Resultaten

Husse

Positief

nee

PortofoonWEB

Zeer goede ervaring. Goede bedrijf, leuke enthousiaste mensen en veel kennis in huis.

geen tips

geen tops

Klaas Culinair

Heel mooi werk geleverd

Tips

Mij eens uitnodigen om persoonlijk kennis te maken, maar dat is nu met corona begrijpelijk dat dat lastig is. Maar dan zouden we de hele marketing strategie eens door kunnen nemen.

Tops

Heel tevreden, afspraken heel goed nagekomen.

W.J. Jansen & Partners

Uitstekend, goede intake, plezierige communicatie voel mij klant

Liefs van Emma

Fijn en meedenkend. Jonge en energieke werknemers!

Tips

Ik kan nog niets zeggen over de online campagne, omdat dit nog moet worden opgestart :)

Tops

Snel in communicatie, ze brengen je bedrijf echt naar een ander level online. Dat is erg fijn! Het is de investering waard.

Kussengigant/Schuimrubberwinkel

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf

Tips

Geen wij zijn over alles tevreden

Heldere communicatie

Alie van der Meer / Patyna

Brandmerck is een fijne samenwerkingspartner tijdens één van onze projecten geweest. De door ons samen bepaalde online doelstellingen zijn in korte tijd behaald. Waardoor onze samenwerking kort maar... Brandmerck is een fijne samenwerkingspartner tijdens één van onze projecten geweest. De door ons samen bepaalde online doelstellingen zijn in korte tijd behaald. Waardoor onze samenwerking kort maar krachtig was.

Geen tips

Snel schakelen waar nodig

PAAL 50 VLIELAND

Zeer sterk in wat ze doen. Communicatief erg goed. Bereiken de resultaten die ze beloven.

Kan ik niet bedenken.

Communicatie, uitleg, resultaten

Photogifts.nl

We hadden er meer van verwacht uiteindelijk. Er liepen een aantal zaken niet goed. Er was veel te doen omtrent de doelstelling die al dan niet bestond. We hadden gehoopt op meer sturing en advies... We hadden er meer van verwacht uiteindelijk. Er liepen een aantal zaken niet goed. Er was veel te doen omtrent de doelstelling die al dan niet bestond. We hadden gehoopt op meer sturing en advies ipv eigenhandig ingrijpen bij tegenvallend resultaat. Verder wel fijn contact op campagne niveaus gehad.

Tips

Doelstelling beter formuleren, nastreven en adviseren. Advertenties beter nakijken op inhoud. Professioneel blijven, zowel mondeling als tekstueel.

Tops

Fijne communicatie op campagne niveau.

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Dat is jammer om te horen. Zoals in de eerdere review te lezen hebben we lange tijd een goede samenwerking gehad en mooie resultaten behaald. De markt is continu in beweging en samen met de nieuwe... Dat is jammer om te horen. Zoals in de eerdere review te lezen hebben we lange tijd een goede samenwerking gehad en mooie resultaten behaald. De markt is continu in beweging en samen met de nieuwe focus heeft dat invloed gehad op het behalen van de doelstellingen. We hebben onze uiterste best gedaan om alsnog samen de doelstellingen te behalen. Dat is helaas niet gelukt. Wij gaan inderdaad pro-actief te werk in optimalisaties en vinden het jammer dat we op dat punt niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Goed om te horen dat er op campagne niveau fijn contact is geweest. We willen jullie bedanken voor het vertrouwen en de samenwerking van afgelopen jaren.

Train with Thomaske

Ik heb de samenwerking met Brandmerck als zeer prettig ervaren. Snelle schakelingen tussen beide partijen en er werd ook snel naar oplossingen gezocht.

Tips

Het beter controleren van advertentie teksten.

Tops

Snelle communicatie. Mooi ontwerp van de mailfunnel.