Tom Grymonprez

Goed maar wordt wel zeer duur

Prijs realistisch houden

Eric D

Correcte afspraken

eigenlijk geen

Depreeuw luc

Positief en zeer goede dienstverlening.

Houden zoals het nu is....

dries masureel

Positieve ervaring, vlotte levering

nee

Luc Van Acker

Correcte info op basis waarvan ik online kin bestellen met eigen keuze van leveringsdatum. Correct geleverde fraaie partij ovengedroogd hout. Zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening... Correcte info op basis waarvan ik online kin bestellen met eigen keuze van leveringsdatum. Correct geleverde fraaie partij ovengedroogd hout. Zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening als over het product.

Ik vond niet meteen de info over de spaarpunten. Daarvoor mailde ik en dat werd per direct opgelost.

A. de Wilde

Goede product informatie.
Juiste levering en correct.
Een aanrader voor je hout.

Zorgen dat de actie code zichtbaar is bij de bestelling.

Prive

Puure eik heel tevreden over

Veiliger pallet volgende maal

Philippe Vleeschdrager

Snel, correct en kwaliteit.

Misschien een bak in de lengte ipv in de hoogte dan kan er sneller een zeil over gedaan worden.

Van de Plas Gunther

Snel en vlot

Eén kleine opmerking: Helaas ondanks mijn aanmelding op jullie nieuwsbrief geen aanmaakblokjes ontvangen.
Voor de rest zeer positieve ervaring. Ook de levering stipt en vriendelijk. Ondanks een kleine helling van de oprit wordt er veel moeite gedaan om de palet maximaal op deze oprit te plaatsen

Evenepoel guy

Mooie pallets hout is heel droog enkel heel veel kleine blokjes

Geen punten