Resultaat van jouw Online Campagne
Communicatie

WallCatcher

Wij zijn zeer tevreden over Brandmerck. Wij zijn een jong en onervaren bedrijf waardoor Brandmerck af en toe extra uitleg moet geven over bepaalde zaken, dit vinden zij niet erg en ze nemen écht de... Wij zijn zeer tevreden over Brandmerck. Wij zijn een jong en onervaren bedrijf waardoor Brandmerck af en toe extra uitleg moet geven over bepaalde zaken, dit vinden zij niet erg en ze nemen écht de tijd voor ons. Brandmerck heeft ons helpen groeien! ECHT TOP!

Tips

Wij hebben geen tips, als ik deze wel zou hebben dan zou ik dit met Brandmerck bespreken. Het bedrijf pakt tips en klachten zeer serieus op.

Tops

Ze nemen de tijd voor hun klanten en de communicatie is SUPER!

Celzouten.eu

Superrr!

Momenteel niet eigenlijk

Tops

Lekker pro-actief en meedenkend, en voor alle benodigde expertises in huis

Conversie

Super positief. Het zijn leuke mensen met kennis van zaken

Ga zo door!

Denken goed mee

Wim Vlagsma / Vlagsma tegelwalhalla

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking. Duidelijke communicatie en mooie resultaten. Een jong en bruisend team!

Heb ik niet!

Tops

Resultaatgericht, duidelijke communicatie, meedenkend, no-nonsense mentaliteit (koester dit)

Dekkers

Zeer persoonlijke benadering. Aamsluiten wat voor jou bedrijf goed is.

Fijne mensen

Bootverhuur Hospes

Prettige samenwerking en sparringspartner. Helpt ons op gebied van SEO en adviseert ons bij onze online communicatie

Tops

Prettige communicatie én super prettige werkrelatie met Arjan!

Geboortegift.nl

Professioneel, klantgericht, vriendelijk en zeer deskundig.

Alles gaat heel goed!

Communicatie, empathisch vermogen, betrokkenheid

Bodyweightness

Vandaag een toffe gesprek gehad met Erwin. Kreeg gelijk aantal bruikbare informatie die ik gelijk kan toepassen bij het maken van een website. Ga zo door!

Tops

Erwin denkt goed met jou mee

Leelavadee Jewelry

Erg tevreden en inmiddels met de hulp van team Brandmerck online een mooie groei doorgemaakt. Erg tevreden over Nico, Eward en Erwin......keep up the good work!

Tops

Er wordt snel gereageerd en dat is erg prettig, met name Nico springt eruit!

Jeroen Slagboom / Sijperda Verhuur

Een partner die in de opstartfase van een opkomende samenwerking goed de tijd neemt.

nee.

Tops

Bij korte termijn projecten wordt er snel geschakeld, dat werkt prettig.