Resultaten
Communicatie

Editz

Een fijne samenwerking!

Tops

Goede marketing en advies op maat

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Bedankt voor de review en wie weet tot in de toekomst.

autobedrijf andre flapper

Zeer goed en hulp zaam

Tips

inzicht kan beter maar is wel goed

goede communicatie

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Bedankt voor de mooie review. Met het volgende project gaan we samen met jullie kijken hoe we voor meer inzichten kunnen zorgen. Met de nieuwe mogelijkheden vanuit Google en onze nieuwe aanpak moet... Bedankt voor de mooie review. Met het volgende project gaan we samen met jullie kijken hoe we voor meer inzichten kunnen zorgen. Met de nieuwe mogelijkheden vanuit Google en onze nieuwe aanpak moet dit zeker kunnen.

Young Security B.V.

Brandmerck heeft voor ons beveiligingsbedrijf onze website SEO technisch aangepakt en vervolgens ons bedrijf in de zoekmachines van Google ver naar boven gekrikt. Dit bemerkten wij met name door de... Brandmerck heeft voor ons beveiligingsbedrijf onze website SEO technisch aangepakt en vervolgens ons bedrijf in de zoekmachines van Google ver naar boven gekrikt. Dit bemerkten wij met name door de vele aanvragen die wij uiteindelijk kregen en de gigantische toename in bezoekers op onze website. Bedankt voor de samenwerking en wie weet hebben wij jullie in de toekomst weer nodig.

Tips

Eerlijk gezegd durf ik hier geen antwoord op te geven. Met veel SEO bedrijven gewerkt maar geen enkele kwam met daadwerkelijke verbetering. Brandmerck deed dit wel.

Tops

Zij komen daadwerkelijk met verbeteringen, dat wat anderen beloven kom hun ook daadwerkelijk na. Nogmaals bedankt.

Annemieke Visser Coaching

Prettige werknemers, goede resultaten

Tips

Betere bereikbaarheid. Het is soms lastig om medewerkers te pakken te krijgen. Ik snap dat jullie niet altijd uit de flow willen worden gehaald maar jullie klanten hebben ook een eigen bedrijf waar... Betere bereikbaarheid. Het is soms lastig om medewerkers te pakken te krijgen. Ik snap dat jullie niet altijd uit de flow willen worden gehaald maar jullie klanten hebben ook een eigen bedrijf waar ze altijd druk zijn. Misschien dat jullie een vast timeslot kunnen instellen waarin jullie 100% zeker bereikbaar zijn en op andere momenten terug bellen zodra het kan.
Op veel vlakken denken jullie al goed mee. Jullie zouden nog waardevoller kunnen worden als jullie nog meer op strategisch niveau mee zouden kunnen denken en een meer adviserende rol aan zouden kunnen nemen. Daarmee bedoel ik het volledig begrijpen van een business model en adviseren welke marketing strategie daarbij past.

Tops

Jullie medewerkers zijn erg fijne en positieve mensen. Er waren momenten dat de samenwerking niet super liep. Dat hebben jullie erg goed opgepakt waardoor wij altijd vertrouwen bleven houden. De... Jullie medewerkers zijn erg fijne en positieve mensen. Er waren momenten dat de samenwerking niet super liep. Dat hebben jullie erg goed opgepakt waardoor wij altijd vertrouwen bleven houden. De maandelijkse rapportage vind ik heel erg waardevol.

ByLum

Al een aantal jaren werk ik met Brandmerck. Nu is online marketing mijn eerste passie, echter ondernemen bestaat uit veel meer dan dat. En omdat het soms gewoon te veel is, neemt Brandmerck mij soms... Al een aantal jaren werk ik met Brandmerck. Nu is online marketing mijn eerste passie, echter ondernemen bestaat uit veel meer dan dat. En omdat het soms gewoon te veel is, neemt Brandmerck mij soms werk uit handen. Want eerlijk is eerlijk, online marketing is één van de belangrijkste factoren voor goede verkoop. En wat blijkt? Brandmerck maakt het je zo makkelijk! Door af te stemmen op jouw behoeftes als het gaat om SEO, SEA of linkbuilding. Want als het dan toch even niet lukt, kan ik altijd telefonisch contact opnemen en krijg ik een antwoord waarmee ik direct mee verder kan! 👍

Communicatie

MevrouwBlauw

Heldere communicatie, korte lijnen, zeer prettig in omgang/ sfeer! Fijn om begeleid te worden m.b.t. de (online) strategie voor mijn onderneming.

Zie hierboven :-)

Duinstra Melis Makelaars

Fijne samenwerking!

(Nog) geen :-)

Tops

Laagdrempelig, persoonlijk, direct en snel contact

Best inspect

Korte lijnen en resultaat gericht, kortom een degelijk bedrijf die staan voor resultaat.

Tips

Misschien een betere verduidelijking van de resultaten naar de klant toe. Ik bedoel daarmee dat het soms lastig is om precies te duiden wat de grafieken en cijfers inhoudelijk betekenen.

Goed contact en terugkoppeling

Premiere Trading

Ik kreeg recent de mogelijkheid om deel te nemen aan een hackathon samen met de experts van Brandmerck. Super waardevolle ervaring! Daarnaast hebben ze me geholpen met het opzetten van mijn Google... Ik kreeg recent de mogelijkheid om deel te nemen aan een hackathon samen met de experts van Brandmerck. Super waardevolle ervaring! Daarnaast hebben ze me geholpen met het opzetten van mijn Google Ads. De communicatie is altijd snel en helder. Daarnaast hebben ze bij Brandmerck zeer veel expertise in huis, die iedere ondernemer met ambitie verder kan helpen. Mijn dank is groot!

Nog meer ondernemers helpen

Keep up the good work!

Van der Meer Wonen

Goede communicatie en korte lijnen!

Tops

Goede communicatie en korte lijnen!