Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie
9.5/10

Markt23

Super leuk bedrijf! Jonge ondernemers die het spel snappen.

Tops

Krijg netjes per mail rapportages

Eelke Broersma

Ondanks dat de resultaten van onze test helaas niet voldoende waren om (nu) door te gaan, heb ik de professionaliteit en gemotiveerdheid van het team enorm gewaardeerd. Ik geloof dan ook in de... Ondanks dat de resultaten van onze test helaas niet voldoende waren om (nu) door te gaan, heb ik de professionaliteit en gemotiveerdheid van het team enorm gewaardeerd. Ik geloof dan ook in de gebruikte opzet.

Gedegen intake
Professionele aanpak

Postma Diervoeders

Goede gids door het oerwoud van Google!

Tops

Nuchter en down to earth gesprekken en meetbare resultaten.

Laadkompas

Brandmerck heeft SEA opgezet voor het bedrijf wat direct heeft geleidt tot een positieve bijdragen in de leads en verkopen.

Tips

Verdere investering in kennis & met name techniek zal ervoor zorgen dat Brandmerck nog betere resultaten in de toekomst kan leveren.

Voorbeeld: periodiek wordt er nu door een online...

Voorbeeld: periodiek wordt er nu door een online marketeer gekeken naar de resultaten. Wellicht zijn er in de toekomst (of nu al) mogelijkheden om gerichter actie te ondernemen zodat de resultaten nog beter worden. Nieuwe technologieën als artificial intelligence zullen ervoor zorgen dat de online marketeer een melding krijgt indien er een mogelijkheid is om nog meer waarde toe te voegen voor de klant. Proces wordt hiermee dynamisch ipv statisch.

Tops

De (in ons geval) maandelijkse optimalisatie draagt netto bij aan het resultaat d.w.z. met de maand werden de resultaten beter en beter.

Jong bedrijf, vlotte reactie en denken mee.

Massagewerkfriesland

Brandmerck een echte aanrader .

Stoves

Brandmerck heeft een professionele en een verrassend leuke kijk op zaken om Social Media in te steken.
We werken nog maar kort samen maar zijn tot nu toe dik tevreden!

Tips

Een tussentijdse update met een korte analyse van wat Social media nu heeft opgeleverd zou wel prettig zijn.

Tops

Jullie houden ingezonden berichten goed mee in de gaten en dat is erg prettig!

Niels Harder “Crazy Harder”

Brandmerck heeft geholpen om mijn eerste muziek videoclip “Crazy Harder- Fire Vibe” een boost te geven op YouTube. Met als resultaat 5,5 miljoen weergaven. Het was een erg fijne samenwerking en... Brandmerck heeft geholpen om mijn eerste muziek videoclip “Crazy Harder- Fire Vibe” een boost te geven op YouTube. Met als resultaat 5,5 miljoen weergaven. Het was een erg fijne samenwerking en beveel ze daarom ook van harte aan.

Zo door blijven gaan!

Tops

Snelle communicatie en het meedenken tijdens de campagne.