jo

Correcte informatie en snelle respons

transportmogelijkheden ter plaatse eens de vrachtwagen het pallet heeft afgeladen.

Chris De cock

Prima dienstverlening en duidelijke communicatie

Volhouden ?

Andy

Zeergoed en korekt.

Jan Van Eekert

Alles ok, ik heb zelf contact opgenomen toen men niet kon leveren door de sneeuw. Track and trace kon dus beter maar nadien snelle levering en prima kwaliteit van het hout.

Am-tech-debaere BVBA

Vermeersch

Perfecte afhandeling van bestelling. Reeds meerdere keren bestelling gedaan en nooit problemen gehad

Op de dag van levering zou verwittigd worden van meer precieze levertijd. Ik moest echter zelf contact opnemen om meer te weten en amper 10min na bevestiging stond leverancier al aan de deur,... Op de dag van levering zou verwittigd worden van meer precieze levertijd. Ik moest echter zelf contact opnemen om meer te weten en amper 10min na bevestiging stond leverancier al aan de deur, terwijl ik mijn zoon moest inlichten die op 5min woont om levering aan te nemen, dat was op het nippertje. Een punt dat kan verbeterd worden

Rommel

Vlotte afspraken, correcte levering

vd Bemd

Fijne levering / en op tijd

weinig toe te voegen

Smeets

Top, snelle levering, behulpzame chauffeur en mooi hout met weinig troep ertussen.

Is al perfect.

Ronny Marinus

Een voorbeeldtransactie. Goede prijs, goede kwaliteit, snel geleverd door een zeer behulpzame bezorger.

n.v.t