Resultaten
Betrokkenheid
Communicatie

Beijk Catering

Prettig samengewerkt met Brandmerck. In coronatijd heel veel online, maar altijd ontspannen en overzichtelijk.

Tips

Duidelijke overzichten meesturen van aangemaakte ads met gebruikte teksten en afbeeldingen.

Tops

Meedenken en snel toepassen van wijzigingen.

Predator-Fishing-Holland

Ik heb vanaf dag 1 prettig met Brandmerck samengewerkt. Vakkundig en professioneel. Altijd bereid even de tijd te nemen voor wat extra uitleg waar nodig.

Tops

Esther heeft me geholpen om mijn website te verbeteren. Duidelijke tips en aanwijzingen.

Watersportservice Berend Mink

Boven alle verwachtingen doelen behaald binnen zeer korte tijd.

Geen tips.

Nico is de top.

REIN Advocaten & Adviseurs

Wij hebben een Hackathon sessie gehad met Brandmerck

Tips

Toevoegen aan jullie diensten: Strategie. Daar zijn jullie namelijk erg goed in ;)

Tops

Samen met een aantal collega’s van Brandmerck hebben we samengewerkt aan een vraagstuk rondom onze branding tijdens een Hackathon sessie. Samen met hen kwamen we tot veel creatieve ideeën vanuit... Samen met een aantal collega’s van Brandmerck hebben we samengewerkt aan een vraagstuk rondom onze branding tijdens een Hackathon sessie. Samen met hen kwamen we tot veel creatieve ideeën vanuit verschillende invalshoeken. Mooie dingen waar wij mee verder kunnen.

Dank je wel Brandmerck voor het out of the box ?meedenken over onze branding!

Feedback Company

Zeer leuk bedrijf. De Brandmerck Hackathon gevolgd waarbij ik veel mocht leren over het verbeteren van onze marketing strategie. Erg leuk en vriendelijk personeel!

Tips

Ga zo door en blijf de Brandmerck Hackathon doen!

Communicatie

Proline Engineering

Betrouwbaar en pro-actief. Geen praatjes maar daadkracht. Meetbaar resultaat.

Tips

Vaker bellen, en desnoods het mondelinge nog even samenvatten op de mail.

Tops

Maakt waar wat het beloofd.

Bruidsboutique Marianna

Persoonlijk en goed

Nee

Nee, nog te kort

Horecagoedkoop.nl/Drankuwel.nl

Leuk, vlot en informeel contact. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en meegedacht. professionele en aandachtige omgang met het bedrijf.

Tips

Wat meer variatie in de tosti's :)

Betrokken en vakkundig

Geboortegift B.V.

Stelletje toppers !!!!

Tips

Gebruik maken van Teams om makkelijker samen te werken en snel te schakelen

Communicatie en betrokkenheid

Rogier Mink

Fijne samenwerking

Tips

Meer op de hoogte houden van resultaten.

Tops

Goed linkprofiel gebouwd voor verzekeren.com. fijne mensen om mee samen te werken.