Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Arjen Kramer

Prettige mensen om mee samen te werken. Altijd fijne communicatie met Martijn.

Kamminga Makelaars

Communicatie met Brandmerck gaat erg soepel! Ze zijn erg goed bereikbaar, zowel telefonisch als via de mail. Komen met goede ideeën, en het is erg prettig samenwerken.

Goede ervaring! Deskundigheid op het gebied van Google Shopping is duidelijk gebleken.

Boudewijn Lemstra, Latitude opleidingen

Professionele dienstverlening voor wat betreft de optimalisatie van een adwordscampagne.

Adequate communicatie.

Vergaderplaats Louisehoeve

Goede snelle communicatie. Nog wat onduidelijk wat ze precies maandelijks voor mij doen en nog weinig zicht op de impact en resultaten eigenlijk.
Pakken feedback wel zorgvuldig op.

Tips

beetje eenvoudige vragenlijst. IK weet nog niet of ik jullie zou aanbevelen, nog teweinig zicht op de resultaten nl.

Tops

snelheid van reageren en klantgerichtheid in directe communicatie

Beste Karin,
Hier kunnen we wat mee. Bedankt voor de tips en tops.
Beste Karin,
Hier kunnen we wat mee. Bedankt voor de tips en tops.
De eerste maanden zijn we bezig met strategie, onpage (werkzaamheden op de website) en autoriteit opbouwen. Dit is voor ons als specialisten gesneden koek, maar kan me voorstellen dat dit onduidelijk zou kunnen zijn. Uiteindelijk willen we top resultaten in Google, dat is waar we het samen voor doen.
Welke werkzaamheden zou je graag willen zien?
Wat betreft het resultaat begrijp ik het cijfer. SEO is een lange termijn marketing kanaal waarin de resultaten vanaf 6 maanden echt zichtbaar zullen zijn. Dat zal in jouw geval over 4 a 5 maanden zijn.

Leo Flapper

We maken al geruime tijd gebruik van de diensten van Brandmerck. Ze geven advies op maat en leveren goed werk. Door de heldere communicatie en duidelijke verbeteringen scoort onze website en ook die... We maken al geruime tijd gebruik van de diensten van Brandmerck. Ze geven advies op maat en leveren goed werk. Door de heldere communicatie en duidelijke verbeteringen scoort onze website en ook die van onze klanten beter op Google.

Tops

Persoonlijke aandacht en handelen snel.

Beste Leo,
Bedankt voor je feebdack, hier worden we als team blij van.

schilderijbestellen.nl

Zeer vriendelijk en professioneel.

n.v.t.

Zijn zeer gedreven

Reactie Brandmerck:

Bedankt voor je positieve reactie.

Rob

Tot op heden een prima contact

Tips

Wat meer achtergrond informatie verstrekken over de strategie van de SEO en advertenties

Goede en open communicatie

Beste Rob,
Bedankt voor de feedback. Ik neem contact met je op over de tips.

Raisa Zwart Photography

Ik ben erg blij met jullie service en zie ook al resultaat!

Reactie Brandmerck:

Beste Raisa, bedankt voor je beoordeling. Hier worden we blij van als team!

HelderinHuizen.nl

Brandmerck helpt ons zeer deskundig en professioneel. Ze denken goed met je mee
Kortom: Toppers!

Reactie Brandmerck:

Bedankt voor de Feedback.