Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

TendenZ Wonen

Meubelzaak

Tips

Communicatie niet te veel in vaktermen naar de klant, voor de klant is het een noodzakelijke bijzaak en heeft andere specialismen.

Tops

Goed in persoonlijk contact! Bedrijf is jong en dynamisch!

Resultaten voor onze zoekmachine optimalisatie en AdWords campagne zijn dikke prima. Halvering van het advertentie tegoed met 43% stijging aan bezoekers.

nvt

Tops

De jongens van Brandmerck staan voor je klaar om écht aan de slag te gaan. Er wordt helder en transparant gecommuniceerd. Voorheen werden onze campagnes door een groot en log online marketing bureau... De jongens van Brandmerck staan voor je klaar om écht aan de slag te gaan. Er wordt helder en transparant gecommuniceerd. Voorheen werden onze campagnes door een groot en log online marketing bureau uitgevoerd, daar waren we een nummer en de resultaten vs. kosten kwamen niet overeen.

Wouters Sports

Zeer goede ervaring met Brandmerck. Reageren snel op vragen, denken met je mee en hebben veel ervaring.

Veel ervaring
Weten waarover ze praten
Snelle reactie op vragen

VDP Inbraakbeveiliging

Goede service en ze denken mee met de klant!

Alexander / Ivory Studio

Brandmerck helpt ons beter gevonden te worden. We zien een duidelijke stijging in Google, dus het resultaat mag er wezen.

Tips

De communicatie per mail bij vragen kan wat beter. Ik begreep dat er gewerkt wordt aan een soort ticketsysteem. Dat zou denk ik helpen omdat ze dan makkelijker kunnen prioriteren en overzicht... De communicatie per mail bij vragen kan wat beter. Ik begreep dat er gewerkt wordt aan een soort ticketsysteem. Dat zou denk ik helpen omdat ze dan makkelijker kunnen prioriteren en overzicht behouden.

Tops

Het resultaat spreekt boekdelen. Ze hebben verstand van zaken.

Notebookcaddy.nl

Uitstekende communicatie. Denken goed mee. Zijn altijd in voor een bakje koffie.

Joost Smit Nettesokken

Prima samenwerking. Erg persoonlijk

Tips

Een rapport opleveren met iig de ROI. In hoeverre verdient een bedrijf zijn investering terug.

Persoonlijke. Prima kwaliteit. Fijne samenwerking

Vloerkledenloods.nl

Brandmerck heeft mensen in dienst met veel verstand van zaken. Als klant wordt je altijd netjes en vakkundig geholpen. Ik ben dan ook zeer tevreden met de samenwerking die wij hebben met die bedrijf.

Nog niet

Tops

Ze nemen de tijd voor je en denken echt mee over de online marketing strategie

Reactie Brandmerck:

Hartelijk dank voor de positieve reactie. We hopen nog op een langdurige en resultaatgerichte samenwerking.

Goed snel en lijken mij zeer professioneel.
Alleen wat slordig met officiële documenten(ALV) en facturering. Nu 2 fouten kort op elkaar gehad.
Maar begrijp ook dat dit in een nieuw...
Goed snel en lijken mij zeer professioneel.
Maar begrijp ook dat dit in een nieuw opstartend bedrijf kan voorkomen.

Beste Jan,
Dank voor je reactie. De fouten omtrent de facturering en documenten zijn voor nu opgelost.
Beste Jan,
M.b.t. de score van de campagne die je hebt gegeven, SEO is een lange termijn marketing instrument. Er is al een mooie stijging te zien en uiteraard zullen we deze trend doorzetten om tot fantastische resultaten te komen.

Lifestyle Consultancy

Brandmerck. Een bedrijf met marktbewuste vakmensen met dynamische gedachten en uitvoering. Kwaliteit en oprechtheid heb ik als klant ervaren.

Tips

Tijdens de afspraken worden er veel gedachten gewisseld over een weer. Een tip om afspraken en bijkomende kosten even op een rij te zetten zodat daar geen verwarring over ontstaat.

Tops

Ik wilde mij met mijn bedrijf onderscheiden van de gurus; Daarom koos ik voor Brandmerck.

Reactie Brandmerck:

Hartelijk dank voor de positieve reactie. De tip nemen we mee in de toekomst.