Resultaat van jouw Online Campagne

Best inspect

Korte lijnen en resultaat gericht, kortom een degelijk bedrijf die staan voor resultaat.

Tips

Misschien een betere verduidelijking van de resultaten naar de klant toe. Ik bedoel daarmee dat het soms lastig is om precies te duiden wat de grafieken en cijfers inhoudelijk betekenen.

Goed contact en terugkoppeling

Premiere Trading

Ik kreeg recent de mogelijkheid om deel te nemen aan een hackathon samen met de experts van Brandmerck. Super waardevolle ervaring! Daarnaast hebben ze me geholpen met het opzetten van mijn Google... Ik kreeg recent de mogelijkheid om deel te nemen aan een hackathon samen met de experts van Brandmerck. Super waardevolle ervaring! Daarnaast hebben ze me geholpen met het opzetten van mijn Google Ads. De communicatie is altijd snel en helder. Daarnaast hebben ze bij Brandmerck zeer veel expertise in huis, die iedere ondernemer met ambitie verder kan helpen. Mijn dank is groot!

Nog meer ondernemers helpen

Keep up the good work!

Van der Meer Wonen

Goede communicatie en korte lijnen!

Tops

Goede communicatie en korte lijnen!

Husse

Positief

nee

PortofoonWEB

Zeer goede ervaring. Goede bedrijf, leuke enthousiaste mensen en veel kennis in huis.

geen tips

geen tops

Klaas Culinair

Heel mooi werk geleverd

Tips

Mij eens uitnodigen om persoonlijk kennis te maken, maar dat is nu met corona begrijpelijk dat dat lastig is. Maar dan zouden we de hele marketing strategie eens door kunnen nemen.

Tops

Heel tevreden, afspraken heel goed nagekomen.

W.J. Jansen & Partners

Uitstekend, goede intake, plezierige communicatie voel mij klant

Liefs van Emma

Fijn en meedenkend. Jonge en energieke werknemers!

Tips

Ik kan nog niets zeggen over de online campagne, omdat dit nog moet worden opgestart :)

Tops

Snel in communicatie, ze brengen je bedrijf echt naar een ander level online. Dat is erg fijn! Het is de investering waard.

Kussengigant/Schuimrubberwinkel

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf

Tips

Geen wij zijn over alles tevreden

Heldere communicatie

Alie van der Meer / Patyna

Brandmerck is een fijne samenwerkingspartner tijdens één van onze projecten geweest. De door ons samen bepaalde online doelstellingen zijn in korte tijd behaald. Waardoor onze samenwerking kort maar... Brandmerck is een fijne samenwerkingspartner tijdens één van onze projecten geweest. De door ons samen bepaalde online doelstellingen zijn in korte tijd behaald. Waardoor onze samenwerking kort maar krachtig was.

Geen tips

Snel schakelen waar nodig