Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Watersportservice Berend Mink

Boven alle verwachtingen doelen behaald binnen zeer korte tijd.

Geen tips.

Nico is de top.

REIN Advocaten & Adviseurs

Wij hebben een Hackathon sessie gehad met Brandmerck

Tips

Toevoegen aan jullie diensten: Strategie. Daar zijn jullie namelijk erg goed in ;)

Tops

Samen met een aantal collega’s van Brandmerck hebben we samengewerkt aan een vraagstuk rondom onze branding tijdens een Hackathon sessie. Samen met hen kwamen we tot veel creatieve ideeën vanuit... Samen met een aantal collega’s van Brandmerck hebben we samengewerkt aan een vraagstuk rondom onze branding tijdens een Hackathon sessie. Samen met hen kwamen we tot veel creatieve ideeën vanuit verschillende invalshoeken. Mooie dingen waar wij mee verder kunnen.

Dank je wel Brandmerck voor het out of the box ?meedenken over onze branding!

Feedback Company

Zeer leuk bedrijf. De Brandmerck Hackathon gevolgd waarbij ik veel mocht leren over het verbeteren van onze marketing strategie. Erg leuk en vriendelijk personeel!

Tips

Ga zo door en blijf de Brandmerck Hackathon doen!

Communicatie

Proline Engineering

Betrouwbaar en pro-actief. Geen praatjes maar daadkracht. Meetbaar resultaat.

Tips

Vaker bellen, en desnoods het mondelinge nog even samenvatten op de mail.

Tops

Maakt waar wat het beloofd.

Bruidsboutique Marianna

Persoonlijk en goed

Nee, nog te kort

Horecagoedkoop.nl/Drankuwel.nl

Leuk, vlot en informeel contact. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en meegedacht. professionele en aandachtige omgang met het bedrijf.

Tips

Wat meer variatie in de tosti's :)

Betrokken en vakkundig

Geboortegift B.V.

Stelletje toppers !!!!

Tips

Gebruik maken van Teams om makkelijker samen te werken en snel te schakelen

Communicatie en betrokkenheid

Rogier Mink

Fijne samenwerking

Tips

Meer op de hoogte houden van resultaten.

Tops

Goed linkprofiel gebouwd voor verzekeren.com. fijne mensen om mee samen te werken.

Van der Meulen, Désirée Verhoeven

Fijne partner, frisse wind & verstand van zaken. Binnen korte tijd flinke stappen gezet op het gebied van SEO & SEA, veel geleerd.

Tips

Ben nog geen negatieve punten tegengekomen

Tops

Frisse ideeën, stijl van communicatie is erg aansprekend en wordt in alle uitingen goed doorgevoerd. Afspraak = afspraak, geen loze beloftes.

WallCatcher

Wij zijn zeer tevreden over Brandmerck. Wij zijn een jong en onervaren bedrijf waardoor Brandmerck af en toe extra uitleg moet geven over bepaalde zaken, dit vinden zij niet erg en ze nemen écht de... Wij zijn zeer tevreden over Brandmerck. Wij zijn een jong en onervaren bedrijf waardoor Brandmerck af en toe extra uitleg moet geven over bepaalde zaken, dit vinden zij niet erg en ze nemen écht de tijd voor ons. Brandmerck heeft ons helpen groeien! ECHT TOP!

Tips

Wij hebben geen tips, als ik deze wel zou hebben dan zou ik dit met Brandmerck bespreken. Het bedrijf pakt tips en klachten zeer serieus op.

Tops

Ze nemen de tijd voor hun klanten en de communicatie is SUPER!