Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Ondernemerslatijn

Betrokken jong team van jonge mannen. Hoog familiegehalte :-)
Een goede ondersteuning bij SEO/ SEA voor mijn bedrijf. Flexibel en maatwerk biedend.
Het kost tijd eer de return on...
Betrokken jong team van jonge mannen. Hoog familiegehalte :-)
Heel blij met banner op FB en Google en remarketing.

Tips

Het is belangrijk om de doelgroep goed te kennen, nog meer doorvragen maakt de inzet effectief en efficiënt. Niet te algemene zoekwoorden en regio noord ipv hele land bv
Het kost tijd eer de...
Het kost tijd eer de return on investeert zich laat zien, toch meer adem nodig dan verwacht. Beter verwachtingen communiceren.

Tops

.Een vriendelijke en persoonlijke benadering en snelle respons.
.Zeer dienstvaardig en bereid mee te denken.
.Banner en remarketing is voor mij top!

Sanne Brugman / Baking Queen

Dankzij Brandmerck zijn mijn bestelling verzesvoudigd, ondanks dat ze nog maar net bezig zijn.

Donald van der Goes/ Esprit & Elan

Plezierig en betrouwbaar

Heel fijn bedrijf! Frisse en ervaren mensen die er voor de volle honderd procent voor gaan.

DPW Promotions

Zeer goed persoonlijk contact, behoorlijk bereikbaar waardoor een snelle reactie van toepassing is.
Resultaat van SEO onderhoud is goed te merken.

Tops

Communicatief sterk en duidelijk.

van der Veen Autogroep

Een bedrijf wat met je meedenkt en eerlijk advies geeft over wat belangrijk is om je online te presenteren. Wij zijn super tevreden.

Oprecht en transparant.

TendenZ Wonen

Meubelzaak

Tips

Communicatie niet te veel in vaktermen naar de klant, voor de klant is het een noodzakelijke bijzaak en heeft andere specialismen.

Tops

Goed in persoonlijk contact! Bedrijf is jong en dynamisch!

Resultaten voor onze zoekmachine optimalisatie en AdWords campagne zijn dikke prima. Halvering van het advertentie tegoed met 43% stijging aan bezoekers.

nvt

Tops

De jongens van Brandmerck staan voor je klaar om écht aan de slag te gaan. Er wordt helder en transparant gecommuniceerd. Voorheen werden onze campagnes door een groot en log online marketing bureau... De jongens van Brandmerck staan voor je klaar om écht aan de slag te gaan. Er wordt helder en transparant gecommuniceerd. Voorheen werden onze campagnes door een groot en log online marketing bureau uitgevoerd, daar waren we een nummer en de resultaten vs. kosten kwamen niet overeen.

Wouters Sports

Zeer goede ervaring met Brandmerck. Reageren snel op vragen, denken met je mee en hebben veel ervaring.

Veel ervaring
Weten waarover ze praten