Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Photogifts.nl

We hadden er meer van verwacht uiteindelijk. Er liepen een aantal zaken niet goed. Er was veel te doen omtrent de doelstelling die al dan niet bestond. We hadden gehoopt op meer sturing en advies... We hadden er meer van verwacht uiteindelijk. Er liepen een aantal zaken niet goed. Er was veel te doen omtrent de doelstelling die al dan niet bestond. We hadden gehoopt op meer sturing en advies ipv eigenhandig ingrijpen bij tegenvallend resultaat. Verder wel fijn contact op campagne niveaus gehad.

Tips

Doelstelling beter formuleren, nastreven en adviseren. Advertenties beter nakijken op inhoud. Professioneel blijven, zowel mondeling als tekstueel.

Tops

Fijne communicatie op campagne niveau.

Reactie Brandmerck:

Dat is jammer om te horen. Zoals in de eerdere review te lezen hebben we lange tijd een goede samenwerking gehad en mooie resultaten behaald. De markt is continu in beweging en samen met de nieuwe... Dat is jammer om te horen. Zoals in de eerdere review te lezen hebben we lange tijd een goede samenwerking gehad en mooie resultaten behaald. De markt is continu in beweging en samen met de nieuwe focus heeft dat invloed gehad op het behalen van de doelstellingen. We hebben onze uiterste best gedaan om alsnog samen de doelstellingen te behalen. Dat is helaas niet gelukt. Wij gaan inderdaad pro-actief te werk in optimalisaties en vinden het jammer dat we op dat punt niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Goed om te horen dat er op campagne niveau fijn contact is geweest. We willen jullie bedanken voor het vertrouwen en de samenwerking van afgelopen jaren.

Train with Thomaske

Ik heb de samenwerking met Brandmerck als zeer prettig ervaren. Snelle schakelingen tussen beide partijen en er werd ook snel naar oplossingen gezocht.

Tips

Het beter controleren van advertentie teksten.

Tops

Snelle communicatie. Mooi ontwerp van de mailfunnel.

Beijk Catering

Prettig samengewerkt met Brandmerck. In coronatijd heel veel online, maar altijd ontspannen en overzichtelijk.

Tips

Duidelijke overzichten meesturen van aangemaakte ads met gebruikte teksten en afbeeldingen.

Tops

Meedenken en snel toepassen van wijzigingen.

Predator-Fishing-Holland

Ik heb vanaf dag 1 prettig met Brandmerck samengewerkt. Vakkundig en professioneel. Altijd bereid even de tijd te nemen voor wat extra uitleg waar nodig.

Tops

Esther heeft me geholpen om mijn website te verbeteren. Duidelijke tips en aanwijzingen.

Watersportservice Berend Mink

Boven alle verwachtingen doelen behaald binnen zeer korte tijd.

Geen tips.

Nico is de top.

REIN Advocaten & Adviseurs

Wij hebben een Hackathon sessie gehad met Brandmerck

Tips

Toevoegen aan jullie diensten: Strategie. Daar zijn jullie namelijk erg goed in ;)

Tops

Samen met een aantal collega’s van Brandmerck hebben we samengewerkt aan een vraagstuk rondom onze branding tijdens een Hackathon sessie. Samen met hen kwamen we tot veel creatieve ideeën vanuit... Samen met een aantal collega’s van Brandmerck hebben we samengewerkt aan een vraagstuk rondom onze branding tijdens een Hackathon sessie. Samen met hen kwamen we tot veel creatieve ideeën vanuit verschillende invalshoeken. Mooie dingen waar wij mee verder kunnen.

Dank je wel Brandmerck voor het out of the box ?meedenken over onze branding!

Feedback Company

Zeer leuk bedrijf. De Brandmerck Hackathon gevolgd waarbij ik veel mocht leren over het verbeteren van onze marketing strategie. Erg leuk en vriendelijk personeel!

Tips

Ga zo door en blijf de Brandmerck Hackathon doen!

Communicatie

Proline Engineering

Betrouwbaar en pro-actief. Geen praatjes maar daadkracht. Meetbaar resultaat.

Tips

Vaker bellen, en desnoods het mondelinge nog even samenvatten op de mail.

Tops

Maakt waar wat het beloofd.

Bruidsboutique Marianna

Persoonlijk en goed

Nee, nog te kort

Horecagoedkoop.nl/Drankuwel.nl

Leuk, vlot en informeel contact. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en meegedacht. professionele en aandachtige omgang met het bedrijf.

Tips

Wat meer variatie in de tosti's :)

Betrokken en vakkundig