Resultaten
Betrokkenheid
Communicatie

Jeroen Slagboom / Sijperda Verhuur

Een partner die in de opstartfase van een opkomende samenwerking goed de tijd neemt.

nee.

Tops

Bij korte termijn projecten wordt er snel geschakeld, dat werkt prettig.

JJS Travel & Care

Uitgebreid gesproken met Erwin over de verbeteringen van mijn website aan de hand van de checklist van Brandmerck. Zeer positief en helder uitgelegd, bedankt.

Op dit moment geen.

Tops

Dat zal hopelijk nog ervaren.

PyraSied

Zeer positief. Nico is erg proactief, reageert snel en denkt met ons mee. Een heel fijne contactpersoon om te hebben.

Momenteel nog geen tips

Tops

We zijn tevreden over de communicatie, dit was voor ons het belangrijkste als opdrachtgever.

Jachttuigerij.nl

Helemaal super, fijne begeleiding! Voor de SEA campagnes heb ik een cursus gevolgd bij Brandmerck. Leerzaam, en met een geweldige groei. Vorig jaar kostte de SEA meer dan dat het opbracht. Nu in... Helemaal super, fijne begeleiding! Voor de SEA campagnes heb ik een cursus gevolgd bij Brandmerck. Leerzaam, en met een geweldige groei. Vorig jaar kostte de SEA meer dan dat het opbracht. Nu in twee maanden tijd hebben we al veel meer omzet behaald dan vorig jaar. Fantastisch om zo'n snelle groei te zien.

Tops

Één op één, ruimte voor heel veel vragen, fijne samenwerking, goede sfeer!

Photogifts.nl

Brandmerck is een fijn bedrijf waar we snel mee communiceren en schakelen. We zijn tevreden met de samenwerking.

Geen.

Tops

Snelle verwerking bij wijzigingen.

Baking Queen

Super bedrijf!

Ga vooral zo door!

Tops

Goede communicatie, geven overzichtelijk weer waar ze mee bezig zijn en wat de toekomstplannen zijn. Toppers!

Markt23

Super leuk bedrijf! Jonge ondernemers die het spel snappen.

Tops

Krijg netjes per mail rapportages

Eelke Broersma

Ondanks dat de resultaten van onze test helaas niet voldoende waren om (nu) door te gaan, heb ik de professionaliteit en gemotiveerdheid van het team enorm gewaardeerd. Ik geloof dan ook in de... Ondanks dat de resultaten van onze test helaas niet voldoende waren om (nu) door te gaan, heb ik de professionaliteit en gemotiveerdheid van het team enorm gewaardeerd. Ik geloof dan ook in de gebruikte opzet.

Gedegen intake
Professionele aanpak

Postma Diervoeders

Goede gids door het oerwoud van Google!

Tops

Nuchter en down to earth gesprekken en meetbare resultaten.