Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Boudewijn Lemstra, Latitude opleidingen

Professionele dienstverlening voor wat betreft de optimalisatie van een adwordscampagne.

Adequate communicatie.

Vergaderplaats Louisehoeve

Goede snelle communicatie. Nog wat onduidelijk wat ze precies maandelijks voor mij doen en nog weinig zicht op de impact en resultaten eigenlijk.
Pakken feedback wel zorgvuldig op.

Tips

beetje eenvoudige vragenlijst. IK weet nog niet of ik jullie zou aanbevelen, nog teweinig zicht op de resultaten nl.

Tops

snelheid van reageren en klantgerichtheid in directe communicatie

Beste Karin,
Hier kunnen we wat mee. Bedankt voor de tips en tops.
Beste Karin,
Hier kunnen we wat mee. Bedankt voor de tips en tops.
De eerste maanden zijn we bezig met strategie, onpage (werkzaamheden op de website) en autoriteit opbouwen. Dit is voor ons als specialisten gesneden koek, maar kan me voorstellen dat dit onduidelijk zou kunnen zijn. Uiteindelijk willen we top resultaten in Google, dat is waar we het samen voor doen.
Welke werkzaamheden zou je graag willen zien?
Wat betreft het resultaat begrijp ik het cijfer. SEO is een lange termijn marketing kanaal waarin de resultaten vanaf 6 maanden echt zichtbaar zullen zijn. Dat zal in jouw geval over 4 a 5 maanden zijn.

Leo Flapper

We maken al geruime tijd gebruik van de diensten van Brandmerck. Ze geven advies op maat en leveren goed werk. Door de heldere communicatie en duidelijke verbeteringen scoort onze website en ook die... We maken al geruime tijd gebruik van de diensten van Brandmerck. Ze geven advies op maat en leveren goed werk. Door de heldere communicatie en duidelijke verbeteringen scoort onze website en ook die van onze klanten beter op Google.

Tops

Persoonlijke aandacht en handelen snel.

Beste Leo,
Bedankt voor je feebdack, hier worden we als team blij van.

schilderijbestellen.nl

Zeer vriendelijk en professioneel.

n.v.t.

Zijn zeer gedreven

Reactie Brandmerck:

Bedankt voor je positieve reactie.

Rob

Tot op heden een prima contact

Tips

Wat meer achtergrond informatie verstrekken over de strategie van de SEO en advertenties

Goede en open communicatie

Beste Rob,
Bedankt voor de feedback. Ik neem contact met je op over de tips.

Raisa Zwart Photography

Ik ben erg blij met jullie service en zie ook al resultaat!

Reactie Brandmerck:

Beste Raisa, bedankt voor je beoordeling. Hier worden we blij van als team!

HelderinHuizen.nl

Brandmerck helpt ons zeer deskundig en professioneel. Ze denken goed met je mee
Kortom: Toppers!

Reactie Brandmerck:

Bedankt voor de Feedback.

Fresh Goggles

Goed contact, Snelle resultaten.

Tips

Af en toe iets meer uitleg met betrekking tot vaktermen

Tops

Mits gevraagd komt de uitleg altijd snel

Reactie Brandmerck:

Bedankt voor de feedback. Goeie tips waar we zeker wat mee gaan doen om het voor iedereen begrijpelijk te houden.

Ferdy - Plexz

Topgasten.
Goede service, duidelijke taal en denken mee.

Reactie Brandmerck:

Bedankt voor je feedback. We zijn blij met de reactie. We zien nog veel kansen en mogelijkheden om de resultaten nog beter te maken.

Piepschuimletters.nl

Tijdens en voor de campagne heb ik een leuk en goed contact met Brandmerck. Ik vind het een vlot bedrijf dat goed bezig is en weet wat ze doen. Bij vragen en onduidelijkheden word er de tijd genomen... Tijdens en voor de campagne heb ik een leuk en goed contact met Brandmerck. Ik vind het een vlot bedrijf dat goed bezig is en weet wat ze doen. Bij vragen en onduidelijkheden word er de tijd genomen om het uit te leggen en bij nieuwe ideeƫn wordt er mee gedacht.
De campagne loopt naar mijn mening goed en zorgt voor een extra naamsbekendheid en omzet.

Tips

Nu heb ik wel een beetje kennis van online marketing maar er zijn ook mensen die dit niet hebben. Zelf zou ik een pdfje maken met een beknopte uitleg over hoe je zelf de informatie uit Analytics... Nu heb ik wel een beetje kennis van online marketing maar er zijn ook mensen die dit niet hebben. Zelf zou ik een pdfje maken met een beknopte uitleg over hoe je zelf de informatie uit Analytics kunt halen en wat hier de belangrijkste items zijn waar je op moet letten. Erwin heeft dit mij mondeling uitlegt en dat is natuurlijk ook een keus om dit soort vragen in het contact moment te bespreken.

Tops

Ik vind het leuk dat Brandmerck bij nieuwe klanten even een kaartje met hun dank er opsturen en af en toe een gadget weg geven ter promotie. Dit zorgt er voor dat je het bedrijf naast online ook... Ik vind het leuk dat Brandmerck bij nieuwe klanten even een kaartje met hun dank er opsturen en af en toe een gadget weg geven ter promotie. Dit zorgt er voor dat je het bedrijf naast online ook tegenkomt/herkent op andere momenten dat je niet achter de computer zit.

Dus goed bezig heren!

Reactie Brandmerck:

Dank je wel voor de feedback. Met de tip zijn we al druk bezig. We gaan video's maken waarin we uitleggen hoe je bij de belangrijkste tabbladen van Google Analytics kan komen om zo meer inzicht te... Dank je wel voor de feedback. Met de tip zijn we al druk bezig. We gaan video's maken waarin we uitleggen hoe je bij de belangrijkste tabbladen van Google Analytics kan komen om zo meer inzicht te krijgen in de bezoekers van je website.