Resultaten
Betrokkenheid
Communicatie

SPRAY-TAN-BESTELLEN.NL

Zeer positieve ervaring met 12klik.com, interessante en leerzame workshop mogen volgen.
Goede prijs kwaliteit verhouding, ze houden ons op de hoogte van de voortgang en overleggen de te nemen stappen.

-Goede communicatie
- Altijd bereikbaar
- Persoonlijk contact
- Overleg

Moar! community

Bij de workshop SEO en SEA erg prettige uitleg van complexe materie. 12Klik had veel inlevingsvermogen in ons bedrijf en dienst waardoor we de stof direct konden toepassen in de praktijk. De SEO... Bij de workshop SEO en SEA erg prettige uitleg van complexe materie. 12Klik had veel inlevingsvermogen in ons bedrijf en dienst waardoor we de stof direct konden toepassen in de praktijk. De SEO analyse heeft ons veel nuttige informatie verschaft. Een aanrader voor ieder bedrijf met een website!

Tips

Kantoor huren bij Moar! zodat we jullie dichter in de buurt hebben ;) Jullie zouden een fantastische aanvulling in het netwerk zijn!

Tops

Persoonlijke betrokkenheid, geen stopwatch, eerlijke feedback, veel inlevingsvermogen

RDMG Uitgevers

Positief, meedenken, oplossinggericht.

Shirtsenzo.nl

Een actief en goed bedrijf. Goedmeedenkend en snel in reageren. Ga zo door!

Sandra Wiebes / 4yourLIVING

Zeer vriendelijk, professioneel en oplossing gericht bedrijf. Denken met je mee en halen alles uit de kast om aan je wensen proberen te voldoen.

Tips

Er wordt goed naar de wensen geluisterd en de heren proberen hieraan te voldoen. Wat beter zou kunnen is, wanneer er andere oplossingen beter zijn dan wat bij de wens past, dit eerder uitgesproken... Er wordt goed naar de wensen geluisterd en de heren proberen hieraan te voldoen. Wat beter zou kunnen is, wanneer er andere oplossingen beter zijn dan wat bij de wens past, dit eerder uitgesproken mag worden zodat hierop direct een oplossing/aanpassing op uitgevoerd kan worden.
Verder geen negatieve punten kunnen ontdekken, zet dit voort!!

Tops

Oplossing gericht denken en meedenken bij de vraagtekens van de klant.

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Bedankt voor de positieve feedback en de tips. Het kan voorkomen dat bepaalde wijzigingen die aangebracht worden op de website niet direct het gewenste resultaat hebben. Vooraf is lastig... Bedankt voor de positieve feedback en de tips. Het kan voorkomen dat bepaalde wijzigingen die aangebracht worden op de website niet direct het gewenste resultaat hebben. Vooraf is lastig inschatten of de conversies toenemen door bepaalde wijzigingen. Dit wordt bevestigd tijdens het meten van de statistieken in Google Analytics. In sommige gevallen is het zo dat wijzigingen niet het gewenste effect hebben waardoor er achteraf bijgestuurd moet worden.

Bijlesleraar

Top zeer goede service en zeer goed resultaat. Je verordent de kosten dus zo terug.

Tips

alleen dat er aan 2 emailadressen gefactureerd zou moeten kunnen worden.

Snel
Efficiënt
Goede prijs kwaliteit verhouding
Verdient zich snel terug

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Hartelijk dank voor de reactie.
Hartelijk dank voor de reactie.
We gaan er alles aan doen om het versturen van facturen naar 2 mailadressen mogelijk te maken. Het ligt op dit moment bij de software waar wij onze administratie in verwerken.
Groeten Erwin
12klik.com

Martijn

12klik.com slaagt erin om gemaakte doelstellingen te behalen.

Tim

Onderhouden al een tijdje onze Google Adwords campagnes

Geen tips, enkel tops

Tops

Professioneel bedrijf met zeer vriendelijke dienstverlening. Volstaan hun vak en geven handige tips ter verbetering van vindbaarheid en conversie.

The Haan

Uitstekende ervaringen, ik hoop nog lang met jullie in contact te staan!

Geen.

Vriendelijk en snel.

Uitstekende ervaringen mee, ze zijn altijd bereikbaar als je vragen hebt, en staan je zeer goed bij als je hulp nodig hebt.

Tops

De communicatie is altijd uitstekend, en ik merkte al redelijk snel resultaat.