Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Swimmingmonkey

Zeer aangenaam werken met 12klik.com
Snelle betaling en vlotte samenwerking

Tekstbureau Alsbestegetekst

Korte lijnen, prettige samenwerking!

MediaLab Marketing

Prettige partij om mee samen te werken, eerlijk en heerlijk in de communicatie en zijn flexibel wanneer dat nodig is.

Tops

Communicatie zeer helder, vriendelijk en snel.

Rob Breek

Leuke medewerkers, goede ideeen, denken goed mee.

Tips

Ga zo door, tevreden klant

Snelle afhandeling, volgens afspraak

Daniël Stalman / One step Further!

Een aanrader! Het is heerlijk om met een bedrijf contact te hebben waarbij de mensen niet alleen oprecht in je geïnteresseerd zijn, maar ook hele korte lijnen hebben. De communicatie is zoals... Een aanrader! Het is heerlijk om met een bedrijf contact te hebben waarbij de mensen niet alleen oprecht in je geïnteresseerd zijn, maar ook hele korte lijnen hebben. De communicatie is zoals genoemd erg snel, ze weten meteen wie je bent en zijn op de hoogte van jouw stand van zaken. Kortom is het met dit bedrijf eens fijn om mee te maken dat je echt een samenwerking hebt, waarbij je geen nummer bent en jouw tevredenheid op 1 staat bij dit jonge en enthousiaste team .

Tops

Betaalbaar, betrokken, korte lijnen en enthousiasme

Willemse

Uitstekende service en hulp gekregen. Heel duidelijk en vriendelijk

Predator cup

Zeer goed en proffesioneel werken volgend duidelijke afspraken

Tips

Ga zo door!

Tops

Communicatie zeer duidelijk en sterk

Jeroen Slagboom

Ik ben met Erwin Hoekstra in contact gekomen voor de vindbaarheid in Google omtrent mijn afstudeerscriptie bij Polem B.V. te Lemmer. Ik ben correct en uitgebreid te woord gestaan door Erwin over de... Ik ben met Erwin Hoekstra in contact gekomen voor de vindbaarheid in Google omtrent mijn afstudeerscriptie bij Polem B.V. te Lemmer. Ik ben correct en uitgebreid te woord gestaan door Erwin over de mogelijkheden en hij verwees mij ook naar zijn blog. Na het lezen van zijn blog is mij heel veel duidelijk geworden. Ik heb veel van de blog geleerd welke prettig leesbaar is zonder irrelevante informatie.

Snelle service

Reactie Brandmerck:

Bedankt voor jouw feedback. Wij delen graag kennis met anderen zodat die wegwijs worden in online marketing. Als je nog een onderwerp hebt waar je meer over te weten wilt komen laat het weten?!

bestelgereedschappen

12klik onderhoud onze webshop en doet de markering voor ons bedrijf.
12klik onderhoud onze webshop en doet de markering voor ons bedrijf.
Ze zijn een prettig bedrijf om mee samen te werken. Er word duidelijk overlegd en goed mee gedacht. Ook zijn ze prijstechnisch goed.

Goed overleg.
Denken heel goed mee.

S. Zeinstra

Open en vriendelijke communicatie. Vlotte antwoorden en je hoeft niet lang te wachten op actie.