Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

Prettig

Tips

Probeer gestructureerder aan te geven in Jip en Janneke taal wat er precies gaat gebeuren en op welke momenten

Tops

Lekker korte lijntjes en op verzoek no nonsense communicatie

Beach Wagon Company B.V.

Terzake, deskundig, goede communicatie, prettig werken.

Predator-Fishing-Holland

Goede samenwerking, flexibel en passen zich goed aan de wensen

Niet op dit moment.

Tops

Passen snel aan de veranderingen en de resultaten die op de site te zien waren.

Ado Bike

Het zijn fijne gasten die straight zijn over de mogelijkheden. Beloven geen dingen die ze niet waar kunnen maken. Verder is het prettig samenwerken, ze staan open voor ideeën en goed bereikbaar wat...

Tips

ze moeten wat meer in de buurt komen werken ;-) bij buren die goed kunnen auto rijden

eerlijk, aardig, resultaatgericht, innovatief

Arjen Kramer

Prettige mensen om mee samen te werken. Altijd fijne communicatie met Martijn.

Kamminga Makelaars

Communicatie met Brandmerck gaat erg soepel! Ze zijn erg goed bereikbaar, zowel telefonisch als via de mail. Komen met goede ideeën, en het is erg prettig samenwerken.

Goede ervaring! Deskundigheid op het gebied van Google Shopping is duidelijk gebleken.

Boudewijn Lemstra, Latitude opleidingen

Professionele dienstverlening voor wat betreft de optimalisatie van een adwordscampagne.

Adequate communicatie.

Vergaderplaats Louisehoeve

Goede snelle communicatie. Nog wat onduidelijk wat ze precies maandelijks voor mij doen en nog weinig zicht op de impact en resultaten eigenlijk.
Pakken feedback wel zorgvuldig op.

Tips

beetje eenvoudige vragenlijst. IK weet nog niet of ik jullie zou aanbevelen, nog teweinig zicht op de resultaten nl.

Tops

snelheid van reageren en klantgerichtheid in directe communicatie

Reactie Brandmerck:

Beste Karin,

Hier kunnen we wat mee. Bedankt voor de tips en tops.
De eerste maanden zijn we bezig met strategie, onpage (werkzaamheden op de website) en autoriteit opbouwen. Dit is voor ons als specialisten gesneden koek, maar kan me voorstellen dat dit onduidelijk zou kunnen zijn. Uiteindelijk willen we top resultaten in Google, dat is waar we het samen voor doen.

Welke werkzaamheden zou je graag willen zien?

Wat betreft het resultaat begrijp ik het cijfer. SEO is een lange termijn marketing kanaal waarin de resultaten vanaf 6 maanden echt zichtbaar zullen zijn. Dat zal in jouw geval over 4 a 5 maanden zijn.

Leo Flapper

We maken al geruime tijd gebruik van de diensten van Brandmerck. Ze geven advies op maat en leveren goed werk. Door de heldere communicatie en duidelijke verbeteringen scoort onze website en ook die...

Tops

Persoonlijke aandacht en handelen snel.

Reactie Brandmerck:

Beste Leo,

Bedankt voor je feebdack, hier worden we als team blij van.