggen hoe je bij de belangrijkste tabbladen van Google Analytics kan komen om zo meer inzicht te krijgen in de bezoekers van je website.

Ondernemerslatijn

Betrokken jong team van jonge mannen. Hoog familiegehalte :-)
Een goede ondersteuning bij SEO/ SEA voor mijn bedrijf. Flexibel en maatwerk biedend.
Het kost tijd eer de return on...
Betrokken jong team van jonge mannen. Hoog familiegehalte :-)
Heel blij met banner op FB en Google en remarketing.

Tips

Het is belangrijk om de doelgroep goed te kennen, nog meer doorvragen maakt de inzet effectief en efficiënt. Niet te algemene zoekwoorden en regio noord ipv hele land bv
Het kost tijd eer de...
Het kost tijd eer de return on investeert zich laat zien, toch meer adem nodig dan verwacht. Beter verwachtingen communiceren.

Tops

.Een vriendelijke en persoonlijke benadering en snelle respons.
.Zeer dienstvaardig en bereid mee te denken.
.Banner en remarketing is voor mij top!

Sanne Brugman / Baking Queen

Dankzij Brandmerck zijn mijn bestelling verzesvoudigd, ondanks dat ze nog maar net bezig zijn.

Donald van der Goes/ Esprit & Elan

Plezierig en betrouwbaar

Heel fijn bedrijf! Frisse en ervaren mensen die er voor de volle honderd procent voor gaan.