Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Dekkers

Zeer persoonlijke benadering. Aamsluiten wat voor jou bedrijf goed is.

Fijne mensen

Bootverhuur Hospes

Prettige samenwerking en sparringspartner. Helpt ons op gebied van SEO en adviseert ons bij onze online communicatie

Tops

Prettige communicatie én super prettige werkrelatie met Arjan!

Geboortegift.nl

Professioneel, klantgericht, vriendelijk en zeer deskundig.

Alles gaat heel goed!

Communicatie, empathisch vermogen, betrokkenheid

Bodyweightness

Vandaag een toffe gesprek gehad met Erwin. Kreeg gelijk aantal bruikbare informatie die ik gelijk kan toepassen bij het maken van een website. Ga zo door!

Tops

Erwin denkt goed met jou mee

Leelavadee Jewelry

Erg tevreden en inmiddels met de hulp van team Brandmerck online een mooie groei doorgemaakt. Erg tevreden over Nico, Eward en Erwin......keep up the good work!

Tops

Er wordt snel gereageerd en dat is erg prettig, met name Nico springt eruit!

Jeroen Slagboom / Sijperda Verhuur

Een partner die in de opstartfase van een opkomende samenwerking goed de tijd neemt.

nee.

Tops

Bij korte termijn projecten wordt er snel geschakeld, dat werkt prettig.

JJS Travel & Care

Uitgebreid gesproken met Erwin over de verbeteringen van mijn website aan de hand van de checklist van Brandmerck. Zeer positief en helder uitgelegd, bedankt.

Op dit moment geen.

Tops

Dat zal hopelijk nog ervaren.

PyraSied

Zeer positief. Nico is erg proactief, reageert snel en denkt met ons mee. Een heel fijne contactpersoon om te hebben.

Momenteel nog geen tips

Tops

We zijn tevreden over de communicatie, dit was voor ons het belangrijkste als opdrachtgever.

Jachttuigerij.nl

Helemaal super, fijne begeleiding! Voor de SEA campagnes heb ik een cursus gevolgd bij Brandmerck. Leerzaam, en met een geweldige groei. Vorig jaar kostte de SEA meer dan dat het opbracht. Nu in... Helemaal super, fijne begeleiding! Voor de SEA campagnes heb ik een cursus gevolgd bij Brandmerck. Leerzaam, en met een geweldige groei. Vorig jaar kostte de SEA meer dan dat het opbracht. Nu in twee maanden tijd hebben we al veel meer omzet behaald dan vorig jaar. Fantastisch om zo'n snelle groei te zien.

Tops

Één op één, ruimte voor heel veel vragen, fijne samenwerking, goede sfeer!

Photogifts.nl

Brandmerck is een fijn bedrijf waar we snel mee communiceren en schakelen. We zijn tevreden met de samenwerking.

Geen.

Tops

Snelle verwerking bij wijzigingen.